Eveline, Quattro Eyeshadow, 01

Kolekcja cieni została oparta na wyjątkowej technologii niezwykle drobnego rozcierania, co sprawia że cienie są trwałe i wygodnew aplikacji. Doskonale przylegają do powieki i utrzymują się przez wiele godzin.Specjalnie dobrana formuła zawierająca mikro cząsteczki, pozwala na ładne przenikanie się kolorów na oku. Świecące drobinki nie są zbyt widoczne, jednak tworzą typowo wieczorowy makijaż. Każde opakowanie zawiera podwójny aplikator, który ułatwi precyzyjne nakładanie cieni. Technika wykonywania smoky eyes jest zawsze taka sama. Rysunek oka oraz ponumerowane wypraski ułatwią wykonanie profesjonalnego makijażu. Cienie Quattro dostępne są w czterech wyjątkowych zestawieniach kolorystycznych, a swoboda użycia koloru z całej palety barw pozwoli na wyjątkowy, indywidualny wizerunek odpowiedni na każdą okazję.
Ja dostałam możliwość przetestowania paletki o numerze 01, czyli odcienie niebieskości.

Cienie znajdują się w plastikowym, ładnym opakowaniu. Przód to przezroczysta szybka, także lusterka w opakowaniu nie uświadczymy - co akurat dla mnie nie jest jakimś minusem. W opakowaniu znajduje się niewielki aplikator. Z tyłu opakowania mamy krótki opis, skład i podstawowe informacje o testowaniu dermatologicznym czy nie testowaniu na zwierzętach!
 Kolory są bardzo ładne i dobrze ze sobą współgrają. Nie osypują się podczas nakładania, bez bazy w stanie nienaruszonym wytrzymują ok 7 godzin. Nie rolują się. Pigmentacja jest dobra, ale nie rewelacyjna (na zdjęciach po dwukrotnym przejechaniu palcem po cieniach)
Cienie zawerają w sobie drobinki, ale na powiece ich w ogóle nie widać, co dla mnie jest plusem.
 Podsumowując - mimo, że ja nie maluję się na co dzień cieniami to mam w planach zakupić jeszcze paletkę w odcieniach brązu, gdyż w takich odcieniach jak beże - brązy czuje się najlepiej.

Paletka kosztuje ok 17 zł i dostępna jest w szafach Eveline.

Komentarze

  1. U mnie nigdzie nie ma tych paletek :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolorki, choć ja też wolę się w brązach ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też najlepiej czuję się w beżach i brązach! Ewentualnie fiolety:). A gdzie makijaż Pani Sylwio? :D

    Parapetówa jak się przeprowadzę OF COURSE :D. Narazie się wymeldowałam, więc oficjalnie JESTEM BEZDOMNA :((((. A w tamtym domu jeszcze jakieś remonty itp., właśnie będę zajmowała się wybieraniem wszystkiego, a zaproszę Was już na gotowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I w beżach, brązach wyglądasz ślicznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh no niestety, kosmetyki ekologiczne do tanich nie należą..

    Na pewno zaproszenie będzie:) Nie, ale zaraz obok, w Nisku ;D. Przerzucają się moi z mieszkania w bloku na domek z podwórkiem :P.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, super paletka! Idealna do smoky eyes! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i w takiej cenie, że nie powinniśmy się nawet wahac czy warto kupować :)

      Usuń
  7. Bardzo fajne cienie :) Śliczne kolory. Nigdzie niestety ich u siebie nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kolorki, z cheia bym takie cienie przygarnela ;p
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam nigdzie tych paletek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolorki, nr 1 mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty