4 grudnia 2013

Rozdanie u grimagee. (4.12-18.12)

W obserwatorach wybiło 480 osób to ja przychodzę do Was z maleńkim rozdaniem!
Do wygrania zestaw poniżej, w skład którego wchodzą:

  •   Scrub do ciała Mint&Walnut - 250ml
  • Płyn do kąpieli Orange Oil&Ginger - 500ml  (przepięknie pachnie! :))
  • Żel pod prysznic Lemon&Tea Tree - 250ml



Warunek wzięcia udziału w rozdaniu to bycie publicznym obserwatorem 
oraz pozostawienie komentarza pod tą notką.

  Skorzystaj ze wzoru:
Obserwuję jako:
Przeczytałam i akceptuję regulamin.
 
Nie proszę o podanie tutaj e-maila, ponieważ wiem, że to pożywka dla spamerów - dlatego do zwycięzcy napiszę na blogu prosząc wtedy o e-mail. Zwycięzcę wylosuję ok 19.12 i będę czekała 5 dni na odzew.
Jeśli zgłosi sie powyżej 30 osób wylosuję 2 takie zestawy. 

Regulamin:
  1. Zwycięzca nie ponosi żadnych kosztów - koszty przesyłki pokrywam ja. 
  2. Udział w rozdaniu mogą brać tylko osoby posiadające blogspota i piszące w miarę regularne notki.
  3. Nagroda będzie wysłana tylko i wyłącznie na terenie Polski w przeciągu 14 dni od ogłoszenia zwycięzcy.
  4. Dane (imię, nazwisko, adres zamieszkania) zostaną użyte tylko i wyłącznie na potrzeby rozdania.  
  5. Wszelakie pytania kierować proszę na: grimagee@wp.pl


Przy okazji zapraszam na mojego FACEBOOKA.
:)

93 komentarze:

  1. Obserwuję jako: moooni-que
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: misislipy
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja sie skuszę :)
    Obserwuję jako: Corner passion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Fabryczna
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: enamour
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się skuszę, nigdy nie miałam nic z tej firmy, zawsze sobie mówię,że kupię a i tak nie kupuje :) Więc jak uda mi się w końcu coś wygrać, to fajnie będzie wypróbować :)

    Obserwuję jako cynamon8 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Karolina G.
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Place Of Woman
    Czytałam i akceptuję regulamin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: nika88
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Chelsea Lena
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza się zgłaszam!

    Obserwuję jako: marta
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako:Justyna
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: bloo.
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie da sie nie skusić, więc ... ;)

    Obserwuję jako Małgorzata K
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  15. sama się nie zgłoszę, bo mam za duże zapasy, ale gratuluje liczby, niech rośnie i powodzenia dla dzeiwczyn :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: 3uforja
    Przeczytałam i akceptuję regulamin

    oj jak miło :) tj przyjemne rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: dzeejlo.blogspot.com
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: puszka
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Mirabelka B
    Przeczytałam i akceptuję regulamin

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: kasia
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.
    Pozdrawiam.:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: deedee_1
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Agnieszka K. (Anessca)
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Neonowa
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Rudaaa12
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje jako Niko N.
    Przeczytałam i akceptuję regulamin. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Tffany Blue
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Sheira
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Retromoderna
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Paulaa K.
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuje jako: kinia...
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  31. przeczytałam i akceptuję :)
    a obserwuję jako Olga

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako Ewa Cieślak
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Twiggy
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń

  34. Obserwuję jako: Rincewind99
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Milena M
    Przeczytałam i akceptuję regulamin

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Kropka (:
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: izusiaizusija
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Joanna Julia { Fashion4Ever.pl }
    Przeczytałam i akceptuję regulamin

    OdpowiedzUsuń

  39. Obserwuję jako: Angelika Jasiulewicz
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: AniaSKF
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Mama Michasia
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: Nata lia
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: agnieszkazg
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Ruda
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wita 500 obserwatorka :D

    Obserwuję jako: Asia S
    Przeczytałam i akceptuje regulamin :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: gaia22
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: paul75i1
    Przeczytałam i akceptuje regulamin

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: ma ra
    Przeczytałam i akceptuję regulamin

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako : makeauniquelife
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: zysia5
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako: Justyna
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako: Karolina Weronika
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: Wiola Sieńko
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako: PINK RAINBOW
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako: Guineapig
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako: Miriam (letsbless)
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako : Karoli nka
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuje jako Kontrowersyjna
    Przeczytałam i akceptuje regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako: Friday
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    A może się powiedzie :D, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako: paula0406
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako: Darkness00128
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako: Paula S .
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako: ciaach
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.
    email: angela320@vp.pl :) ( a ja podam:D)

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako: Marta
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    Fajne rozdanie, ostatnio Original Source przyciągnął moja uwagę i z chęcią wypróbowałabym ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako Weronika Trybala( lub Weronika T hmm:)) )
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako: Gabi K
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako: Joanna Wróbel :)
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako: xkeylimex
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako: Virtual_girl933
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję jako: Reablly
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako : Madeline M
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako: katiuszek
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję jako: Magdalena B
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję jako: Basia Szczęsna
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako: vesp007er (vesper lizbark)
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję jako: frau
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję jako: Patrusia97
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję jako: Iwona K
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    i dodałam baner u siebie: http://ivi-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

  79. Obserwuję jako: Adriana
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuje jako : zjem.cie.kosmetycznie
    Przeczytałam i akceptuję regulamin. :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję jako: Julita P.
    Przeczytałam i akceptuję regulamin
    dodałam baner: julita-mix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję jako: Julita P.
    Przeczytała i akceptuję regulamin
    dodałam również baner u siebie julita-mix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako:moni0212
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję jako: Tiffany Blue
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję jako: Magda R
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję jako: AlternativeBuff
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję jako: ciszkowa
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję jako: gwiazdaart
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.


    Uwielbiam OS, te cudne zapachy mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuję jako: dobiezka
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuję jako: Olga
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję jako: Justyna Kowalczyk
    Przeczytałam i akceptuję regulamin.

    OdpowiedzUsuń