15 grudnia 2013

Tydzień w zdjęciach. (3)

Niedziela.


1/ Moje różowe grzałki na zimowe wieczory! 2/ Cium w stronę Aldony (wiem, że to czytasz! :* ) , z którą miałam okazje pić pyszne cappuccino kilka dni temu! 3/ W poszukiwaniu obrączki padło na tego pięknotka! Zerkam na niego ciągle i się zachwycam, haha. 4/ Dobry wieczór! :) 5/ Wczorajszy wieczór spędziliśmy tak! :) 6/ Nieważne, że to mój X balsam/masło do ciała, które chwilę poczeka na użytkowanie - one tak pięknie pachną, a cena za zestaw była tak zachęcająca, że szkoda było nie brać!

1/ Tutaj pociumam Natkę :* z bloga po-prostu-piekno, za miły piątek trzynastego! 2/ Cappuccino od samego rana! 3/ Pierwszy śnieg tej zimy! 4/ Never give up... 5/ 'Piątek 13ego? Mam białą krawatkę, brzuszek i skarpetki - mnie to nie dotyczy! ' :) 6/ Licencjat sam się coś napisać nie chce... :(

19 komentarzy:

  1. Ojenyjenyy, jaka piękna obrączka! No i piękna Ty! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze przeczytałam: obrączka??:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas ciągle tylko deszcz i deszcz... nie lubię świąt bez śniegu :( kubek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Podkarpaciu podobno też mają być Święta bez śniegu :(

      Usuń
  4. Ale słitaśne foteczquuui!:DD <3 Piękna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Te świnki masz urocze :D
    Kurcze chciałam studiować bezpieczeństwo wewnetrzne, ale u mnie nigdzie dziennych w tym kierunku nie ma;(

    OdpowiedzUsuń
  6. cappucino na 2 zdj jest zle zrobione, bo nie ma warstw kawy :s ale wierze ze bylo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne masz te ciapcioszki :)
    Bardzo lubię posty tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia:) Jak tylko zobaczyłam to trzecie zdjęcie z tym ile u Ciebie spadło śniegu to pozazdrościłam bo u nas nic a nic:)Bardzo ładnie wyglądasz na tym czwarty zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń