3 grudnia 2013

Relacja ze spotkania bloggerek z Podkarpacia (cz. II)

Kilka dni temu opisywałam tutaj relację ze spotkania, także dziś przychodzę z postem z serii: i gdzie to wszystko mam pochować? :)
Prezenty, które otrzymałyśmy na spotkaniu ufundowały takie firmy jak:
Ferity  - uwierzcie mi, że dłuugo rozkminiałam co to jest! :)
  Equilibra - odzywkę już użyłam i powiem Wam, że pięknie pachnie! :)
Glazel - na zdjęcie nie załapał sie błyszczyk, ale lada dzień będzie o nim tu głośno :)
 Kosmetyki polskie
 Tołpa - mój micelek ulubiony! :)
Love Me Green : 15% Rabatu

No i od Mojego Prywatnego Mikołaja dostałam:
(korektor jest rewelacyjny i nie wiem co ja zrobię jak mi się skończy:()

33 komentarze:

  1. Ah jak żałuję, że Was nie poznałam :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Próbowałaś już czegokolwiek? :D

      Usuń
    2. Oczywiście ! :D Nie byłabym sobą gdybym nie używała już czegoś xD w ruch poszedł szampon aloesowy i micel od Tołpy <3 moje nowe miłości xD

      Usuń
    3. Noo i zapomniałam o revitalash!:D Też używam, bo mnie zżerała ciekawość:D Ostatnio mi wypadały rzęsy więc produkt wpadł w ręce w samą porę !:D Używałaś ;>?

      Usuń
    4. No tak, w sumie Ty masz piękne rzęsy <3! Nie mogę się napatrzeć :D

      Usuń
  3. Rewelacyjne prezenty!! Miłego testowania!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jak dużo kosmetyków! :) Udanego testowania!! :D

    KLIK -> wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ładnie się obłowiłaś:)

    A u mnie w pokoju pachnie praniem:D Czuję się jak w pralni:)

    Intensywność zapachu sprawiła że w styczniu kupię nowe zapachy:) ale chyba zostanę przy małych świeczkach:)

    Just Beauty co lepsze? wosk czy małe świeczki? Duże odpadają bo za bardzo lubię różnorodność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja osobiście świeże pranie uwielbiam! :D Ale słodkie jabłuszko też jest fajne! :)
      Patrząc, że Natka ma mase i jeszcze więcej wosków to pewnie woski poleci :D Ja je osobiście lubię! :D

      Usuń
    2. Może się wreszcie skuszę:) Uwielbiam jak intensywnie pachnie czymś ładnym w pokoju:)

      Usuń
  6. ja się zastanawiam nad kupnem Revitalash - a - moja szwagierka używała i rzęsy urosły - aczkolwiek nie przykładała się mocno i na lewym, były nieco krótsze ;)

    Ciekawa jestem Tołpy - zawsze przechodzę obok półek z ich produktami i coś innego moja uwagę odwróci - może warto będzie je kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tołpy szczerze mogę polecić płyn micelarny o którym już u mnie na blogu było :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. kończy mi się żel do mycia twarzy, rozglądnę się :) dzięki!

      Usuń
  7. Same cuda! Życzę bardzo miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak sie spisza na paznokciach :D

      Usuń
  9. Używam szamponu i jest świetny, przynajmniej takie pierwsze wrażenie :D. Trafił Ci się bronzer z Glazel?! :o Zazdrochaa :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego testowania w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli już zdecydujesz się na chomiczego przyjaciela to nie kupuj w zoologu a najlepiej kup z jakiejś hodowli albo poszukaj w sieci chomików do adopcji. Hodowlane może trochę droższe, ale przynajmniej z pewnego źródła, ze znaną datą urodzenia, znanymi rodzicami i już trochę odchowane. Z adopcji to zwykle kinderniespodzianki, ale na pewno lepsze niż sklep i chomiki niewiadomego pochodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, pisz śmiało. Mejla znajdziesz w zakładce "współpraca" która jest chwilowo na samym dole mojego bloga.

      Usuń
  12. Dostałyśmy na prawdę świetne KOSMETYKI - nie pozostaje Nam więc nic innego,jak tylko intensywnie je testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najwięcej się Nam sprawdziło i było godnych polecenia :)

      Usuń
  13. Ale teraz tego masz:) Mam to serum Revitalash i jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile wspaniałości ;) Miłego testowania ;)

    PS. Daj znać jak się sprawdził ten fluid matujący z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń