2 lutego 2014

Tydzień w zdjęciach (6)

Niech się tylko skończy sesja a wrócę z recenzjami,
a tymczasem zapraszam na tygodniowy przegląd zdjęć.
1. Z bajek chyba nie wyrosnę nigdy :) A już tym bardziej jak mam takiego towarzysza jak moja siostra. :)
2. Wolne poranki to ja uwielbiam :) 
3. Uwielbiam zmiany, a nie lubię remontów. Cały weekend dumam nad kolorem do pokoju i nadal nie jestem przekonana czy ciemniejszy czy jaśniejszy. :D
4. Zimowe wieczory kojarzą mi się z kakao no i w ostatnim czasie z m jak miłość, hah :D
1. Niech się sesja już kończy...
2 i 3. To małe zaprzeczenie ostatniego zdjęcia, ale co tam! :) 
4. Rozpieszczona truskawkami przez D. próbowałam coś się poduczyć, ale nic z tego.


A jak Wam minął tydzień?

11 komentarzy:

  1. ciekawy tydzień:) powodzenia na sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ;))

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe to podobnie spędzamy zimowe wieczory bo też od niedawna się wkręciłam w M jak miłość i uwielbiam na wieczór ciepłe kakałko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tydzień nie minął tak kolorowo ale za to od jutra wielkie szczęście ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za sesje ;) zazdroszczę, że wybralaś się na siłownię, ja niestety od 3 dni w łóżku- tak mnie rozłożyło przeziębienie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zgadzam się, z bajek się nie wyrasta :D !

    OdpowiedzUsuń
  7. truskawki..jak ja dawno nie jadłam,juz teraz wiem o czym będę myśleć cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń