7 grudnia 2013

zDENKOwani w listopadzie!

Denko, Denko - listopadowe!
Długo się zastanawiałam czy wstawiać te zdjęcia tutaj , bo ich jakość jest fatalna... 
Ale pudła poszły już do kosza, na lepszą pogodę się nie zapowiada, więc nie pozostaje mi nic innego jak Was przeprosić i mieć nadzieję, że zrozumiecie. 
Czaję się na lampę, więc mam nadzieję, że za jakiś czas jakość znów będzie dobra. :)
A tymczasem zapraszam do denka!
[zawinęłam tekst bo za długi wyszedł post! :) ]

1.) Apart,  Płyn do kąpieli - jedwab i noni - Płyny z apartu to sa jedne z moich ulubionych płynow do kąpieli. Ładnie pachną, są wydajne i wizualnie ładne dla oka do postawienia na wannie! :) Kupię ponownie

2.) BingoSpa, Borowinowa sól do stóp - prawdę mówiąc bez rewelacji. Jakoś ją zużyłam, ale nie kupię jej ponownie.
1.) Timotei, Szampon do włosów Lśniący blask - jeden z moich szamponowych ulubieńców! Ładnie pachnie, jest wydajny, dobrze dostępny, włosy po nim nie są szorstkie. Kupię ponownie.
2.) Garnier Ultra Doux, Szampon do włosów farbowanych - Żurawina i olejek arganowy - To było już moje któreś podejście do szamponów z garniera, niestety obciążają moje włosy. A szkoda, bo pięknie pachną. Ja ten zużyłam do... golenia nóg! :D Nie kupię ponownie.
3.) Venita, Szampon do włosów rozjaśnianych jasnych i siwych - Miesiąc temu farbowałam się w domu! Po raz pierwszy! Kolor był piękny, ale niestety z czasem zrobił się ciemny blond wpadający w rudy i przypomniałam sobie o tym szamponie , który pięknie niweluje niechciane odcienie. Zresztą pisałam o nim w tej notce. Kupię ponownie (obecnie jestem w trakcie zużywania drugiego opakowania)

1.) Original Source, Żel pod prysznic o zapachu mango i macadamia - Żele z OS lubię za duży wybór pięknych zapachów, fajne promocje i opakowania! Kupię ponownie
2.) Tutti Frutti, Peeling cukrowy do ciała - Mango&brzoskwinia - jak ja go uwielbiałam! wyskrobałam co do ostatniego ziarenka! Ale o moich ochach i achach o nim możecie poczytać tutaj. Kupię ponownie
3.) Alterra,Olejek do masażu - Migdały i papaja - Kupiłam go z myślą o olejowaniu włosów, a zużyłam do kąpieli! Ładnie pachniał. Nie wiem czy kupię ponownie.
 
1.) Garnier, Mleczko do demakijażu do skóry suchej i wrażliwej - Demakijaż oczu ostatnimi czasy wykonuję mleczkiem - i to jak dla mnie sprawdza się najlepiej! Bez problemu sobie radzi z mocniej podkreślonymi oczami, jest mega wydajne (ależ odkrycie, w końcu na mleczko przystało :) !) i dobrze dostępne.  Kupię ponownie.
2.) Tołpa Dermo Face, Płyn micelarny do mycia twarzy i oczu - Krótko mówiąc mój ulubiony! Pisałam o nim tutaj. Kupię ponownie (jestem w trakcie używani teraz go w wymiarze xxl! ach!)

 

1.) Manhattan, Powder Mat Make Up - Idealnie matuje, jest dość ciężki, byłby idealny dla mnie na zimę gdyby nie to, że najjaśniejszy kolor jest dla mnie dobry latem (a bardzo jasnej karnacji to ja nie mam ) Na chwilę obecną go rozjaśniam z innym podkładem.  Kupię ponownie.
2.) Miss Sporty, So Matte, Perfect Stay Foundation - Trwały podkład matujący - co do matowienia to mam mieszane uczucie, ale za to dobrze kryje, utrzymuje sie kilka godzin na twarzy, dobrze sie sprawdza przy mieszaniu go z ciemniejszymi podkładami. Kupię ponownie.
3.) Victoria's Secret, Sexy Little Things Noir - Woda perfumowana /próbka/- Powiem tylko tyle - Muszę ją mieć w wydaniu pełnowymiarowym! Jest przepiękna i trwała!
4.) Victoria Secret Bombshell woda perfumowana  /próbka/ - Kolejna woda od VS, która pokochałam!  Zapach piękny, trwały, na co dzień! Jeśli tylko będzie taka możliwość Kupię pełnowymiarowe opakowanie.
5.)  Lovely, Pękający lakier do paznokci - Fajny efekt dają pękacze z lovely, ale niestety baaardzo szybko wysychają! Obecnie używam pękacza z MS i do tego raczej nie wrócę.

1.) Syoss, Oleo Intense, 9-10 - to był spontaniczny zkaup i spontaniczne farbowanie tego samego dnia! Na cale moje włosy poszły 2 farby, z koloru byłam zadowolona! Niestety teraz (po miesiącu) wpada w rudy.  Możliwe, że Kupię ponownie, choć teraz szukam innej farby.
2.) Victoria's Secret Garden Collection Sparkling Sugared Pear - mgiełka do ciała-  Jak dla mnie to najpiękniejszy zapach z jakim do tej pory się spotkałam wśród mgiełek.  Pisałam o balsamie o tym samym zapachu tutaj.  Jeśli bym się natknęła gdzieś na ten zapach to na pewno kupię ponownie.
3.) Isana, zmywacz do paznokci o zapachu nagietka - Bardzo dobry zmywacz, choć niestety przesusza skórki w okół paznokci.  Kupię ponownie.

1.) Isana, Mydło w płynie -Róża i jogurt - Ładny zapach, wydajny, niska cena, nie wysusza, nie podrażnia. Lubię.  Kupię ponownie.
2.) Isana, Mydło kuchenne z dodatkiem olejku z czerwonych grejfrutów - Jak ono pięknie pachniało i jak długo utrzymywało się na skórze! Takiej trwałości zapachu życzyłabym sobie od żeli pod prysznic! :) Kupię ponownie.
3.) Luksja Care Pro, Mleczko pod prysznic z olejem z pestek dyni, próbka - Ładny zapach, kremowa konsystencja, ogólnie bez rewelacji, wolę inne żele ? Raczej nie kupię ponownie.
4.) Bielenda, Enzymatyczny peeling dotleniający efekta  AQUA-OXYBRAZJI - Niestety nie zrobił nic a nic na twarzy, po paru minutach czułam się jak przed aplikacją... Nie kupię ponownie (choć druga część w szafce na mnie czeka...)

1.) Lady Speed Stick, Dezodorant w sztyfcie - Ostatnie LSS, teraz próbuję nivei i też sie dobrze spisuję, ale mimo wszystko myślę, że Kupię ponownie.
2.) Rossmann, Isana, Pianka  do golenia dla skóry wrażliwej-  Kilka opakowań już tej pianki zużyłam. Jest dobra, ale jednak przerzuciłam się na pianki przeznaczone dla mężczyzn - jakoś wydają mi się być bardziej wydajne i delikatniejsze. :)  Na razie nie kupię ponownie.
3.) Cleanic, Professional, Chusteczki do peelingu, 10 szt - Jak dla mnie to taki mały niezbędnik w kosmetyczce. Uwielbiam je stosować przez nakładaniem makijażu, pozostawiają gładką skórę!  Kupię ponownie.
Cleanic, Professional, Chusteczki do peelingu
Cleanic, Professional, Chusteczki do peelingu, 10 szt. - See more at: http://www.rossnet.pl/Produkt/Cleanic-Professional-Chusteczki-nawilzane-do-peelingu,115958#sthash.iv8tRhML.dpuf
Cleanic, Professional, Chusteczki do peelingu, 10 szt. - See more at: http://www.rossnet.pl/Produkt/Cleanic-Professional-Chusteczki-nawilzane-do-peelingu,115958#sthash.iv8tRhML.dpuf
4.) Lilibe, Płatki kosmetyczne, 120 sztuk - Nie wiem czy ja stałam się jakaś wybredna czy jak, ale jakoś mi w ostatnim czasie nie podpasowały. Za cienkie się wydają : Póki co nie kupię ponownie.


Dobrnęłam do końca, a Wy? ;)
Używałyście czegoś z powyższych zdjęć?
Jak spisało się u Was?

42 komentarze:

  1. Sporo:) Ja zakochałam się w płynach z Apart. Niesamowicie pachną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! :) I długo zapach unosi się w łazience.

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam płyny z Apartu :) Obecnie używam jakąś ich nowość i zapach obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak u mnie skończy się płyn z OS to pewnie popróbuję czegoś z ich nowości :)

      Usuń
  3. spore denko, brawo:)
    ja pękacze z lovely mam dwa od bardzo długiego czasu i nie gęstnieją ani trochę. a żele OS uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam dwa i stało się to samo (widoczne na zdjęciu, choć czarny jakby jakoś bardziej wyparował, haha:D )

      Usuń
  4. Kawał denka:) Ja poczekam do końca grudnia ze swoim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myslałam na początku, że połączę, ale jak wyjęłam drugą torbę na te śmietki to stwierdziłam, że do końca roku nie wytrwam, :D

      Usuń
  5. Sporo tego nazbierałaś. Niestety nie miałam okazji używać tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele z nich polecam! :) Począwszy od zmywacza isany! :D

      Usuń
  6. A ja bardzo polubiłam ten żel LUKSJA:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kremowe konsystencje, ale jednak to nie jest to :D

      Usuń
  7. Gdzie kupujesz zapachy VS? Przez internet? Dużo tych produktów, gdybym ja tyle zużywała w miesiącu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze zaczynam i nie kończe produktów. xD Hahahah. Chyba będę musiała wprowadzić denko, bo zaczyna się robić ciasno na wszystkich półkach XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wcielaj denko w życie! Ja od kilku miesięcy odkąd je robię to w końcu mogę pozaczynać nowe produkty mając pewność, że za jakiś czas w szafie nie znajdę już otwartego np balsamu czy zelu :D

      Usuń
    2. Chyba jestem zbyt leniwa na to xD

      Usuń
    3. Jeeeeeeny, nawet nie wiem jak zacząć!?XD

      Usuń
    4. tylko wiesz, u mnie jest też tak, że nie znoszę rutyny, więc będę musiała wybrać kilka produktów, których będę w danym miesiącu używać :D I pierwsza zasada 'nie kupuj nic nowego dopóki nie skończysz' XD

      Usuń
    5. Dobra, sama siebie postaram zaskoczyć :D Zobaczymy co z tego będzie. :)

      Usuń
  9. Ogromne to denko, jest tu sporo kosmetyków które lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać ja również, gdyż większość z tych rzeczy chętnie zakupię ponownie :)

      Usuń
  10. Też używam tego mleczka z garniera i jak dla mnie jest rewelacyjne ;) co najważniejsze, to to, że nie podrażnia oczu. Świetne denko. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Jako jedyne mnie nie podrażnia a rzęsy zostaja na swoim miejscu a nie na płatku kosmetycznym :)

      Usuń
  11. z tutti frutti dostałam masęłko i pachnie obłednie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezłe denko :) Część produktów znam i lubię, np. olejek Alterry. Jeśli wpadnie mi w ręce, to wypróbuję ten szampon do włosów blond, bo też rozjaśniałam i co jakiś czas kolor się "spiera" i robi rudawy.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. venita jest dostepna w drogeriach wispol :)

      Usuń
  13. mango i macadamia- uwielbiam ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam kiedys ten szampon z garniera ale okazało się że mam uczulenie na szampony tej firmy;///

    OdpowiedzUsuń
  15. I Ty twierdzisz że to jest zła jakość?! Ja moim zabytkiem robię zdjęcia i to jest dopiero tragedia xD. Ale chcę kupić nowy aparat:) Nie lustrzankę, tylko po prostu lepszy aparat. Każdy będzie lepszy od mojego obecnego, który ma już z 8 lat :D. Ale nie mogę na niego narzekać :). Więc mam pytanie, do takich zdjęć kosmetyków, żeby był ostre i ładne, który byś brała z tych dwóch? http://www.ceneo.pl/15318537 , http://www.ceneo.pl/21688467
    Victoria's Secret <3 aaaa! Skoro mówisz że miss sporty dobrze kryje to się nim w przyszłości zainteresuję :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha Twoje zdjęcia przy moich to i tak mistrzostwo świata :). Hmmm zmieniłam już obiekt westchnień haha, jak to baba! Ale teraz już sobie ustaliłam cel i chcę kupić na przełomie grudnia i stycznia :). Nikon L820, ma dobre recenzje i jego się będę trzymała! Co myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Uff, no to ulżyło mi, że popierasz haha :D. Jakoś do Canonów, Nikonów i Sony mam zaufanie. Mam nadzieję, że będę zadowolona, a nawet jak nie będzie idealny to na pewno 10000000000x lepszy od mojego grata 3.2mpx :D hi hi..

    OdpowiedzUsuń
  18. No on ma z 8 lat:). Ale absolutnie nie mogę na niego narzekać, tyle wytrzymał i bez żadnej usterki, choć spadł nie raz! Robi przyzwoite zdjęcia mimo bardzo kiepskich parametrów pod warunkiem, że jest bardzo dobre światło ;). Ale czas na coś ciut lepszego i mam nadzieję, że na tym Nikonie się nie zawiodę :D. Pod koniec grudnia chcę kupić! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Lustro to i ja bym chciała :D. Choć nie jestem profesjonalistką. Ale narazie zadowolę się takim za 700zł, który i tak będzie 10000x lepszy od mojego obecnego:)
    Ojejj, a dla mnei ten wibo to straszny bubelek:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiem, bo swoim antykiem potrafię "wyciągnąć" ładne zdjęcia w dobrym oświetleniu podczas, gdy inni niby lepszym aparatem mają jakieś nieostre itp. Trzeba umieć też używać, haha :D. Ej, ale jak już kupię i dam pierwsze fotki to mi napisz czy widać poprawę w jakości ok? Tylko SZCZERZE :*
    Haha od czego są faceci ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie póki co niezawodny jest miód z cukrem !:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam zapachy żeli Original Source ale niestety bardzo mnie podrażniają :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie uwielbiam ten szampon z Garniera:) To wszystko zależy od włosów:) Ale jeśli chodzi o zapach to tak jak mówisz jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale denko duże :)
    Moja mama kupuje namiętnie płyny do kąpieli Apart, ja już z nich nie korzystam tak często, jak kiedyś, bo wybieram prysznic, ale były niewydajne. Zmywacz do paznokci Isana mój ulubiony. Żele OS lubię, ale ten zapach nie przypadł mi do gustu, był mdły. Peeling Tutti Frutti mam zamiar kupić, może dostanę go w jakimś zestawie? :)
    Świetna jakość zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń