Podsumowanie 2013 roku .

Życzę Wam wspaniałego, 2014 roku! 




Dla mnie był to dobry rok blogowy.
Mimo, że pojawiło się o połowę mniej postów niż w 2012 roku, to były one bardziej konkretne, sprecyzowane.
Przez rok doszło mi 202 obserwatorów - za co bardzo Wam dziękuję
Każda jedna, nowa osoba to taka mała iskierka więcej motywacji! :)

Poniżej podlinkuję kilkanaście postów spośród wszystkich, które były najczęściej przez Was czytane.



Dziękuję Wam pięknie za każdy komentarz, za każdą obserwację!
Jesteście najlepsze!

Buziaki,
 

Komentarze

  1. Cieszę się że miniony rok był dla ciebie udany. Oby ten 2014 był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i masz jednego obserwatora więcej ;3 Zaobserwowałam ;D
    Gratuluję takiej liczby obserwatorów ;3 Mi również w tym roku przybyło sporo czytelników i wyświetleń :)
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że przybyło Ci aż tak wielu obserwatorów. :))
    Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooooo a ja jestem drugą top komentatorką na Twoim blogu, przede mną jesteś tylko Ty ahaha :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ja właśnie zauważyłam, że jestem 3 ! haha <3

      Usuń
    2. Haha trochę Ci do mnie brakuje Klusek :D jarajmy się razem haha <3

      Usuń
  5. A zabawa sylwestrowa przednia :D. Ogolnie lokal do kitu, ale towarzystwo jak najbardziej super:) Popiłam, potem to wytańczyłam :D i teraz mam odcisk na pół pięty ahaha kuleję! A Ty jak tam? :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty