23 marca 2014

Niedzielny wieczór.

Uwielbiam wiosnę. Mimo, że nie jest to moja ulubiona pora roku (kocham lato!) to chyba jest to jedyna pora roku, która napawa mnie ot tak szczęściem. Mam więcej siły i motywacji. Budząc się promienie słońca, które wpadają mi do pokoju z samego rana mnie najzwyczajniej w świecie cieszą - a nie jestem rannym ptaszkiem. Nawet droga o siódmej rano na uczelnie jest przyjemna, mimo, że wiem, że czeka mnie osiem godzin zajęć. A wieczory mają coraz piękniejsze zachody słońca. Splątane dłonie podczas spaceru przy różowym niebie to najpiękniejsze zakończenie każdego dnia. Uwielbiam wiosnę.

Życzę Wam wszystkim słonecznego tygodnia, pełnego uśmiechu!

11 komentarzy:

  1. ja też lubię wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam wiosnę! :)
    Zapraszam do siebie! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie dzisiaj padał śnieg ehh, coś czuje, że na wiosnę sobie jeszcze poczekam :(


    gwiazdaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że na Podkarpacie śnieg nie dotrze! :o Ale przy takiej temperaturze jaką mamy jest to chyba niemożliwe. :D

      Usuń
  4. Wiedzę pięknego hiacynta z Tesco, którego sama jakiś czas temu wrzucałam na bloga:D Doniczka teraz stoi na biurku jako stojak na długopisy ! Moja ma czerwoną wstążeczke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chcę na coś doniczkę wykorzystać, ale nie wiem na co bo jest taka piękna! :D żałuję, że nie kupiłam wtedy drugiego hiacynta :)

      Usuń
  5. Wiosna jest piękna... ale na tą chwilę się gdzieś schowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię wiosnę :-) Jak wszystko budzi się do życia :-)

    OdpowiedzUsuń