5 lutego 2014

Liebster Blog Award.

Podczas kiedy Wy czytacie tego posta ja siedzę w Straży Pożarnej na pogadance lub szukam w Galerii czegoś bardziej lub mniej serduszkowego!

Miłego dnia i zapraszam do czytania TAGu! :)



Zostałam po raz kolejny nominowana  do Liebster Blog Award tym razem przez Isobel -bardzo dziękuję i z przyjemnością odpowiadam :)

1. Co sprawia Ci najwięcej radości w blogowaniu?
Rosnąca liczba wyświetleń - bo wtedy wiem, że to co robię ma sens. 

2. Jaki masz sprawdzony sposób na relaks?
Przede wszystkim cisza. Uwielbiam zamknąć się w swoim pokoju i przeglądać internet lub położyć się, w ciszy.

3. Ulubiona książka, do której chcesz wracać?
Przypomniała mi się teraz książka, którą czytałam w latach gimnazjalnych - My dzieci z dworca zoo -  wtedy zrobiła na mnie duże wrażenie. Sięgnę po nią w najbliższym czasie.

4. Film, który dał Ci do myślenia?
Zielona Mila! Jest to film, który oglądałam już wielokrotnie, zawsze wzbudza we mnie emocje...

5. Czy jest coś co byś zmienił/a w swoim życiu?
Tak, jedną cechę charakteru, której od długiego czasu nie mogę się pozbyć.

6. Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia?
Bez uśmiechu.

7. Piosenka, która poprawia Ci zawsze humor?
Pierwsza, która przyszła mi do głowy to
Amy MacDonald - Slow it down

8. Wieczór w domu czy wyjście na miasto?
Zazwyczaj w domu, sporadycznie lubię gdzieś wyjść.

9. Twój największy sukces?
Mam nadzieję, gdzieś czeka na mnie. ;)

10. Potrafisz wytrwale dążyć do celu?
Jeśli tego naprawdę bardzo pragnę - tak.

11. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Stało się tak ze względu na uginające się półki od kosmetyków i fakt, że przestałam prowadzić swojego bloga prywatnego i mi po prostu brakowało życia w sferze blogowej - chociaż prawdę mówiąc przez blogosferę nabyłam jeszcze więcej kosmetyków niż miałam, ale za to dzięki projektowi denko w końcu je zużywam! :)


Powinnam nominować 11 osób,
ale jak zwykle tego nie zrobię.
NOMINUJĘ KAŻDĄ OSOBĘ, KTÓRA TYLKO MA OCHOTĘ ODPOWIEDZIEĆ NA TEN TAG. :)

Pytania ode mnie:
  1. Ulubiona przekąska?
  2. Komedia czy horror? Dlaczego?
  3. Twój ulubiony gadżet, który służy Ci na co dzień?
  4. Nawyk, z którego jesteś dumna?
  5. Dokończ: Jestem... kiedy...
  6. Ulubiony film?
  7. Gdybyś miała nadprzyrodzoną zdolność to jaka by to była?
  8. Uczysz się na swoich czy cudzych błędach?
  9. Trwasz w noworocznym postanowieniu?
  10. Ulubione perfumy na co dzień?
  11. Co robiłaś wczoraj o tej godzinie?

14 komentarzy:

  1. Lubię takie TAGi, można bliżej poznać autora bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) no i to fajna odskocznia od postów kosmetycznych :)

      Usuń
  2. fajne odpowiedzi... no na mnie tez czekaja dwa albo 3podobne posty i jakoś nie mam czasu się za nie zabrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię tagi i dość szybko mi się na nie odpowiada :)

      Usuń
  3. Dzień bez uśmiechu dniem straconym!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PODPISUJĘ SIĘ POD TYM RĘKAMI I NOGAMI! :D

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe pytania jak i odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie posty ;) mnie też motywuje liczba obserwatorów ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że jak każdą blogerkę. :)

      Usuń
  6. Dziękuje za wspaniałe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie odpowiedziałabym na te pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo lubię TAGi :)

    OdpowiedzUsuń