21 marca 2014

TAG - moje usta.

TAGi lubię zarówno czytać jak i na nie odpowiadać, a z racji, że nie mam zbyt dużo wolnego czasu to zapraszam Was dzisiaj na TAG - moje usta, na który w większości odpowiedź jest w postaci zdjęcia.

Zapraszam. :)


1. Czym pielęgnujesz usta ?
 
2. Ile pomadek/błyszczyków posiadasz w swojej kolekcji ?
Błyszczyki:
 Pomadki:

3. Moja pierwsza szminka:
Prawdziwej szminki to ja chyba do tej pory nie posiadam. :D  

4. Pomadka/błyszczyk, który najczęściej w ostatnim czasie używasz ?


5. Jakiej firmy produkty do ust lubisz najbardziej ?
Victoria's Secret mają cudowne błyszczyki, a jeśli chodzi o pielęgnację to Nautrogena.

6. Ulubione wykończenie ?
Błyszczące.
 
7. Jaką szminkę kupiłaś ostatnio ?
 Oj już wieki nie kupiłam nic do ust, ale stosunkowo niedawno dostałam do testów ten zestaw

8. Jak przechowujesz swoje produkty do ust ?
Jeśli jeszcze nie robiłaś odpowiedzi na ten TAG to gorąco Cię zachęcam! :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten TAG:) Może skuszę się na niego, jak nie będę miała pomysłów na posta :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oj a ja ostatnio zdecydowanie stawiam na szminki :)

    co do paznokci, to chodź! jeden wzorek na 2 tygodnie to nie jest problem, a jaka zabawa! :)))
    i dziękuje :*
    ale na żywo zdecydowanie prezentowały się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam masełka Bielendy a Neutrogena to mój nr. 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten tag :-) Może się na niego skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny tag:)
    z chęcią bym go zrobiła ale nie mam co pokazywać hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. spora ta Twoja kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny tag :) Uwielbiam Carmex! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no nieźle ;) nie mam aż tylu pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. carmex obowiązkowy! Nie tylko zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny TAG, ciekawią mnie te produkty z Bielendy. Moja kolekcja jest znacznie mniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny tag, ja mam dużo produktów do pielęgnacji ust, ciągle ich używam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny tag, może wkrótce zrobię go u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń