19 stycznia 2014

Tydzień w zdjęciach. (4)

Bez zbędnych słów zapraszam na przegląd zdjęć z ostatnich kilku tygodni.
1.) Co blogerki robią po godzinach? Pstrykają zdjęcia w ciemnym lustrze i...  
2.) ...jedzą pięknie wyglądającą sałatkę, która mi nie smakowała ani w 1/10 tak jak wyglądała! :) 
3.) Mimo, że ubieranie jak i rozbieranie choinki nie należy do moich ulubionych czynności to siedzenie do późna w świetle tych wszystkich kolorów jak najbardziej tak!
4.) Hoł hoł hoł, czyli w ciągu jednego dnia powstało więcej narcyzowych zdjęć niż przez cały 2013 rok.
5.) Mój ulubiony mani, który schnie lada moment, ale niestety szybciutko odpryskuje...
6.) Tyle śniegu miałam na święta!
7.) Piątek, 8:00 , a Nam takie zabawki na zajęcia przynoszą. :)
8.) Świąteczne popołudnia z rodzicami i siostrą spędzałam grając w Quiz albo zręcznościówkę.
9.) Natomiast sobotnie wieczory wyglądały już nieco inaczej. Ze znajomymi wpadliśmy w małe uzależnienie od SABOTAŻYSTY!
1.) Z tego nigdy nie wyrosnę! Może ktoś mnie obudzić o 4 nad ranem z zapytaniem czy zagramy w monopoly - 5 minut i plansza jest już rozłożona!
2.) Mój ulubiony sposób na spędzenie samotnego wieczoru. Zastanawiam się czy nie zostawić lampek na kolejne miesiące? Mandarynki i inne ozdoby kojarzące się ze świętami znikną, ale światełka nadają taki klimat wieczorem...
3.) Kolejne zdjęcie z serii Sobotni wieczór ze znajomymi. Wyżywić trzeba było między innymi 5 mężczyn także grill i frytkownica ratowały sytuację!
4.) Mój ulubiony zestaw, którym niestety się nie nacieszyłam długo. Bransoletka została oddana, gdyż się zerwała, ale Ukochany postarał się i zamienił na inną, która zauważyłam - przynosi mi szczęście. Czyzby delfin, który jest głównym zdobnikiem bransoletki miał jakąś moc? :)
5.) Piątkowe południe spędzone aktywnie.
6.) Takie chwile uwielbiam najbardziej.
7.) Piana + gazeta czyli relaks po piątce. A pro po piany to żel pod prysznic APIS w roli płynu do kąpieli sprawuje się o wiele lepiej niż w jego pierwotnym założeniu. :)
8.) Smyru, smyru...
9.) Wczorajsza fryzura, która będzie moją ulubioną w okresie wakacyjnym!

Oczywiście to tylko przebłyski ostatnich czterech tygodni,
jesli masz ochotę to zapraszam na n mój instagram.

19 komentarzy:

  1. Stęskniłam się za wieczorami z grami planszowymi, muszę koniecznie pograć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam w najbliższy wolny wieczór :)

      Usuń
  2. Uwielbiam przeglądać takie miksy. Śliczna fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikołajowe zdjęcie jeśli jest Narcyzowe to ja się z tym nie zgodzę :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niech mnie ktoś nauczy robić takie warkoczyki od dupy strony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie potrafię. Włosy wyszły spod rąk mojej babci :D

      Usuń
  5. Ooo, nawet ja tu się znalazłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny przegląd, bardzo lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna fryzurka na ostatnim zdjęciu :-)
    zdjęcie smyru smyru urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oj fryzura piekna! :) lubie takie zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Nigdy z tego nie wyrosnę! :)

      Usuń
  10. świetne fotki i te opisy ;))

    obserwujemy? ja już ;)
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń