30 stycznia 2014

Różowy pyłek na paznokciach.

Wszelakie brokaty, pyłki i inne zdobniki na paznokciach bardzo lubię,
dlatego wybierając poniższy produkt wiedziałam, że będzie ładnie, 
pytanie czy trwale?
Pyłek zamknięty jest w malutkim, odkręcanym słoiczku. Niestety na opakowaniu nie ma podanej pojemności, a kartonowe opakowanie bezmyślnie wyrzuciłam zaraz po zakupie.
Pyłek najbardziej podoba mi się na białym lakierze i na taki go najczęściej nakładałam. Jego trwałość oceniam na bardzo dobrą, po 4 dniach nadal perfekcyjnie trzymał się na paznokciach (przykryty topem)a jak by było później nie wiem - bo zmieniałam mani na inny. Aplikacja nie sprawia problemu - ja nakładałam go przy pomocy patyczka do odsuwania skórek, a resztę, która się nie przyczepiła lub nie trafiła na paznokieć z powrotem wracała do pojemniczka. Pyłek zawiera minimalne drobinki, które pięknie iskrzą na paznokciu. Nie jest chropowaty (a przy brokatowych zdobieniach bardzo często się spotykałam z "zadziornością") Produkt jest bardzo wydajny jak to przystało na tego typu zdobniki paznokci, i tani - jego cena to ok 7 zł.

Dostępność Trendy Shop, Clavier* lub Drogerie internetowe Stars.
*W Rzeszowie butik Clavier znajduje się w galerii Nowy Świat. 

26 komentarzy:

  1. Jakoś pyłek nie przemawia do mnie. Miałam kiedyś taki kremowy i stał i stał i stał, bo nie bardzo chciałam go użyć do zdobienia paznokci, gdy już nie miałam akrylowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda ślicznie na tym lakierze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba. :) Jeszcze spróbuję z ciemnym różem :)

      Usuń
  3. Świetnie to wygląda, idealne połączenie na karnawał :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na karnawał można by było bardziej z tym pyłkiem po modzić. :D

      Usuń
  4. Nienawidzę zmywać takich rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale prawdę mówiąc nie jest aż tak źle z tym pyłkiem :D

      Usuń
  5. Rownie fajnie wyglądałby na czarnym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie analizowałam nawet takiego połączenia, a czerń + róż bardzo lubię. Spróbuję! :)

      Usuń
  6. szczerze? okropne paznokcie masz na tym zdj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je lubię, ale dzięki za opinię. ;)

      Usuń
  7. Ja nie mam cierpliwości do zabaw z takimi cudeńkami ;) a szkoda bo wygląda to dosyć fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie mam, ale tutaj przy najzwyklejszym zdobieniu takim jak to zbyt wiele zabawy nie ma :)

      Usuń
  8. super to wygląda ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie mi przypomniałaś, ze mam podobny pyłek w szafce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to działaj coś z nim :D Chętnie zobaczę efekty :)

      Usuń
  10. mi nie przypadł do gustu, ale paznokcie masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze ja nie mam czasu na takie zdobienia... kiedys je lubilam, a yeraz wole klasyczne rozwiazania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię zbyt pyłków, pewnie dlatego ze nie mam do nich cierpliwości... Muszę w koncu spróbować bo dwa czekają na mój przypływ kreatywności :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest! Najbardziej pasuje właśnie do białego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń