Tydzień w zdjęciach. (8)

Nie dość, że chyba wiem, że dni leca mi mega szybko,
to tak naprawdę najlepiej uświadamia mnie w tym fakt,
że dopiero co pisałam tutaj tydzień na zdjęciach.

1. Uwielbiam hiacynty i dziwię się, że dopiero w tym roku je odkryłam. Tak bardzo mi przypomina mój ulubiony bez, a wieczorem tak ładnie pachnie!
2. Autorem zdjęcia jest moja 6letnia siostra - fakt, że aparat stał na stole to swoją drogą, ale jaką frajdę mała miała kiedy naciskała spust! ;)
3. Zaległy przegląd prasy, a w tle meble, które składał mi tata i ...
4. ... kartka która po moim powrocie do domu wypadła mi już ze złożonej szafy! :) Humor od razu mi się poprawił!
1. Przegląd zdjęć bez mamby - nie byłby przeglądem. :) Tak swoją drogą moje kocie ostatnio pogubiło... brwi! Coś jej tam próbuje odrastać, ale zastanawia mnie czym to jest spowodowane?! Tak czy siak nie przeszkadza to w jej kizianiu i mizianiu!
2. Domowa pizza - dostałam zgodę na grzeszenie! :)
3 i 4. Walentynkowy wieczór na słodko. A jak Wy spędziłyście piątkowy wieczór? :)

jeśli chcesz być na bieżąco to zapraszam na mój instagram.

Komentarze

  1. Ależ Ty jesteś urocza !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za sercowe ciasta?! :O
    Wyglądają obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasza manna + mleczna czekolada z przepisu Bizneswomen w kuchni! :)

      Usuń
    2. A dziękuje bardzo :D Obczaję na pewno.

      Usuń
  3. Ale Ty masz kocie oczy! <3 Uwielbiaaam. A na pizzę mam ochotę, sama muszę zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie posty :-) Piątkowy wieczór spędziłam z moim TŻ przy filmie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jeden z lepszych sposobów na zimowy wieczór! :)

      Usuń
  5. Ślicznotko ;**! Widzimy się jutro <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcie zrobiła Ci siostra :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty