Tydzień w zdjęciach. (2)

Ponarzekałabym jak to bardzo nie tęsknię za latem, ale po co psuć niedzielny wieczór?

1 i 2 - i mnie pomału dopada miłość do wosków YC :)
3. Sally Hansen - 520 Shrimply Devine - piękny, trwały róż! Totalnie jestem w nim zakochana.
4. Przypinka z sobotniego spotkania blogerek :)
5. Czy Wasza praca też się sama napisać nie chciała? U mnie stanęło na rozdziałach, które i tak czekają na weryfikację przez promotora.
6. Poszukujemy umilacza na zimowe wieczory! :) Może polecicie jakąś fajną grę?
1. Były piękne, ale niestety machnięte topem pofalowały! :( Ale i tak je nosiłam i mimo niezabójczej długości zbierałam komplementy "jak je tak pomalowałam". Naklejki działają cuda! ;)
2. Czekając na autobus... 
3. :)
4. Wyposażenie studentki na mało ciekawych ćwiczeniach!
5. Za oknem prószył śnieg, więc na paznokciach troszkę wiosny!
6. Sok pomarańczowy + muffiny = wieczór andrzejkowy z moim NIEANDRZEJEM <3

Komentarze

  1. u mnie na wykładzie dobrze sprawdza się pliczek krzyżówek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten różowy lakier! I to wiosenne mani :D. Ja jeszcze nie paliłam wosków YC, nie mam kominka nawet, haha chyba jedyna się ostałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wiosenne mani szalenie nietrwałe. :(

      Usuń
  3. Gry planszowe:) Zagrałabym w Chińczyka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo widzę Rzeszów, moje studenckie miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać takie mixy zdjęć, a paznokcie mają świetne kolorki bardzo wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do gier to poleca Scrabble albo Taboo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scrabble mamy, gramy :) Ale nad Taboo się zastanowię. Dzieki!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty