26 stycznia 2014

Tydzień w zdjęciach. (5)

Niedzielny wieczór - czas na przegląd zdjęć z tego tygodnia :)


1. No i przyszła do Nas zima na stale. Na powyższym zdjęciu dopiero się rozkręca, na chwilę obecną z górek przed domem można zjeżdżać na sankach :) Gdyby nie ten wiek pokusiłabym się o tę przyjemność!
2. Występ mojej siostry z okazji Dnia Babci i Dziadka w przedszkolu. 
Niestety już ostatni, od września będę mieć w domu uczennicę. :)
3. Sesjo kończ się, mam tyle rzeczy do zrobienia...
4. Tyle razy co ja jej zazdrościłam snu, ech! 
1. Ulubione śniadanie w ostatnim czasie.
2. Róż z lekkim niebieskim shimmerkiem od Silcare to mój ulubieniec od miesięcy. Mega szybko wysycha, jest trwały i pięknie prezentuje się na paznokciach. Na pewno doczeka się swoich 5 minut tutaj za jakiś czas. Do tego Blinczek od lovely, który ładnie prezentuje się na jednym, góra dwóch paznokciach. Ostatnio nałożyłam go na całą dłoń i wyglądał... bazarowo! :D
3. Po kilku miesiącach ( w tym pierwszym i ostatnim samodzielnym farbowaniu w domu) znów odwiedziłam fryzjera. Zatęskniło mi sie za ciemnymi pasmami, także padło na 2 blondy (bardzo jasny  i mój naturalny) i brązik. Na fotelu spędziłam 5 godzin także poza czytaniem gazety, piciem herbaty czas umilałam sobie pstrykając zdjęcia. :D
4. W niewielkim kadrze efekt prezentuje się mniej więcej tak. Zdjęcia na pewno dodam na dniach jak to wygląda na całej głowie przy moich naturalnie prostych włosach :)

11 komentarzy:

  1. czekam aż pokażesz włoski :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne włosy na ostatnim zdj ;) chętnie zobacze jak wygląda efekt na prostych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czemu, ale uwielbiam takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak sesjo skończ się! A na sanki i tak pójdę mimo wieku, ale już po sesji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, ale z nieco większej górki, hihi :)

      Usuń
  5. U mnie zima bez śniegu, ale za to wszystko pokryte lodem i jest bardzo ślisko. Do tego -12 bądź -14 stopni, brrr zimno :(

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  6. śniegu,śniegu, pełno śniegu, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć ciężko oceniać po tak mały zdjęciu, to bardzo spodobały mi się Twoje włosy po wizycie u fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń