Colour Alike - 472 Jeżyce.

.
Do lakieru tego wzdychałam długo jak nie dłużej. Jak tylko pojawiły się zdjęcia i zawrzało (pozytywnie!) o kolekcji Colouralike Jeżyce były moim numerem jeden. W końcu jakiś czas temu przy zbiorowym zamówieniu udało mi się go zdobyć. Sam w sobie jest przepiękny i w ostatnim czasie jest jednym z częściej noszonych lakierów na mojej dłoni. W zależności od światła wygląda inaczej, ale najpiękniej prezentuje się w słońcu! Mieni się na sto sposobów i do tego zostawia na paznokciu taką jakby taflę. No piękny jest! Wystarczy jedna warstwa do pokrycia, ale ja już z przyzwyczajenie nakładam dwie. Szybko wysycha, ale trwałość już ma gorszą bo po 2 dniach odchodzi mi płatami. Winię za to bazę którą nakładam pod niego, ale mam zbyt mocno przebarwiona płytkę żebym mogła sobie pozwolić na nałożenie go na nagie paznokcie. Tak czy siak ze względu na ekspresowe wysychanie nie przeszkadza mi częste malowanie paznokci. Najładniej moim zdanie prezentuje się na dłuższych paznokciach (a że ja sama z pewnej przyczyny do czerwca będę mogła nosić maksymalnie taką długośc jak na zdjęciu to pokazuję go tu i teraz na blogu!) 
Sama buteleczka mieści 8ml produktu, a pędzelek jest standardowy - dobrze się nim nakłada lakier. Dostępny jest między innymi na stronie internetowej colorowo.pl w cenie 10,49 zł. Ale warto polować na stronce lub na ich FB na różne promocje czy wyprzedaże! :)

Komentarze

  1. Bardzo ładny kolorek. Lubię takie i to bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny odcień! Przy kolejnej promocji muszę się skusić na ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek, uwielbiam fioletowe odcienie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu skusić się na jakiś lakier z tej firmy bo póki co to tylko ogladam je na blogach i coraz bardziej się zachwycam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie mam 2, ale pomalutku planuje powiększyć kolekcję :)

      Usuń
  5. Piękny jest, mam podobny z Eveline i często gości na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna śliwka, choć wolałabym bez drobinek :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty