Filmiki na YT, które warto obejrzeć w wolnej chwili. (1)

Na początku chciałabym Wam bardzo podziękować! Mimo, że nie było tu mnie prawie dwa tygodnie to zaglądałyście tutaj i statystyki były naprawdę bardzo miłe dla oka! :)
Dla mnie rok ten zaczął się bardzo smutno i chęci straciłam do wszystkiego, między innymi do czynności, które na co dzień sprawiały mi ogromną przyjemność, ale pomalutku wracam do blogowania.

Ostatnimi czasy znów nałogowo oglądam wieczorami filmiki na yt dlatego pomyślałam, że wprowadzę u siebie na blogu serię postów, które dodawane będą raz na miesiąc. W poście znajdzie się ok 5-7 filmików dziewczyn z YT, które podbiły moje serce z różnych względów. :)

Zapraszam dziś na I część.

1. Basia - jedna z moich ulubionych jutubowiczek! 
Zaraża uśmiechem, więc u mnie jej filmiki zawsze sprawdzają się na poprawę humoru! W haulu, który przedstawia wpadła mi w oko szminka z sephory!
2. Paula - filmik na topie cały rok czyli co sprezentować Naszemu mężczyźnie / tacie / przyjacielowi. Pokazuje klasyczne perfumy czy zestawy kosmetyczne, ale także prezenty, które osobiście mi do głowy nie wpadły :)

3. Kajmanowa - oglądając ten filmik uśmiech nie schodził mi z twarzy, aczkolwiek po ostatnim filmiku kajmanowej dot. testowania kosmetyków na zwierzętach troszkę inaczej podchodzę do jej osoby! 
4. Paulina - opisuje pielęgnacje swoich pięknych włosów, a ja znów po tym filmiku nabrałam chęci na olejowanie włosów!
5. Kretka - krótki filmik o wyzwaniu kosmetycznym jakiego podjęła się Kretka wraz z Gosią, czyli namalowanie kresek na oczach w 30 sekund czy pomalowanie paznokci na krwistą czerwień również w pół minuty :) 

Znacie? Oglądacie dziewczyny z powyższych filmików? :)


Komentarze

  1. Dwie pierwsze panie dobrze znam<3:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnej z polecanych przez Ciebie youtubowiczek, dzięki za rekomendacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, muszę przejrzeć kanały tych vlogerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widzialam zadnego z tych filmikow ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie te osoby oglądam oprócz Pauliny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinę także polecam - fajna, naturalna dziewczyna :)

      Usuń
  6. Basia i Paula to także stały punkt moich YT seansów :) Za Kajmanową nie przepadam, coś mnie w niej drażni i nigdy nie mogę obejrzeć całego filmiku do końca ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie zajrzę na te filmiki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejowanie nie ma sobie równych :) Też niestety pozostał mi pewien niesmak po ostatnim filmie Kajmanowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że u mnie mycie rano włosów zimą jest masakrą. :D
      Mnie już nie tyle , że ruszył fakt, że stosuje takie kosmetyki, ale to z jakim niewzruszeniem to opowiadała...

      Usuń
    2. Przecież możesz olejować na godzinę przed myciem wieczorem! :) Ja bardzo rzadko zostawiam oleje na noc, moje włosy nawet wolą krótsze olejowanie. Mam podobne zdanie, też głównie chodzi mi o to chłodne i nieczułe podejście...

      Usuń
  9. obejrzałam filmik nr 4. Pauliny, ale nie podobają mi się jej włosy...przez pierwsze sekundy filmiku widać włosy w ruchu i od razu zauważyłam, że ma włosy suche i sztywne....gdy rusza głową włosy niestety nie poruszają się płynnie i naturalnie, tylko jakby były czymś usztywnione...może to wina lakieru do włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem :) Ja znam Pauline z innych filmików i włosy jej mi się podobają niesamowicie :)

      Usuń
  10. Kurczę, nie znam żadnej z powyższych. Może dlatego, że niewiele youtuberek oglądam, zdecydowanie wolę w tej roli panów. Oficjalnie moim królem w tej dziedzinie jest Onision - sądzę, że paradowanie publicznie w przebraniu biedronki jest godne podziwu, sama bym się nie odważyła. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znów średnio mogę się przekonać do Panów prowadzących YT - no jeszcze zależy jaka tematyka, ale biorąc, że preferuję urodowe filmiki, to ekhem :D

      Usuń
  11. Znam tylko Basię, muszę nadrobić zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam te babeczki :)

    Haha, wiesz co innego zdjęcia, a co innego jak ludzie wyglądają w filmach. Akurat na zdjęciach Franz nie wygląda najlepiej, a w filmach bardzo go lubię. No i pisałam - ja mam bardzo oderwany gust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano w sumie racja :D Sama mam podobnie z niektórymi aktorami, także nie pozostaje mi nic innego jak obejrzeć jakiś film, dwa z Franzem :)

      Usuń
  13. Jedyne co to kojarzę Panią pod nr 4 ;)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam ich wcześniej może dlatego że skupiam się na anglojęzycznych vlogach ale z pewnością teraz będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Większość filmików oglądałam. Teraz włączyłam wyzywania Kretki i Gosi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty