26 lutego 2014

Pędzel do pudru TRENDY.

Wybierając produkty do testów pierwszą rzeczą, która rzuciła mi się w oczy był pędzel do pudru ponieważ szukałam jakiegoś zamiennika dla mojego noname.  A fakt, że jest mały ucieszył mnie jeszcze bardziej bo potrzebowałam takowego żeby móc nosić go w kosmetyczce.

Pędzel zamknięty jest w plastikowym, przezroczystym opakowaniu, dość dobrze zabezpieczony tasiemką, także nie grozi nam to, że ktoś dotykał jego włosia. Niestety na opakowaniu nie znajduje się żadna informacja na temat pędzla po za tym, że jest to pędzel do pudru stojący.  Jest gęsty, wykonany z włosia syntetycznego o długości 4cm.  Nie jest szaleńczo miękki, ale jest dobrze zbity i nabiera się na niego bardzo dobrze wystarczającą ilość pudru. Dobrze się spisuje jeśli chodzi o nakładanie pudrów sypkich i prasowanych, nie osypuje ich. Aktualnie używam pudru w kamieniu i równomiernie rozprowadza go po twarzy, dając naturalny efekt (ten sam puder nakładany gąbeczką bardzo mi się odznaczał na twarzy!) Jest mały, ale bardzo poręczny, posiada trzonek o długości 3 cm, ale mimo krótkiej długości dobrze się nim manewruje. Kolorystycznie jest delikatnie cieniowany co dobrze widać na zdjęciu. Jak na razie nie zauważyłam by zgubił choćby jeden włosek, a używam go od ok 2 miesięcy. Na co dzień noszę go w kosmetyczce z innymi kosmetykami i jestem mile zaskoczona ponieważ nic a nic mu się nie dzieje. Począwszy od trzonka na którym nie ma ani jednej rysy, skończywszy na włosach, którym nic się nie stało, nie powyginały się, nie połamały. 
Jego cena to 16,99 
Dostępność - Trendy Shop, Clavier*
a inne produkty tej firmy znajdziecie na Drogerie internetowe Stars.

*W Rzeszowie butik Clavier znajduje się w galerii Nowy Świat. 


Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. Mam na niego chęci, ciekawa jestem jak wypadłby w porównaniu z Hakuro H100 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie bo właśnie szukam małego pędzla nadającego się w podróż...te długie trzonki nie wszędzie się mieszczą niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie miałam dośc podobnie, dlatego te 7 cm całego pędzelka mnie ucieszyło :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa propozycja. Cena też bardzo dobra :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mimo wszystko od jakiegoś czasu czaję się na pędzle hakuro :D ale coś mi słabo ich skompletowanie idzie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kabuki, ale z Hakuro i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha o Boże, jak mogłam nie ogarnąć, że o American Pie chodzi haha xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się za takim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń