18 marca 2014

Brocato - lakier do włosów o średnim utrwaleniu.

Lakier do włosów używam niemalże codziennie do delikatnego okiełznania moich włosów.
Mocnego utrwalenia potrzebuję sporadycznie, gdy pokręcę włosy i/lub na jakieś większe wyjścia.
Jakiś czas temu dostałam możliwość przetestowania czegoś ze strony fryzomania.pl. Bez wahania wybrałam lakier do włosów dający średnio mocne utrwalenie, mimo, że miałam w domu jeszcze dwa inne lakiery, ale już mocno utrwalające.

Lakier firmy Brocato jest nieco droższy niż standardowe lakiery, które możemy znaleźć w drogeriach. Jest też często stosowany w salonach fryzjerskich. 

Kilka informacji od producenta:
Co to jest Moveable Hold Hair Spray?
Moveable Hold Hair Spray to lakier w aerozolu, zapewniający włosom naturalność i średni stopień utrwalenia. Nadaje włosom wspaniały wygląd i ułatwia rozczesywanie.

Podstawowe składniki produktu to:
System Blended Protein Attraction - wzmacnia i chroni włosy przed szkodliwym działaniem środowiska. Trimetikon fenylowy - nadaje włosom połysk. Wyjątkowa technologia mikrodrobinek - dzięki niej powstaje lekka mgiełka, która zapewnia utrwalenie fryzury przez cały dzień.


Opakowanie jest dość surowe, minimalistyczne, ale mi się podoba. Mieści w sobie aż 400 ml produktu. Dozowanie jest zwyczajne - poprzez spray.

Zapach według mnie jest okropny i jak dla mnie jest jedyną wadą tego produktu. Aczkolwiek wszystkie opinie dziewczyn, które czytałam na temat tego lakieru pisały, że zapach przypadł do gustu, także wychodzi na to, że ja jestem dość wybredna :). Utrzymuje się na włosach dość długo, bo nawet do 3ech godzin, ale można go delikatnie zniwelować spryskując mgiełkami o przyjemnym zapachu.

Lakier ma dawać średnio mocne utrwalenie i naturalny efekt - tak też działa. Ja zazwyczaj używam go aby przygładzić baby hair przy nasadzie i ewentualnie odstające włosy przy koczku czy wysoko spiętym kucyku. Nie skleja włosów i co dla mnie ważne nie widać go na włosach, czyli daje obiecany naturalny efekt. Możemy stosować go zarówno na mokre włosy jak i na suche, aczkolwiek ja zdecydowanie preferuję go już jako efekt końcowy na włosach, a nie faza początkowa stylizacji. Rozpylamy go tradycyjnie z odległości mniej więcej 30 cm. Wystarczy niewielka ilość do pokrycia całej głowy. Jeśli efekt na włosach jest niezadowalający lub/i chcemy poprawić naszą fryzurę spokojnie możemy spryskać włosy ponownie lakierem. 

Używam go mniej więcej od połowy listopada i nie jestem pewna czy zużyłam połowę, także jego wydajność jest na ogromny plus! Z rozczesaniem czy też zmyciem go z włosów nie ma problemu. 
Co więcej? Nie obciąża włosów, ogólnie jest niewyczuwalny. Szybko wysycha na włosach i utrwala fryzurę na długie godziny.
Jego cena to granica 50 zł za 400 ml, to dość dużo, ale biorąc pod uwagę jego wydajność i zalety warto rozważyć zakup.

9 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć !
    Masz świetny blog. Może wspólna obserwacja ? Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O produktach Brocato czytałam same pozytywne opinie, ale jeszcze nie stosowałam żadnego ich kosmetyku, stylizacyjnych nie stosuję zbyt często, ale na maski i sera zwiększające objętość mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię inwestować w dobre lakiery mimo, że często ich nie używam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie spotkałam jeszcze idealnego utrwalacza :( póki co najlepiej spisują się te biedronkowe o.O

    OdpowiedzUsuń
  6. Za drogi dla mnie, bo lakieru używam od wielkiego dzwonu :D. Ale dobrze, że się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam takich produktów, nie mam już nawet w domu żadnego :P

    OdpowiedzUsuń