3 stycznia 2014

zDENKOwani w grudniu.

 Jako, że przed świętami robiłam generalny porządek w szafie kosmetycznej to znalazło się kilka kosmetyków, które już długi czas nie były użytkowane przeze mnie tak więc zakończyły swoje 5 minut w torbie wraz ze zdenkowanymi.


Zapraszam!



1. Chusteczki Velvet .  Tu sie nie ma nad czym rozwodzić. :)   Kupię ponownie.
2. Babydream,Chusteczki pielęgnacyjne - Mokre chusteczki idą u mnie hurtowo, ale te wyjątkowo szybko poszły. Nie polubiłam ich mimo bardzo niskiej ceny. Nie kupię ponownie.
3.Tami Baby normal, Chusteczki do pielęgnacji - te jak najbardziej przypadły mi do gustu. Dobrze nasączone, nie rozciągają się, są tanie (ok 4zł na promocji). Kupię ponownie.
4. Lilibe, Chusteczki odświeżające.
5. Cleanic,  Płatki kosmetyczne - nie są może moimi ulubieńcami, ale mimo wszystko często do nich wracam. Kupię ponownie.
1. Wellness & Beauty,  Żel pod prysznic `Pomarańcza i owoc granatu` - przez to, że ja mam otwarte kilka żeli pod prysznic nigdy nie wiem bo nie pamietam jak jest z ich wydajnością, ale przy tym żelu tego problemu nie mam, gdyż przez to, że się wcale nie pienił i miał dość rzadką konsystencję zużyłam go lada dzień. Pięknie pachniał, miał fajne opakowanie, był taki (ok 5 zł) to wszystko.  Nie kupię ponownie.
2. Herbal Garden - żel do mycia twarzy. Pisałam o nim tutaj  Kupię ponownie.
3.  Eveline, Nawilżający płyn micelarny 4w1. Pisałam o nim tutaj Nie kupię ponownie.
1. Equilibra, Nawilżająca odżywka zwiększająca objętość włosów - niestety były to próbki, ale myślę, że zakupię pełnowymiarowe opakowanie, ponieważ bardzo fajne włosy były po wyschnięciu. Miękkie, delikatne.  Kupię ponownie.
2. Ziaja,  Maska do włosów `Intensywny kolor`- Świetna maska (która jak dla mnie była odżywką) za niewielkie pieniądze (ok 7 zł). Bardzo wydajna, włosy były miękkie, zapach utrzymywał się kilka godzin.  Kupię ponownie.
3. Alterra, Szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych 'Granat i aloes' - Uwielbiam go. Mocno się pieni, dobrze myje, nie pozostawia matowych włosów!  Kupię ponownie.
4. L'Oreal, Odżywka w sprayu przeciw łamaniu się włosów, Ułatwia rozczesywanie - Mgiełki L'Oreal lubię za zapach, ale niestety nie robią niczego więcej na włosach. Nie kupię ponownie.
5. Isana, Ultramocna pianka do włosów- Piankę tę użyłam może ze dwa razy. Nic nie daje na włosach poza sklejeniem... Nie kupię ponownie.
1. L'occitane, Drogocenny krem na noc - Pisałam o nim tutaj.  Nie kupię ponownie.
2. Herbal Garden, Krem intensywnie nawilżający. -Pisałam o nim tutaj. Kupię ponownie.
3. Embryolisse Laboratoires, Krem odżywczo - nawilżający - Niestety była to próbka. Był rewelacyjny. Mimo, że pełnowymiarowe opakowanie  nie należy do najtańszych skuszę się na niego.  Kupię ponownie.
4. Eucerin, Krem aktywny na noc - Używałam go punktowo, nieźle radził sobie z wypryskami. Ale na chwilę obecną już go nie potrzebuję.  Nie kupię ponownie.
5. Olejek rycynowy - mój must have do rzęs! Nie stosuję go systematycznie , a i tak działa cuda. Mimo, że zostało pół opakowania idzie w kosz z datą przydatności do grudnia 2013r. :)  Kupię ponownie.
1. Victoria's Secret Garden Passionate Kisse, Krem do rąk i ciała - Jak on cudownie pachniał wiśnią! Jak długo utrzymywał się na skórze.Ja używałam go tylko do rąk, nie nawilżał, ale niwelował suchość dłoni.  Jeśli tylko będzie taka okazja to kupię ponownie.
2. Alterra - Krem do rąk Granat i AloesPisałam o nim tutaj. Nie kupię ponownie.
3. Joanna, Gruboziarnisty peeling do ciała 'Hawajski ananas' - Fajny zdzierak, wydajny, pięknie pachnie.  Kupię ponownie.
4. Lady Speed Stick, Dezodorant w sztyfcie -  Jest u mnie w każdym denku :) Kupię ponownie.
1. Turban od Syossa - wreszcie przestałam psioczyć na turbany ręcznikowe :)
2.  Bic, Golarki damskie miss soleil - Kolejny produkt, który często gości w moim denku.
3. L'Occitane,  Żel pod prysznic - takie maleńkie opakowanie, a jakoś go wykończyć nie mogłam. Pisałam o nim tutaj.   Nie kupię ponownie.
4. Isana, zmywacz do paznokci o zapachu nagietka- Ulubiony.

5. Gillette, Jednorazowa maszynka do golenia - dobra, ale w porównaniu do bica faktycznie tylko jednorazowa :) Nie kupię ponownie.
 
Najmocniej przepraszam za nieostrość zdjęcia.
1. Neutrogena, Moisture Shine Gloss - totalnie nie odpowiada mi konsystencja i zapach...  Nie kupię ponownie.
2.  Avon , Korektor w sztyfcie - bardzo słaby. Nie kupię ponownie.
3. Inglot, Ultradelikatny róż do policzków - Piękny, trwały, niedrogi. Jak pokończę swoje róże wrócę do niego. Kupię ponownie.
4. Max Factor, Lasting Performance  - mój ulubieniec wśród podkładów. Kupię ponownie.


1. Bebe Sheer for Women, Woda perfumowana - uwielbiałam ją! Kupię ponownie.
2. Victoria Secret,  Woda perfumowana gorgeous- Próbka. Pięknie pachniała, zastanawiam się nad zakupem pełnowymiarowym! Prawdopodobnie kupię ponownie.
3. Puma, Yellow- Próbka. Ładny, świeży, owocowy zapach. Raczej nie kupię pełnowymiarowego opakowania.
1. Sincler, tipsy do paznokci - tak, grzeszyłam kiedyś, teraz bardzo żałuję. Nie kupię ponownie.
2. Bell, Biały lakier do frencha - Najlepszy biały lakier do frencha jaki miałam. Kupię ponownie.
3. Rimmel, Base & Top Coat - bardzo fajny Top, z prostokątnym, lubianym przeze mnie pędzelkiem, ale chyba do niego nie wrócę. Raczej nie kupię ponownie.
4 i 5 - Miss Selene, Lakiery, które totalnie mi nie podchodzą ze względu na krycie - a w sumie to chyba jego brak. Nie kupię ponownie.
1.  Ralph Lauren, kosmetyczka - w grudniu swój żywot zakończyła kosmetyczka, mimo, że wciąż była sprawna to brudas okropny :)
2. Ziaja,  Mleczko do ciała z olejkiem arganowym - Próbka. Przyjemne mleczko, pięknie pachniało.  Kupię opakowanie pełnowymiarowe, gdy pokończę wszystkie balsamy, mleczka, masła, które mam. 


A jak tam Wasze denko grudniowe? :)
Jeśli także dodałyście taki post to dajcie znać,
chętnie zobaczę co u Was dotknęło dna :)

Pozdrawiam,

43 komentarze:

  1. Sporo tego, mi się chyba nigdy nie udało zużyć tylu rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie fakt napisania co miesiąc tego posta motywuje do tego by zużywać jak najwięcej kosmetyków. :)

      Usuń
  2. Nie wiem czy mój komentarz się zapisał ://

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko widzę kilka znajomych produktów, krem eva to mój ulubieniec ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go bardzo polubiłam, ale wciąż szukam czegoś idealnego :)

      Usuń
  4. Głuuupie komentarze... no to jeszcze raz ;)

    Po pierwsze to WOW! Denko ogromne :) No i jedziemy...

    Co do jedynki, to również ich używam i bardzo lubię. Co do dwójki to nie używałam ich jeszcze, podobnie jak i 3 i 4. Piątki to również moi ulubieńcy, zawsze ja kupuję.

    Kolejna jedynka.. miałam ten sam żel, i bardzo go polubiłam. Zapach był fenomenalny! 2 i 3 nie miałam, ale o 3 czytałam dużo negatywnych opini...
    Mam również te próbki z Equilbiri i muszę je w końcu wypróbować. Maski z Ziaji jeszcze nie miałam, a słyszałam,że jest bardzo fajna. Szampon z Alterry? Wstyd się przyznać,ale w życiu żadnego prouktu od nich nie miałam..ale to tylko kwestia czasu, kiedy będzie u mnie rossman :D Ich kolegów, czyli 4 i 5 nie znam. Ale o Isanie nie czytałam dużo dobrego. Co do kolejnego zdjęcia.. nie znam nic :D Ale na pewno mam gdzieś probkę tego kremuy od Embryolisse. No i olejek rycynowy też kupiłam,ale jeszcze nie używałam. Vicotri Secret- nie znam, i widzę ją po raz pierwszy na oczy. O Alterze już się rozwodziłam. Na ten peeling z Joanny mam ogromną chrapkę! Teraz używam takich z farmony... po prostu cuda :D W kwestii dezodorantów pozostaję wierna Rexonie. Z kolejnego zdjęcia nic nie mieć ;) Z następnego też nie, ale kusi mnie max Factor. Dalej,dalej... gdzie kupiłaś ttą wodę perfumowaną? Buteleczka jest śliczna... :) No i z końcówki znam tylko te małe lakier miss selene, też uważam,że są słabe :)

    Mam nadzieję,że nie przynudziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszalałś z denkiem. Przeogromne!

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo tego, jest i moj ulubiony zmywacz do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ogromne denko! gratuluję:))) Ten peeling ananasowy mnie kusi *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajny, i faktycznie daje w nos ananasem :D

      Usuń
  8. Kosmetyczkę zawsze można wyprać :P A co do chusteczek nawilżanych to niezbyt dobra inwestycja. Składem bardziej przypominają benzynę niż coś, co może mieć styczność z naszą skórą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Pokaźny zbiorek. Poza zmywaczem nie znam niestety innych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka z nich jest naprawdę godnych uwagi :)

      Usuń
  10. Niezłe denko, wiele produktów po prostu nie znam a te co znam i Tobie pasują, to mnie zaś nie ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. No no no, całkiem spore denko. Znalazłoby się kilka produktów z którymi miałam styczność na swojej drodze testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmywacz Isany uwielbiam, a te chusteczki z babydream u mnie też się nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tego zmywacza to hektolitry idą :D

      Usuń
  13. spore denko :) rowniez uzywam olejku rycynowego na rzesy i jest niezastapiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie ty masz piękne tło do zdjęć!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo tego! ;) Ale ja też się w tym roku biorę solidnie za wykańczanie produktów, koniec z używaniem kilku balsamów jednocześnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi krem do rąk Alterry służy :) Wręcz się w nim zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA na początku go lubiłam. Ale jednak to nie to :)

      Usuń
  17. Ale zużyłaś! Gratuluję :) Mnie w ogóle nie podpasował ten podkład MF.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłby byc trwalszy jak za tą cenę, ale tak doskonałego krycia jak on mi żaden nie daje :)

      Usuń
  18. wooow jedno z najwiekszych denek jakie kiedykolwiek widzialam ;o

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy podobny gust :) Też uwielbiam peeling gruboziarnisty z joanny jednak jej opakowanie jest straszne, nic nie chce wylatywać z tej twardej buteleczki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, przez co niestety sporo produktu sie marnuje...

      Usuń
  20. Mi się nie udało zużyć aż tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze takie duże denko :)

      Usuń
  21. ogromne denko :-)
    widzę kilka znajomych kosmetyków i kilka, które chciałabym wypróbować; też bardzo polubiłam te peelingi gruboziarniste Joanny; zielony zmywacz Isany to stały bywalec moich denek :-)
    zazdroszczę zdenkowania zapachów - jak do tej pory jeszcze mi się to nie udało

    OdpowiedzUsuń
  22. Łoooł, sporo tego :DD Gdzie sobotnia myśl dnia? HYM?!!:D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrezygnowałam z tego, bo jak na razie notki pojawiać się będą u mnie bardzo rzadko. :(

      Usuń
  23. a gdzie można nabyć taką próbkę odżywki wygładzającej włosy, Equilibra ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info, ale u mnie nie ma sklepów WISPOL

      Usuń