Eveline- Młode Dłonie- odmładzający krem do rąk 8w1 !

Na początku baardzo Wam dziękuję za przekroczenie magicznej liczby 500 w obserwatorach! :*

***

W tym poście pisałam Wam, że otrzymałam od Eveline 4 produkty, dzisiaj przyszła kolej na recenzje pierwszego z nich - który swoją droga używam najczęściej. :)
 
 Innowacyjna szwajcarska formuła, bogata w zaawansowane składniki aktywne o silnym działaniu odmładzającym, intensywnie nawilża, wygładza i regeneruje. Stymuluje odnowę komórkową, wzmacnia strukturę naskórka i opóźnia procesy starzenia.
KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE 8 w 1:
1. Intensywnie odmładza skórę.
2. Przeciwdziała oznakom starzenia.
3. Przyspiesza naturalne procesy regeneracji.
4. Długotrwale nawilża i wygładza.
5. Poprawia jędrność i elastyczność.
6. Rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt.
7. Odżywia i wzmacnia paznokcie.
8. Koi i łagodzi podrażnienia.
Kremów do rąk mam masę i jeszcze trochę i prawdę mówiąc bardzo ciężko mi dogodzić dobrym kremem, także już na samym początku wysoko postawiłam poprzeczkę Eveline! 

Opakowanie to typowa dla kremów tubka, o bardzo przyjemnej szacie graficznej, zatrzask otwiera się bezproblemowo, ale nie na tyle by niechcący otworzyć nam się np w torebce (bynajmniej mój bohater tego posta tam zamieszkał na stałe! ;) ) Z tyłu znajdziemy między innymi główne informacje od producenta, skład i informacje o nie testowaniu produktów na zwierzętach

 Konsystencja  kremu jest rzadka, nawet bym ja nazwała wodnistą, ale z opakowania nie wycieka, ani tez nie spływa po dłoni. Bardzo dobrze rozprowadza się na dłoni, mimo tego, że szybko wsiąka to pozostawia uczucie mokrych dłoni, a po chwili uczucie nawilżenia. Zapach jest delikatny, bardzo kobiecy i dość długo utrzymuje się na dłoniach.  Jeśli chodzi o wydajność to ja używam go kilka razy dziennie od około miesiąca a jego zużycie to ok pół opakowania - co ja oceniam na bardzo dobre! Z 8 wspaniałości (które zostały wymienione na początku tej notki) , które zapewnia producent na pewno mogę zgodzić się z długotrwałym nawilżeniem, wygładzeniem i elastycznością skóry oraz ze złagodzeniem podrażnień. Ciężko mi się wypowiedzieć nt. odmłodzenia skóry czy przeciwdziałaniu się starzeniu, ale tak czy siak produkt jest godny polecenia. 
Jedynym malutkim minusem tego kremu jak dla mnie jest fakt, że ze względu na białe opakowanie nie wiemy ile nam go do końca zostało.

Za 75ml w Rossmannie zapłacimy 9,99 zł.


Udanej soboty Wam życzę, a ja uciekam się szykować!
grimagee

Komentarze

  1. Nie mam problemu z dłońmi, więc mnie odpowiada prawie każdy krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z pewnością go wypróbuję, bo widziałam już kilka pozytywnych opinii. Oprócz obiecanego nawilżenia ciekawi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę jak konsystencja jest bardziej zbita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teoretycznie tez wolałam, ale za bardzo polubiłam ten krem by konsystencja mogła przeszkadzać.

      Usuń
  4. Właśnie ostatnio stwierdziłam, że potrzebuje na tą zimę jakiegoś dobrego kremu do rąk i chyba już wiem co kupię przy najbliższej wizycie w sklepie kosmetycznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz molestuje Tołpę z amarantusem i powiem szczerze fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dostałam go dzisiaj i już nie mogę cię doczekać, kiedy go użyję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znac jak się spisuje u Ciebie :)

      Usuń
  7. tego kremu nie znam, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie się szykujesz? Gdzie, pytam się?! Jak ja 6h dziś non stop się uczyłam i rozerwie mi łeb zaraz od tej durnej anatomii.. :(((
    Krem ciekawie się prezentuje! Wygląda fajniusio i kusi mnie :D Choć teraz używam tego z Tołpy ze spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sobotę trzeba się relaksować a nie uczyć! :))
      ja Tołpę poużywam jak mi się ten skończy! :D

      Usuń
  9. Był moim ideałem, ale po jakimś czasie stwierdziłam, że za bardzo się leje :(

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie sprawdził się Eveline glicerynowy krem- maska 8w1 do rąk- był genialny w nawilżaniu i ochronie przed działaniem np. wody, tego cudaka jeszcze nie miałam, ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jakiś krem z eveline z serii młode dłonie, i pamiętam, że był okropny :D

      Usuń
  11. Nie znam kremu, ale chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten krem ma przepiękny zapach, uwielbiam go <3 na początku myślałam, że coś z nim jest nie tak, że taka wodnista konsystencja ale później już mi to nie przeszkadzało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje dłonie potrzebują regeneracji po ciąży ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam z Eveline ale inny krem i też byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda tylko, że zawiera olej mineralny, które daje złudne uczucie nawilżenia :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty