Drugie farbowanie w 2014 roku.

Są zdjęcia, których nie lubię robić, a które pojawią się w dzisiejszym poście.
Chodzi o zdjęcia włosów.
Dlatego też niejednokrotnie po farbowaniach miały się pojawiać posty, ale znajdowałam milion innych rzeczy by tylko nie trzaskać zdjęć. No cóż. :)
Kilka dni temu byłam ze swoim 3 miesięcznym odrostem u fryzjerki. Zamierzenie było jedno - 2 odcienie blondu, bardzo jasny blond i jasny blond oraz pozostawienie gdzieniegdzie mojego obecnego brązu z poprzedniego farbowania. Latem zawsze wracam do jak najjaśniejszego koloru włosów ze względu na to, że dość szybko łapię kolory słońca a bardzo jasny blond fajnie dodatkowo podbija opaleniznę. :)
Zdjęcia troszkę są przekłamane szczególnie te przed farbowaniem (chociaż nie były ruszane w żadnym programie!) ale co światło to inny kolor. Ogólnie wyszło tak jakbym przed farbowaniem nie miała w ogóle brązu na włosach, a uwierzcie nie brakowało go :)
Dzięki ciemnym pasmom odrost dopiero zaczął się rzucać gdzieś w drugim miesiącu po farbowaniu, gdzie zazwyczaj po 3 tygodniach jest już znacznie widoczny.
A jeśli jesteś ciekawa jak wyglądały moje włosy po farbowaniach w 2013 roku to zapraszam Cię do tego posta, który swoją drogą jest jednym z najczęściej czytanych przez Was. :)
Z efektu jestem bardzo zadowolona. Wiem, że kolor będzie trzymał mi się długo, bo moje włosy bardzo lubią się z farbami, które używa ten salon fryzjerski! Nie żółkną, nie są zbyt mocno zniszczone no i kolor się nie zmywa mimo tego, że nie zawsze stosuje kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji włosów farbowanych!
Pierwsze 2 zdjęcia oraz to ostatnie to światło sztuczne, pozostałe robione były do światła dziennego.
Końcówek nie ruszałam, chociaż wiem przydałoby się im cięcie, ale najzwyczajniej w świecie zabrakło mi u fryzjerki już na to czasu (na fotelu siedziałam 5h! ).


Życzę Wam udanego tygodnia! :)

Komentarze

  1. 5h farbowania ;o o mamo jestes mistrzem.. ja ledwo 3 h wytrzymuje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak ja docieniam potem swoje nogi! :D

      Usuń
  2. też bardzo nie lubię robić zdjęć włosom :)

    efekt wyszedł bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam problem z utrzymaniem w jednej ręce aparatu i albo złapię drzwi za sobą albo jakimś cudem dam takiego zooma, że mogę dogłębnie przyjrzeć się swoim cebulkom! :D

      dzięki, dzięki! :)

      Usuń
  3. bardzo ładny kolor masz teraz ;)
    polecam ścięcie na równo (wiem, jak szkoda tych 6-10 cm, ale warto!), bo będą wyglądać na dużo zdrowsze i ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem. na cięcie też się wybiorę, ale tak jak pisałam nie wysiedziałabym dodatkowej godziny! :)

      Usuń
  4. Oj mnie też chyba czeka farbowanie odrostów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z usług jakiego salonu korzystasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się nasiedziałaś! Efekt świetny. Ja też muszę coś zrobić z moim odrostem :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty