31 stycznia 2014

Zakupy cz I.

Uwielbiam zakupy, ale nie cierpię łazić po galeriach. Przez internet poza typowymi gażdżetami nie kupię nic co miałabym na siebie włożyć. Dlaczego? Ponieważ muszę najpierw coś wymacać, oglądnąć z każdej strony, przymierzyć i ponownie obmacać (choćby najmniejsza wystającą niteczka sprawi, że daną rzecz odłożę na półkę, a nie pójdę z nią do kasy)

Kilka dni temu pojechaliśmy z chłopakiem do galerii po czapkę i kilka rzeczy na narty . Ale jeśli sklepy atakują promocjami to czy wypada im odmówić?
Czapkę kupiłam na samym końcu, wcześniej wyposażyłam się w inne mniej lub bardziej potrzebne rzeczy :)
Na poniższych zdjęciach znajdują się nowość, w które się w ostatnich dniach zaopatrzyłam. :) 

 Zwykła koszulka z długim rękawem, w której będę spała. Czerwone, antypoślizgowe kapcioszki ze słodkimi pingiwnami. Nie lubię chodzić w zwykłych kapciach, także takie wciągane to zima dla mnie zbawienie :) No i spodnie od piżamy w cętki - tak, uwielbiam ten motyw :)

Kamizelka to taka zachcianka. Pozbyłam się ostatnio mojej pikowanej, więc potrzebowałam coś takiego. Adidasy uwielbiam i jak dla mnie tylko taki rodzaj buta mógłby istnieć (no ewentualnie okazyjnie jakaś szpilka)  Te sprawdziłam już 2 dni temu i jestem zachwycona (wkładka, która "posiada funkcje pamięci pianki mający zapewnić dokładne dopasowanie do stopy" sprawdza się w 100%)
Koszulki, bo ich nigdy za wiele no i prawdziwy cel zakupów czyli czapka. Chyba się starzeję, bo jeszcze rok temu nie było szans na to bym ubrała czapę na głowę - mogłam mieć 3 kaptury na głowie; nauszniki cokolwiek byle nie czapkę. 

No i kolczyki - to u mnie cos jak z adidasami czy koszulkami - ich nigdy za dużo :)
Obie pary zostały zakupione w C&A.



Na zakupy kosmetyczne zapraszam za kilka dni :)
Pozdrawiam,

20 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych kolczykach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W różyczkach też się zakochałam od pierwszego zobaczenia ;)

      Usuń
  2. Trzeba przyznać ze kapciuszki sa przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, świetna ta kamizelka! Ile kosztowała? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo tego dużo ;) ..w fajne rzeczy się zaopatrzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze tak jest ze jak się idzie po coś to wychodzi się z czymś innym niż zamierzaliśmy kupić :) grunt że kupiłaś czapkę ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy ;) Koszulki są mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne są te czarne kolczyki, takie eleganckie.
    sama już od dłuższego czasu zabieram się za zakup taki jak na razie same jasne wpadają w moje rączki, a czarnych brak:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieta ma tak zawsze :) idzie po jedno a wychodzi z galerii ze wszystkim co jej w oko wpadnie :) mam podobne spodnie do piżamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nowości Buty nike świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super rzeczy ;) szczególnie buty.

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zakupy widzę udane, świetna kamizelka, zazdro:>

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze kolczyki, a zakupy w pełni udane widzę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. No to się kochana ładnie obkupiłaś:) Ja też nie lubię kupować ciuchów przez internet bo zawsze muszę przymierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna czapka :) Też rozglądam się za jakąś sensowną...
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jedynie w Stadi znalazłam "normalną" bez pomponów i jakiś innych bajerów. :D

      Usuń