17 grudnia 2013

Eveline, 100% kwas hialuronowy.

Dzisiaj pare słów o 15mililitrowym ideale. 
[to już druga notka z rzędu kiedy będą same ochi i achy! Muszę pomyśleć nad recenzją jakiegoś bubla! :D ]

Innowacyjna formuła serum ze 100-procentowym kwasem hialuronowym głęboko nawilża i regeneruje skórę, opóźniając procesy starzenia się komórek. Błyskawiczny lifting skutecznie wypełnia istniejące zmarszczki oraz wszelkie nierówności. Przywraca skórze idealną jędrność i elastyczność. Doskonale napina, wygładza i rozjaśnia naskórek. Skóra nabiera młodzieńczego blasku i świeżości.
Serum nawilżająco-wygładzające zapewnia BŁYSKAWICZNY LIFTING:
• wypełnia głębokie zmarszczki
• poprawia napięcie i jędrność skóry
• głęboko regeneruje i odżywia
Opakowanie : Tubka o pojemności 15 ml, zakręcana z aplikatorem. Z tyłu znajdziemy między innymi informacje o produkcie i sposobie użycia.

Konsystencja: Wodnista, lepka.
Zapach: Niewyczuwalny.

Sposób użycia:Producent daje nam dwie propozycje.
I profilaktyka przeciwzmarszczkowa :
Używanie serum raz dziennie (rano lub wieczorem), aplikować 1-2 kropel na obszar skóry wymagający intensywnego liftingu, ALE stosować go 1-3 razy w tygodniu pod krem ( i tą opcje ja wybrałam)
II błyskawiczny lifting :
7-dniowa kuracja, a następnie 3 tygodni przerwy.

Wydajność: Jak na taki produkt przystało jest bardzo wydajny, ale ciężko mi określić ile w opakowaniu go zostało, gdyż jest nieprzezroczyste.

Działanie: Ja serum używałam co drugi dzień na noc, na oczyszczoną twarz, przez aplikacja kremu/maseczki samowchłaniającej.
Prawdę mówiąc cudów się nie spodziewałam, "kolejny specyfik na rynku, który łapać klientki będzie na kwas H" ale ... kwas hialuronowy okazał się faktycznie stuprocentowym kwasem hialuronowym. W składzie mamy: Aqua/Water, Hyaluronic Acid, Sodium Hyaluronate.
Serum bardzo szybko się wchłania pozostawiając uczucie napiętej i wygładzonej skóry. Po ok 3-4 aplikacjach widoczne u mnie było nawilżenie i stałe napięcie skóry co dla mnie jest bardzo ważne, bo w ostatnim czasie okolice moich oczu nie wyglądały dobrze! Dzięki szybkiemu wchłanianiu sprawdzi się pod makijaż.
Bardzo ciężko mi się wypowiedzieć o wypełnieniu zmarszczek, ponieważ jeszcze takowych na szczęście nie posiadam, ale z tego co czytałam na wizażu bardzo dobrze współgra na zmarszczki połączony na przykład z glinką! 
Mimo wrażliwej i delikatnej skóry wokół oczu u mnie nie uczulił ani ani nie podrażnił.
Za jakiś czas zrobię sobie 7dniową kurację o której pisałam wyżej - jeśli zauważę godne drugiej notki efekty to na pewno Wam napiszę. :)
Na chwilę obecną wszystkie kremy pod oczy (które swoją drogą dopiero teraz się przekonałam, że nic porządnego nie robią) odłożyłam na bok!

Cena: ok. 20 zł / 15 ml 

Podsumowując myślę, że pokombinuję jeszcze z kwasem na okolice ust i dekoltu, gdyż produkt mnie bardzo mile zaskoczył.


Pozdrawiam, 

13 komentarzy:

  1. nawet nie wiedziałam, że Eveline produkuje coś takiego! zapowiada się fajnie, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten kwas ale z ZSK:) Na twarz mało używałam ale już na włosy bardzo często:) Pasuje uzupełnić braki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że zrobiłaś recenzję tego produktu, bo zastanawiałam się czy nie sprezentować go mamie i teraz już wiem że mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam, ale może zakupie, bo czegoś podobnego szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie ucieszyła informacja o czystym kwasie hialuronowym od Eveline, od dawna miałam ochotę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam coś podobnego z Soraya, ale nie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja głupia to oddałam :D Testerka była zadowolona! Ale póki co mam naprawdę fajny krem pod oczy, najlepszy jaki miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go, ale wciąż czeka na swoją kolej, póki co wypróbowałam z IVR i jestem zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła cena więc chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio widziałam recenzję o nim i było napisane, że na zmarszczki super, zastanawiam się czy nie kupić mamie :)
    Może i sama bym użyła, bo nie mam fajnego kremu pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam problemu z workami czy sińcami pod oczami, ale mam problem z wysuszaniem się okolic oczu.. W zimie jest masakra, nie miałam jeszcze nigdy kremu który w 100% by sobie radził.. A teraz używam kremu tłustego pod oczy z Ava i jest genialny! :DD Ale jak mi się skończy to może tego kwasu spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusisz kochana kusisz:) Ja już widzę u siebie minimalne kurze łapki to chyba sobie zakupię to serum:)

    OdpowiedzUsuń