5 grudnia 2013

A z Rossmanna wyszłam z ...

Rossmanna zaliczyłam i ja - po ostatniej takiej akcji wiedziałam, że pierwszego dnia promocji noga moja w Rossmannie nie postanie. Myślałam, że po tych 3 dniach uspokoi się cały szał , a gdzie tam! Półki puste, ludzi pełno! Szminki, tusze, podkłady wszystko co się dało dziewczyny odkręcały - czy tylko ja mam bzika na tym punkcie? SZCZEGÓLNIE JAK WIDZĘ, ŻE KTOŚ OTWIERA TUSZ DO RZĘS?!? awwwrrr...

Do rzeczy,
Wizyty w Rossmanie zaliczyłam 3, a kupiłam w sumie niewiele :)
 
  • Lovely, Curling Pump Up - bardzo polubiłam, więc nie mogłam się nie skusić na niego na promocji :) [cena ok 5zł]
  • Eveline, Volumix Fiberlast - kupiłam rok temu ten tusz w zestawie i byłam nim zachwycona. [cena ok 12zł]
  • Lovely, eyeliner  -  ulubieniec od lat, którego nie zamienię na żaden inny! :) [cena ok 5 zł]
  • Wibo, Nawilżająca pomadka do ust Eliksir nr 6 - szukałam nudziaka, ale wszystkie szminki były w tak fatalnym stanie, że się poddałam, w końcu w kolejnym rossmannie z rzędu udało mi się znaleźć w całości , nienaruszoną pomadkę w odcieniu intensywnego różu. Wzięłam z czystej ciekawości czy faktycznie takie rewelacyjne są. :) [cena ok 5 zł]
  • Isana, Zmywacz do paznokci - osławiony, ulubiony. [ cena 4 zł]
  • Nawilżający peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1 - brakowało mi czegoś dobrego do dłoni poza kremami, a że dużo dobrego czytałam o tym peelingu to stal się mój. :) [ cena 10 zł]
  • Lakier do paznokci Diadem, nr 28 - (fakt faktem nie kupiłam go w rossmannie, ale na zdjęcie się załapał, wybaczcie!) Piękna biel, piękne satynowe wykończenie, super szybkie wysychanie! [cena 10 zł]
  •  Płatki kosmetyczne Cleanic - jedne z lepszych, w fajnej cenie, ja zużywam je hurtowo.... [cena 3 zł]
  • Lovely, Blink Blink nr 2 - zauroczył mnie na sklepowej półce, na paznokciach jak na razie tak sobie. Muszę znaleźć pod niego jakiś fajny lakier! [ cena ok 4 zł]
  • Wibo,  WOW Sand Effect matowy manicure piaskowy - Mam brązik i jest piękny, z racji, że został tylko chaberek wzięłam. Bardzo ładnie wygląda na dłoniach, ale chyba wciąż faworytem będzie brąz. [cena ok 4 zł]
  • Miss Sporty, Odżywka przyśpieszająca wysychanie lakieru - potrzebowałam takiego gadżetu wśród lakierów. Dobrze się spisuje, ale na jasnych kolorach pozostawia bladoniebieską powłoczkę.  [ cena ok 4zł]
  • Miss Sporty, Lakier pękający, czarny - moda na pękacze wyszła, wiem,trudno! Ja za tym efektem zatęskniłam! :) [ cena ok 5 zł]
  • oraz Lovely, Spectacular Me, który na zdjęcie się nie załapał, bo był kupiony w ostatni dzień promocji :)  [ cena ok 7 zł ]



Jak na razie z zakupów jestem zadowolona, większość rzeczy jest u mnie sprawdzona, na bubel chyba też udało mi się nie natrafić! :) 

22 komentarze:

  1. Ja również zakupiłam wtedy na promocji eyeliner wibo, tylko brązowy. ;) Fajne zakupy.
    Mnie też wkurzają te tłumy, które zostawiają za sobą popaćkane kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Także kupiłam ten żółty tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Blink Blink piękny <3

    Czytałaś FP Glazel? Jutro wszystkie zamówienia są 50% !! Taka promocja:) Kusi mnie 15:) Bo zapłacić 75zł zamiast 150 to git:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dalej rossman omijam :D przerażaja mnie te tłumy tam :D i też mam ochote uciąc ręce przy samej dupie kazdemu kto otwiera kosmetyki i je odstawia na półke....

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kupiłam eliksir i zmywacz z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne lakiery do paznokci.... bardzo lubię ten zmywacz do paznokci z isany, jest świetny....

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaa... widzę sporo ulubionych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie wszystkie te pomadki były rozpuszczone i podziabane jakby tornado przez nie przeszło .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak 90% bylo w takim stanie... :/ w koncu udalo mi sie trafic jedną niedziabnietą w fajnym kolorze ;)

      Usuń
  9. Ładnie się obkupiłaś ;-p

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałby mi się mały zapas żółtego tuszu Lovely. Uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie ta maskare, no właśnie w moi Rossmanie też bardzo dużo produktów było w opłakanym stanie i trudno było co kolwiek dostać

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy, z tego tuszu też jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny róż!;O widzę Cię w nim!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW - piękne ZAKUPY :)
    przyjemnego użytkowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam te tusze z Eveline:)

    OdpowiedzUsuń