27 stycznia 2014

Dobieraniec zakończony kucykiem!

Mam włosy, które dobrze się kręci, a loki utrzymują się w stanie idealnym bardzo długo, ALE za to są strasznie niesforne przy układaniu, czesaniu. Robienie na suchych włosach dobierańca to masakra, ale mimo wszystko uwielbiam franuzy w każdej postaci. Ostatnio postawiłam na coś takiego - Jeszcze przed farbowaniem.
Zdjęcie po całym dniu noszenia także tu i ówdzie coś wystaje :)

 
Kiedyś wrócę do takiego blondu jaki mam na końcach. Na chwilę obecną dobrze mi z przewagą brązu na głowie :)

35 komentarzy:

  1. taaak mi sie to podoba!! nie umiem sobie zrobić :( też miałam kiedyś taki jasny blond :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie, ale moooże kiedyś się nauczę :)

      Usuń
  2. Wyszło ciekawie ;) Ja bym jednak zakończyła koczkiem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z koczkiem chodziłam wieczorem :) bo był taaaki ubogi, haha :D

      Usuń
  3. piękneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię takie fryzury :)
    Tylko, że moje włosy są niesforne zarówno przy układaniu fryzur, jak i przy kręceniu włosów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie mogę narzekać na kręcenie :)

      Usuń
  5. nawet po całym dniu francuz dobrze się trzyma!:)
    mimo iż sobie ciężko w ten sposób pleść warkocza sama kilkakrotnie się na niego skusiłam:)
    świetnie wygląda!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie potrafię i nie mam za bardzo na kim próbować, bo każdy w moim otoczeniu na kim mogłabym się wyzyć ma krótkie włosy :D

      Usuń
  6. Bardzo ładnie, podoba mi się ten dobieraniec. Sama nie umiem go sobie zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie umiem robić dobieranego warkocza, ale efekt ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad tym ubolewam bo jest tyle wspaniałych fryzur z "jego udziałem" :)

      Usuń
  8. może to śmieszne, ale ja nie umiem warkocza dobieranego robić ;p uczyłam się niejeden raz i nic. ;) śliczna fryzurka ;]

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie to nie śmieszy bo... ja też nie umiem :D hah!

      Usuń
  9. kontrast jest :D nie cierpię odrostów :/ a tak często mnie odwiedzają :p
    fryzurka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niby włosy rosną powoli a tu bach, taki wielki odrost :D

      Usuń
    2. a widzisz :D ja nawet jak pofarbuję i uczeszę wysoko włosy to mam wrażenie, że się różni :D

      Usuń
  10. Świetna fryzura, jutro spróbuję coś takiego sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny! ja czegoś takiego bym nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również miałam kiedyś tą fryzurkę zrobioną ;) I tak przez cały dzień wygląda to u Ciebie lepiej niż u mnie :)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie co raz wiecej baby hair i one wariuja przy takich upięciach :D

      Usuń
  13. wow ale rewelacja ;o szkoda ze mam mega krotkie wlosy ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas zapuszczać :) Ja nie pamiętam kiedy miałam krótkie włosy.

      Usuń
  14. Bardzo fajnie to wygląda ale na moich kudłach czegoś takiego nei wyczaruje. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna ta fryzurka! :) ale ja mam problem z robieniem francuzów, zwłaszcza u siebie na głowie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. wszelkie warkocze i tym podobne uwielbiam, ale niestety mam do tego dwie lewe ręce :-( przynajmniej na sobie. zapraszan na rozdanie z Firmoo

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wygląda ja nie umiem sobie zaplątać takiego cuda a próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Uwielbiam wszystko co zwiazane z wrkoczami! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow jaka fryzura, my by nie pasowała, ale Tobie wręcz przeciwnie:)

    www.be-huuuman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń