Tydzień w zdjęciach (9)

Tygodniowe ferie dobiegają końca.
Niestety.


1. Mówią, że "kiedy śmieje się dziec­ko, śmieje się cały świat" i to jest najprawdziwsza prawda. Mogę mieć najgorszy dzień, nie mieć totalnie humoru, a ten mały skarb w ciągu kilku sekund zmieni moje samopoczucie o 360 stopni !
2. Jeszcze kilka dni temu pisałam, że nie umiem używać tego masełka na nos, gdyż zbyt mocno jest wyczuwalne na ustach. Przemogłam się i teraz już mi tak nie przeszkadza. Więcej o wiśni poczytać możecie w tym poście.
3. Dwa dni temu zawitała u mnie wiosna (jak ja uwielbiam tę porę roku!) nie tylko za oknem, ale i w pokoju! Ulubione kwiaty (brakuje bzu!) i od razu dzień staje się piękniejszy!
4. Nagrywanie spotu dotyczącego 1% w hospicjum dla dzieci. Dużo stresu, ale jeszcze więcej uśmiechu!
5. Nie napisze nic więcej, bo sama sobie narobiłam smaka tym zdjęciem!
6. Floryda, Siesta Key - zdjęcie autorstwa mojej babci. Ja osobiście jestem zauroczona zarówno nim jak i samą Florydą, która po przejrzeniu całego albumu znalazła się na mojej liście miejsc obowiązkowych do zobaczenia.
1. Wieczory na skype, często dochodzi do tego gra w scrabble czy kalambury - i tak spędzamy czas, który przeznaczony jest na nicnierobienie.
2. Chciałam nadrabiać notki, ale czy tylko ja tak mam, że jak mam wolny dzień nagle znajduje się masa innych rzeczy, które muszę zrobić? 
3. Wykończyłam swoje świeże pranie. Chyba już mi się znudziło - chociaż pamiętam jak mówiłam, że ten zapach będę męczyć dniami i nocami i jeszcze dłużej! Teraz przeszłam na zapachy owocowe!
4. Z serii co blogerki robią po godzinach - czyli z kim mi zawsze rozmów mało! Ania , Asia, Ewelina, Justyna, Natalia  :*
5. Wracamy z D. do cotygodniowego oglądania filmów! Mięliśmy nadrabiać filmy zimą, ale coś Nam się nie udało! :)
6. Pisałam już, że uwielbiam wiosnę? Szczególnie teraz, kiedy za oknem powinna być masa śniegu, którego tak bardzo nie lubię!


Jeśli chcesz być na bieżąco - zapraszam na instagram.

Komentarze

  1. Ja już się nie mogę doczekać następnego spotkania. Tylko umówmy się na 8 rano, co by mieć cały dzień na ploty, bo nam zawsze mało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że miałaś bardzo fajny tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowita ta Twoja fotorelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeże pranie, mmm kupiłam mamie ten zapach bo uwielbiam jak pachnie. Niestety dla taty śmierdzi i rzadko palimy :D

    A te rękawiczki kupiłam na allegro :) daj znać jak nie będziesz mogła znaleźć to postaram się poszukać. Ale wpisz coś w stylu 'rękawiczki dla zakochanych' i jak są, to powinny wyskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jak mi się zachciało frytek!! :) tydzień miałaś ciekawy, u mnie jak zwykle nic się nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne paznokcie;)
    a takie frytki to bym zjadła nawet teraz;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Frytki frytkami mięso było przepyszne! :D

      Usuń
  7. Fajne zdjęcia :-) Też uwielbiam wiosnę, jak wszystko budzi się do życia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jak ja lubię takie posty :D mmm :D
    Ale nie lubię tych smacznych zdjęć bo mi smutno, że takich rzeczy nie jem i nie powinnam póki co hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo z przeglądaniem zdjęć u innych ! :D

      Usuń
  9. Skoro tak nadrabiasz filmy to poleć mi jakiś supermegazajebistypowalającynałopatki film ;>>

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię oglądać twój TydzieńwZ, zawsze go oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że udany tydzień:) Również uwielbiam wiosnę!!;) Byle by tylko spowrotem zimy nie było:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty