17 stycznia 2014

SOFTER, pomadka do ust.

Pomadka Softer, czyli małe, niepozorne, a cieszy!
Posiadam odcień 01, który jest najjaśniejszy z całej gamy. To delikatny nudziak wpadający jak dla mnie w róż/pomarańcz? w bardzo ładnym, dziewczęcym opakowaniu. Nie jest ono eleganckie, ale trwałe i nietandetne. Górna część opakowania jest przezroczysta dzięki czemu wiemy z jakim kolorem mamy do czynienia - a od realnego koloru nie odbiega, co więcej jest to odlew danej pomadki. Dla mnie to duży plus, bo nie muszę wyjmować każdej szminki z koszyczka by wiedzieć, z która mam do czynienia. :) To coś jak z ciapaniem zakrętek lakierów do paznokci!
Pomadka dodatkowo zapakowana jest w pudełeczko, co dla mnie jest super sprawą bo mam stuprocentową pewność, że nie została wymacana w sklepie przez klientki!  


Na pudełeczku znajdują się podstawowe informacje, m. in skład czy termin ważności.
Szminka idealna do makijażu codziennego. W niewielkim stopniu nawilża, ale co dla mnie ważniejsze nie wysusza! Utrzymuje się na ustach w granicy 2-3 godzin w zależności od tego czy coś spożywamy lub (tak jak ja) mamy chwile gdy maniakalnie się oblizujemy. Schodzi równomiernie. Nie podkreśla suchych skórek, więc jest to jedna z niewielu pomadek, którą mogłam stosować w zimie podczas gdy moje usta nie były w najlepszym stanie. Pomadka nie ma żadnych drobinek, konsystencja jest kremowa, idealnie rozprowadza się na ustach nadając delikatny połysk. Po jednej warstwie nadaje bardzo naturalny kolor,  po drugim pociągnięciu kolor jest identyczny jak w opakowaniu. Wydajność jest dobra, przy dość częstym użytkowaniu ubytek jest niemalże żaden! W kolekcji mamy 6 odcieni, ja wybrałam tylko ten bo reszta jest dla mnie za ciemna, ja zdecydowanie stawiam na jasne róże i wszelakie odcienie nude, aczkolwiek czerwień z tej serii mnie kusi bardzo.
Najmocniej przepraszam, za odcisk palucha!
Podsumowując jak dla mnie jest to obowiązkowa pozycja w kosmetyczce, nie ukrywam,
 że gdyby były jeszcze jaśniejsze pomadki skusiłabym się bez wahania!

Pojemność
 3,8g
Cena
ok 15 zł
Dostępność (jak dla mnie nie jest minusem, gdyż mam to szczęście, że w mojej miejscowości* jest butik Clavier, 
ale niestety dostępność dla większości osób jest bardzo kiepska)
Trendy Shop, Clavier lub Drogerie internetowe Stars.

*W Rzeszowie butik Clavier znajduje się w galerii Nowy Świat. 

25 komentarzy:

  1. Takie odcienie są idealne do codziennych, stonowanych makijaży. Kremowa konsystencja i niska cena to dodatkowe zalety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale ja się w takich źle czuję. :)

      Usuń
  2. szkoda, że taka kiepska dostępność, mam podobny kolorek z Wibo Eliksir nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się rozglądać za butikami :)

      Usuń
  3. Wszyscy tak chwalą softer :D Muszę się zorientować w temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jak wygląda na ustach ! :) wstaw jakąś fotkę w następnej notce :)
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zaprezentuję go na dniach (małą aktualizację zrobię :) )

      Usuń
  5. Szkoda że nie pokazałaś jej na ustach ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te szminki :D Szkoda, że nie pokazałaś na ustach! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie stał namiot "Trendy Shop" ale tam nigdy nie poszłam bo nie wiedzialam co tam moze być - teraz zaluje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ędziesz miała jeszcze okazje to wejdź tam :) Mają naprawdę bardzo fajne produkty w niskich cenach.

      Usuń
  8. ładne ma opakowanko, nigdy wcześniej sie nie spotkałam z ta pomadką :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam, w Rzeszowie jest w galerii NŚ - także polecam przy najbliżej okazji Twojego przyjazdu do Rzeszowa. :)

      Usuń
  9. nie korzystałam nigdy z tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa jak kolor prezentuje się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam to samo pisac, bo wydaje się piękny:)

      Usuń
  11. hm.. pierwszy raz widze ten prudukt ;)

    OdpowiedzUsuń