Myśl dnia.



Pa­miętaj, ceń przy­jaciela tak, 
jak­by jut­ro miałoby go zabraknąć. 


Komentarze

  1. Ach od razu ciśnie mi się pod palce " Wiesz jakie to uczucie stracić wszystko, w co wierzysz?
    Dlatego nigdy nie uzależniaj szczęścia od ludzi, bo oni odchodzą ze wszystkim co miałeś. " :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna myśl i jaka prawdziwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Święte słowa, przyjaźń jest piękna, ale tylko wtedy gdy jest naprawdę szczera i prawdziwa..

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak. Ceń mnie bo jutro odejdę. Ale potem i tak wrócę:D Ode mnie się nie opędzisz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, bardzo mnie to cieszy! <3

      Usuń
    2. I od Twojej gadaniny haha :P :*

      Usuń
    3. Ale o dziwo i na szczęście ta gadanina Maxi jest z tych "do słuchania" :D

      Usuń
    4. Czuję się zaszczycona:) Ale jak tylko zacznę pieprzyć jak potłuczona to mi powiedzcie:D

      Usuń
  5. szczera prawda :) http://mybeautylifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty