5 marca 2014

TAG - 40 pytań kosmetycznych.

Zapraszam na luźny TAG  - 40 pytań kosmetycznych.

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Zazwyczaj 2 razy - rano i wieczorem, czasami jeśli wypadnie mi jakieś wyjście wieczorne to 3 razy :)
 
2. Jaki masz typ cery?
Z tym mam zawsze problem, ale stawiam na normalną w kierunku suchej.
 
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Micel od Tołpy, o którym pisałam tutaj.
 
4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Staram się, ale czynność tą wykonuję rzadko. Częściej stawiam na maseczki.
 
5. Jaka to marka?
Obecnie zabieram się za słynny peeling od Eveline.
 
6. Jakiego kremu do twarzy używasz?  
Obecnie jest to wygładzający krem na dzień od Eveline, na noc poszukuję swojego ideału i zużywam różne próbki.
7. Czy masz piegi?
Takie tyci tyci na nosie. (jak byłam mała to z sąsiadką opalałyśmy się przez sitko żeby być pieguskami, ot takie pomysły miałyśmy :D )
 
8. Używasz kremu pod oczy?
Obecnie używam kwasu hialuronowego, o którym pisałam tutaj.
 
9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Na szczęście nie.
 
10. Używałaś kiedyś tabletek przeciwtrądzikowych?
Nie.
 
11. Jakiego podkładu używasz?
Max Factor LP i Pierre Rene Skina Balance.
 
12. Co z korektorem?
Używam z alverde, ale niestety mi się kończy już i będę próbowała palety korektorów od w7 :)
 
13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Zdecydowanie w ciepłej.
 
14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Osobiście nigdy nie używałam, gdyż nie mam takiej potrzeby, ale wizualnie na oczach bardzo ładnie się prezentują. :)  
15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
A ja się z tym nie zgodzę. Moją wymieniam kiedy się skończy lub kiedy wyschnie (nieważne czy to będzie miesiąc czy 5 miesięcy).

16. Jakiej maskary teraz używasz?
Mieszam 3 : Lovely spectacular me + Lovely  pump up + Maybelline colossal.
 
17. Sephora czy MAC?
Ani jedno ani drugie.
 
18. Masz kartę pro do MAC?
Nie.
 
19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Pędzli.
 
20. Używasz bazy pod cienie?
Nie, ponieważ cieniami maluję się sporadycznie.
 
21. Używasz bazy pod makijaż? 
Nie, aczkolwiek przymierzam się do bazy z Revlona. 
22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Wszelakie brązy, nude i beże.
23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?
Zdecydowanie eyeliner.
 
24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką?
Nie maluję oczu kredką, aczkolwiek pamiętam, że jak zaczynałam swoją naukę kreski to nie raz oberwało moje oko rysikiem. ;)
25. Co sądzisz o pigmentach/ sypkich cieniach?
Prawdę mówiąc używam zbyt rzadko by wyrobić sobie opinię o nich.
 
26. Używasz kosmetyków mineralnych?
Nie.
 
27. Ulubiona szminka?
Aktualnie szukam swojego ulubieńca wśród szminek, na pewno będzie to odcień delikatnego różu lub nude.
 
28. Ulubiony błyszczyk?
Od Victoria's Secret i z Manhattanu, numerków nie pamiętam.
 
29. Ulubiony róż?
Od inglota, ale aktualnie przerzuciłam się na bronzery.
 
30. Kupujesz kosmetyki na e-bay/Allegro?
Na allegro parokrotnie kupowałam podkład od MF.
 
31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
No ba! :D
 
32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Nie, nie mam zaufania ani do sprzedawców ani tym bardziej do kosmetyków. Mogą być ofoliowane taśmą antywłamaniową ja i tak nie kupię BO NIE :D
33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Wizaż az tak mocno mnie nie pociąga, by robić z niego różnorakie kursy. Chociaż mi się marzy  nauczyć się pięknie malować oko, ach!
34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Jedynie co mi się zdarza to zbyt częste popatrzenie na górne lustro po czym jeszcze nie wyschnięta kreska eyelinera odbija mi się na powiece, awrrr! No i zdarza mi się odbić rzęsy pod łukiem brwiowym z tego samego powodu co pisałam wcześniej :)
 
35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Niedopasowanie odcienia podkładu do skóry, maska maską, ale jak widzę brąz na twarzy - biel na szyi to aż mnie korci wylać wiadro z wodą na tą pannę. :D Aaa i jeszcze mega gruba kreska na oku, ba wyjeżdżająca niemalże po samo ucho - przecież lustro obejmuje całą twarz, więc jak można się tak krzywdzić?!
 
36. Lubisz kolorowe makijaże?
Bardzo.
 
37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
O nie. Nie wiem. Nie oglądam prawie w ogóle tv. Jedynie pierwsza osoba, która mi przyszła to głowy do Kożuchowska, która moim zdaniem wygląda mega kobieco, delikatnie - obłędnie! Ale sama też lubię mocniejsze makijaże, które u Gosi występują sporadycznie, ale nie będę szperać w wyszukiwarce by znaleźć coś na siłę. :)
 
38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
Tusz do rzęs , zdecydowanie.
39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Zdarza mi się np do osiedlowego sklepu.  
40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Jeśli nie mam na sobie żadnego stwora zwanego potocznie syfkiem, to skromnie powiem tak. ;)



Zapraszam Was do odpowiedzi na ten TAG, to takie trochę stworzenie profilu kosmetycznego ;)

21 komentarzy:

  1. a ja mam sposób na to, żeby tusz czy liner nie odbijał się :) na palec nabieram puder w kamieniu, który rozcieram na całej górnej powiece, pod brwiami również.... i nie odbija mi się wcale :) ... przy okazji zasłania cienki naskórek :) tym bardziej, że nie używam cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tymi piegami to masakra, nie wierzę :D ja mam piegi i ich nienawidzę, a Ty chciałaś je mieć, życie jest niesprawiedliwe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, norma :) zawsze chcemy to czego nie mamy :D

      Usuń
  3. Lubię ten tag, sama też go robiłm. :-). Muszę wypróbować tę maskarę z Wibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz go chetnie u Ciebie przeczytam ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajny tag, miło się czyta i punkt 39 realizujemy podobnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie wpisy które są odskocznią od codzienności blogowych wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, dlatego staram się co jakiś czas wrzucać np tagi :)

      Usuń
  6. Extra tag ;) może kiedyś też odpowiem na tyle pytań

    OdpowiedzUsuń
  7. A propos maskary - akurat kupiłam dzisiaj tą pump up! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A czemu aż 3 tusze? :D naraz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 naraz. :D Jeden mi fajnie wydłuża a drugi pogrubia :D No a trzecim maluję dolne rzęsy :)

      Usuń
  9. Haha lubię te Twoje TAGi ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny tag, zrobiłam też go u siebie :) Fajna historyjka z piegami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny Tag, może odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń