TAG Swiateczny.

Z racji, że za 3 dni Święta,
to postanowiłam dziś odpowiedzieć na TAG krótki, wydaje mi się, że przyjemny
 i przede wszystkim związany właśnie ze Świętami :)

Ulubiony świąteczny film. 
Należę do tych osób, które do znudzenia mogą oglądać Kevina! :) Osobiście uwielbiam, i mimo, że oglądałam już wiele razy tak fabuły na pamięć nie znam - krótka pamięć do filmów ma tutaj swój mały plusik :) Ale bardzo lubię oglądać ten inne filmy o tematyce świątecznej, ba! Bajki też uwielbiam. :)

Ulubiony świąteczny kolor
Czerwień i biel, no i może troszkę złoto! I właśnie w tych kolorach spróbuję coś w tym roku wymodzić na pazurkach.


Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie? 
Nawet w dniu lenia nie cierpię chodzić w piżamie, a już na pewno nie w Święta :)
 
Jeśli w tym roku mógłbyś/mogłabyś prezent jednej osobie to kto by to był?
Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć, gdyż nie da się wybrać między moją siostrą, a moim chłopakiem.

Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek? 
W wigilię. O ile ja pewnie bym wytrwała, tak dzieciaki do rana by nie wytrzymały. :)

Czy kiedykolwiek zbudowałeś/zbudowałaś dom z piernika?
Czy jestem jedyną osobą, która... nie przepada za piernikiem? 
Ja w tym roku postawię na babeczki, które osobiście bardzo lubię.

Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? 
Uwielbiam ten czas przede wszystkim za to, że przez te 2 dni czas staje w miejscu. Nigdzie nie trzeba się spieszyć, wszystko jest zamknięte, więc nie ma wymówki, że tego czy tamtego brakuje i trzeba wyskoczyć na zakupy, w domu panuje prawdziwie rodzinna aura, a wieczory przeznaczone są do spacerów wzdłuż rzeki pokrytej lodem i ciepłą czekoladę pod kocem. We dwoje. UWIELBIAM.  

Jakieś świąteczne życzenia? 
Życzę wszystkim przede wszystkim zdrowia, spokoju i miłości. Doceniajmy to co mamy!

Ulubione świąteczne jedzenie?
Jako, że jestem sałatkowa to i w ten dzień stawiam na sałatkę jarzynową (najlepsza pod słońcem!) mojej mamy.

Ulubiony bożonarodzeniowy zapach? 
Z Świętami kojarzy mi sie zapach pomarańczy, a z wieczorem Wigilijnym zmieszany zapach żurku, kapusty i grzybów! Jami.



Zachęcam każda bloggerkę do zrobienia tego tagu! :)
a tymczasem ja zaczynam świąteczne porządki :)

wszystkie zdjęcia z tej notki pochodzą ze strony weheartit.com

Komentarze

  1. Nie ma świąt bez Kevina ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą świąteczną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez nie lubię piernika ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie posty też zapach cytrusów kojarzy mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post, przejrzysty, ciekawy:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też swięta kojarzą się z zapachem pomarańczy :-) i piernika :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mało komu zapach pomarańczy nie przypomina Świąt :)

      Usuń
  7. Kevin i mandarynki to podstawa każdych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba też zrobię posta z tym Twoim tagiem :D bo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak Kevin musi być :) wyczytałam, że bajki też lubisz, to w takim razie polecam Ci "Barbie w wigilijnej opowieści" uwielbiam ją i oglądam prawie zawsze przed świętami.
    I mandarynki oczywiście muszą być, ja je wcinam już od kilku dni kilogramami. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbie raczej mnie nie przekona, ale chętnie polecę mojej siostrze prawie 7 letniej :)

      Usuń
  10. Właśnie między innymi kocham święta. <3
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com (Jeśli lubicie rozdania, od 100 obseratorów organizuję)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, nie wiem nie wiem, mogłabym się kłócić co do najlepszej sałatki jarzynowej! ;> :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Kevin, Kevin, Keviiiiin! :D <3 yay! Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty