Tydzień w zdjęciach. (7)

W środę kończy mi się sesja, więc końcu mam nadzieję wrócę do codziennego blogowania.
A tym czasem jak to w każdy niedzielny wieczór zapraszam na 8 zdjęć z tego tygodnia.
1. Z tego nigdy nie wyrosnę. :) A z racji, że dzieli nas z siostrą niemalże 700 km to w jakiś tam sposób nadrabiamy to w wieczory na skype i przy literakach . <3
2. Takie cudaki rysuje moja siostra. W skrócie na obrazku mamy wróżkę, która zasadziła tulipana, ogórek i inne warzywka. Znak szczególny rysunków mojej siostry - to rysowanie rzęs komu tylko się da. ( chyba odziedziczyła po mnie rzęsistego bzika :) )
3. Mamba jak to każdy kot wciśnie się wszędzie, tak, więc dlaczego miałaby ominąć torbę na laptopa? 
4. Czekając na Nati :*

1. Takie popołudnia to ja uwielbiam.  Tylko nigdy nie wiem gdzie te godziny tak szybko znikają?
2. Środowa teoria...
3. ... i półpraktyka.
4. A dzisiejszy dzień spędziłyśmy w sali zabaw. W takich momentach żałuje, że nie mam 15 lat mniej...


a jak Wam minął ten tydzień? :)
jeśli chcesz być na bieżąco to zapraszam na mój instagram.

Komentarze

  1. Uwielbiam grać w literaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja często w kalambury na stancji z chłopakami w tamtym roku grałam na kurniku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hah zdjęcie z kociakiem najlepsze ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia fantastyczne...a to kocie po prostu genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Literaki są super ;-) mnie ten tydzień jakoś tak szybko minął ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę końca sesji w środę :) Przede mną jeszcze dwa egzaminy. Jeden najgorszy w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. przez Ciebie znowu katuje literaki :DDD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty