Odżywczy koncentrat z jedwabiem Cece MED.

Silk Repair Concentrate 
Odżywczy koncentrat z jedwabiem Cece MED Silk Repair Concentrate przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych. Nawilża i odbudowuje ich uszkodzoną strukturę, przywracając połysk i zdrowy wygląd.

! Moje włosy są proste, blond rozjaśniane ze sporym akcentem brązu w postaci pasemek, do połowy pleców !

 
Opakowanie
Plastikowa buteleczka o pojemności 75 ml z atomizerem, która znajduje się w kartonowym pudełeczku.  Atomizer jest szczelny, nic nie przecieka, nie zacina się. Pod światło widoczna jest ilość produktu, która nam pozostała. Szata graficzna jest minimalistyczna, więc zależy kto co lubi.
Zapach 
 Jest delikatny, ładny, kojarzy mi się z produktami używanymi u fryzjerów.  Nie utrzymuje się zbyt długo na włosach.

Wydajność 
 Bardzo dobra. Ja na swoje średniej długości włosy aplikuję mniej więcej 3-4 "pompeczki", od nasady po końce, ze sporej odległości.
Działanie
Moje włosy po procesie farbowania każdorazowo tracą blask, są matowe, a końcówki dość mocno przesuszone, dlatego ten produkt jest dla mnie zbawienny. Jest to produkt, który przede wszystkim bardzo dobrze nawilża włosy. Odżywkę używam na wilgotne włosy, które szalenie się plączą, dlatego czekam do wyschnięcia przeczesując je jedynie palcami. Gdy są już suche rozczesanie ich nie stanowi problemu. Odżywkę stosuję na całą głowę, przy umiarkowanym użytkowaniu nie obciąża włosów (aczkolwiek przy zbyt nadmiernym spsikaniu o to nie trudno). Jedwab użyty na włosy suche jak dla mnie nie daje już takiego fajnego efektu, a spsikana nasada lada chwila jest oklapnięta. Z tego co wiem, u kilku osób odżywka solo nie działa, u mnie się sprawdziła. Do minusów mogę zaliczyć fakt, że włosy nie nabierają blasku i zapach utrzymuje sie bardzo krótko na włosach. Czytając kwc dużo dziewczyn o puszących włosach zachwala ten produkt, ja z tym problemu nie mam także nie potwierdzę, ale odsyłam do KWC
Podsumowując z produktu jestem bardzo zadowolona, na 3 produkty , które mam możliwość testować jedwab ten stawiam w środku, mam swojego ulubieńca, ale najgorzej też nie wypadł. :)
 
Dostępność
Produkty CeCe dostępne są w drogeriach:  Rossmann, Superpharm, Hebe, Natura, Laboo.


Produkt otrzymałam dzięki uprzejmości
http://cece.pl/pl
(klikając w bannerek przeniesie Was na stronę główną cece,
 na której znajdują się inne produkty z tej jak i innych serii)

Komentarze

  1. Mam od nich szampon i odżywkę<3 Spisują się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak prezentuje sie skład produktu ?boje się ze w moim wypadku mógłby powodować przesuszenie

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje się całkiem przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. produkt fajny... ja mam już swoje ulubione produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam próbować nowe rzeczy, także mimo swoich ulubieńców chetnie sprawdzam inne czy wśród nowych nie znajdzie się kolejna perełka ;)

      Usuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, jeśli chcesz wziąć udział i odpowiedzieć na pytania to zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej firmy odżywkę i po prostu ją uwielbiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze 2 inne produkty i wszystkie są godne polecenia :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty