Ulubieńcy ubiegłego miesiąca.

Ulubieńców na moim blogu jeszcze nie było, bo zawsze wydawało mi się, że ciężko będzie mi co miesiąc wybierac co innego, ale biorąc pod uwagę, że staram się zużywać kosmetyki na potęgę to przez najbliższe miesiące powinno się to udać, także zapraszam na moją ulubioną piątkę poprzedniego miesiąca! :)


Tusz do którego miałam drugie podejście, prawdę mówiąc nie pamiętam czy po pierwszym razie byłam zadowolona czy nie, aczkolwiek dużo dobrych opinii mnie przekonało do ponownego zakupu. Bardzo ładnie wydłuża i rozdziela rzęsy, ostatnimi czasu używałam dwóch warstw tego tuszu plus 1 warstwy colossala! (tak, uwielbiam mieć mocno podkreślone rzęsy!)  Kosztuje w granicy 10 złotych, więc warto spróbować.
Korektor ten dostałam od Nati i przepadłam po pierwszym użyciu! Jest tak idealny, że gdybym czytała u kogoś takie wspaniałości jakie nasuwają mi się na usta to po prostu nie uwierzyłabym! Rewelacyjnie kryje niedoskonałości, piegi, sińce! Nałożony punktowo, a rozprowadzony na całą twarz świetnie wyrównuje koloryt. Utrzymuje się bez pudru wtedy ok 2-3 godzin. Natomiast po nałożeniu podkładu i pudru przedłuża o ok 2-3 godzinki trwałość makijażu. Ja jestem z niego szalenie zadowolona, ale ma jeden minus - jest mega niewydajny! (albo ja go tak nałogowo używałam!)
VS uwielbiam przede wszystkim za zapachy( i pewne części garderoby). Mgiełki są słodkie i dość trwałe! Często psikam się nimi na noc, a nad ranem na piżamie wciąż utrzymuje się zapach. Zapachy od VS nie mogą się nie podobać! :)
Pierwszy z dwóch produkt w ulubieńcach z eveline! Ostatnimi czasy coraz więcej kosmetyków tejże firmy mi przybywa. W niewielkiej cenie możemy dostać naprawdę bardzo dobre produkty, m. in. dla mnie takim prawieideałem jest puder w kamieniu. Pisałam o nim w tej notce, także zainteresowanych zapraszam. Opakowanie wiele przeszło - z czego najgorsze sa dla niego starcia w torebce oko w oko z kluczami, także za te niemałe rysy, ryski wybaczcie! :)
I drugi produkt eveline i ostatni ulubieniec jednocześnie to krem, który maniakalnie używałam na wykładach czy przed komputerem. Przede wszystkim uwielbiam efekt nawilżenia i orzeźwienia jaki pozostawia na dłoniach. Więcej możecie poczytać o nim  w tej notce.


A wy macie jakiegoś ulubieńca spośród moich 5? :)
Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Jak za tą cene nie da się go nie lubic. :)

      Usuń
  2. ciekawe produkty... te tusze odpowiadają mi... reszty kosmetyków nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kosmetyków ale tusz mnie zaciekawił. Za taką cenę faktycznie warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przetestuję tusz Lovely i krem do rąk Eveline. Nie miałam jeszcze żadnego kremu Eveline, a widzę, że cieszą się dość dobrą opinią na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten tusz kiedyś kupiłam mamie, bo chciała jakiś tani, a potem sama używałam, bo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajni ulubieńcy, fajni :D Mi ten krem od eveline na początku podbił serce, potem entuzjazm przyhamował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? :) U mnie się juz kończy, ale używałam go namiętnie z koleżanką na wykładach także ten :D

      Usuń
    2. A bo jakiś taki mi się wydawał mało nawilżający a na zimę, wiadomo, więcej mi trzeba xD

      Usuń
  7. wypróbuje ta maskare za jakis czas :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z Twoich ulubieńców, ale mam zamiar kupić mgiełkę od VS :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem na kupnie pudru do Twarzy, kto wie, moze się również pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie miałam nic z Twoich ulubieńców - ale ten kremik do rąk brzmi świetnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem cieszy się dobrymi opiniami wśród innych, a jego zapach kupi każdy, haha :D

      Usuń
  11. tusz do rzęs mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten krem do rąk leży w mojej półce i korci mnie by go otworzyć, jednak póki co muszę się wstrzymać, bo mam kilka napoczętych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, ok 5 kremów mam otwartych przez co żadnego nie mogę wykończyć :D

      Usuń
  13. Jestem ciekawa tego tuszu Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę naprawdę warto spróbować :)

      Usuń
  14. Nie miałam nic z tych produktów, ale Eveline chetnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! U mnie pomału wyłania się denko :P

      Usuń
  15. Oooooooooo VS!! <3 To zachęciło mnie do przeczytania posta właśnie teraz ahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kamuflaż z Alverde dzielnie używam i niestety u mnie nie wywołał takich zachwytów. Średnio się sprawdza pod oczami :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo ulubieńców. Nie znam żadnego kosmetyku. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chciałabym mgiełkę VS ale jakoś zawsze jest coś innego do kupienia :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Maskara Lovely także jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty