Tydzień w zdjęciach. (11)

Robię sobie chwilową przerwę od pisania i zapraszam Was na kolejny post z serii Tydzień w zdjęciach. U mnie tydzień leci szalenie szybko bo ciągle gonią mnie jakieś terminy, ale mimo wszystko ubiegły tydzień był udany. 

4 zdjęcia z ubiegłej soboty, czyli kwiaty, które uwielbiam i przepyszny obiad, na który zabrał mnie mój D. Natomiast trzecie zdjęcie to drobny podarunek od Pana w fotojokerze, z którym rozmawiałam na temat obiektywów - miły gest dla wszystkich klientek, które odwiedziły salon FJ w Dzień Kobiet.  

Wczesna wiosna, która ma swoje kaprysy, ale nie da się jej nie lubić. 2 pierwsze zdjęcia są sprzed kilku dni, kiedy to termometr z samego rana wskazywał 6 stopni! Kolejne dwa były robione w sobotę (15.03) w odstępie czasowym: ok 60 sekund!
Jestem szczęśliwą siostrą pannicy z pierwszego zdjęcia, która już zaczęła podkradać mi co niektóre rzeczy. O ile okulary czy różne chustki są okej i pasują ! Tak buty czy kurtka jeszcze są troszkę za duże, a ucieczka w nich nie jest tak prosta jak z wcześniej wspomnianymi gadżetami. :D
Drugie zdjęcie to rysunek tejże Pannicy. Jestem niemałym chomikiem co do Jej rysunków. Lubię. Ba! Uwielbiam je.
Poniższe zdjęcia to walka z pracą licencjacką i kot. Kot który śpi. Kot, któremu tak często zazdroszczę ilości przespanych dni!
Droga na uczelnie - Ciocia bawi - Nowy nabytek, ale żeby nie było kolorowo w niedziele wszystkie paznokcie poszły na zerowe cięcie - Blogowy relaks.

Komentarze

  1. Oo widzę zapas naklejek wodnych :) Szkoda tylko, że pazurki ścięte, ale czasem coś lepiej wygląda na krótkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie wole nieco dluzsze, ale poprobuje na krotkich pomodzic z naklejkami. :)

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia + bezcennie się czuję widząc katalog naszej wspaniałej biblioteki :D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do jej wspanialosci to bym sie klocila. :D

      Usuń
  3. Kwiaty, piękne słońce i rysunki, czegoż więcej człowiekowi do szczęścia potrzeba... :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda ostatnio jest marudna, ostatnio już było tak pięknie, śliczne słońce, a dziś wiatr strasznie hula za oknem;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna zbliża się wielkimi krokami - to dobrze ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze dobrze. ale niech sie pospieszy! :)

      Usuń
  6. ja właśnie jestem w trakcie cięcia paznokci na zero!
    dobrze że zmalowałam już wzorek do paznokciowego teamu :D
    Mmm pyszny obiadek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty