11 listopada 2013

TAG - Liebster Blog Award.

Zostałam oTAGowana Liebster Blog Award  przez Corner passion  - dziękuję pięknie! :)



Zasady:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej,lecz nie tylko, liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Pytania od Corner passion

1. Bez jakiego kosmetyku nie możesz się obejść?
Zdecydowanie tusz do rzęs!
 (Oczywiście nie biorę nawet pod uwagę pielęgnacji, bo wtedy nie umiałabym zdecydować się tylko na jeden kosmetyk) 
 
2. Zawsze masz pomalowane paznokcie?
Tak, jeśli nie są kolorowe to są chociaż pomalowane odżywką. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam gołe paznokcie dłużej niż kilka minut po uprzednim zmywaniu.

3. Co Cię nakłoniło do założenia bloga i ile już blogujesz?
Nakłoniły mnie uginające się półki od kosmetyków i fakt, że przestałam prowadzić swojego bloga prywatnego i mi po prostu brakowało życia w sferze blogowej, a na blogspocie jestem już od ponad 2,5 roku.
 
4. Na jaki kolor zwykle malujesz paznokcie?
Wszelakie odcienie różowego.
 
5. Co szanujesz/lubisz w ludziach?
 Przede wszystkim szczerość i szacunek do ludzi i ZWIERZĄT!

6. Jakie blogi najchętniej czytasz?
 Przejrzyste!
A jeśli chodzi o kategorię to oczywiście blogi kosmetyczne i kulinarne!
 
7. Jaki jest Twój ulubiony smak z dzieciństwa?
Tutaj zastanawiałam się najdłużej, o ile pytanie o zapach nie sprawiłoby mi problemu tak jeśli chodzi o smak myślałam, i myślałam, i myślałam...  no i wymyśliłam ! zupa owocowa, którą uwielbiam do dziś! [a dodam, że za zupami to ja nie przepadam...]

8. Jak wygląda Twój poranek?
 Można powiedzieć zawsze tak samo :)
Wyłączam budzik - piszę smsa do D. - włączam komputer - i zaliczam poranną toaletę. 

9. Jak widzisz siebie za 10lat? 
Jako szczęśliwą żonę i matkę dwójki wspaniałych dzieci pracującą w wymarzonym zawodzie.

10. Chodzisz w związanych włosach czy raczej nie?
Zazwyczaj chodzę w rozpuszczonych, natomiast w domu zawsze w związanych.

11. Co najbardziej Cię denerwuję na blogach? 
 Masa wszystkiego na głównej stronie (i na moim blogu swego czasu tak własnie było i raziło mnie to bardzo dlatego dziwię się, że dziewczyny nie poupychają bannerów, etc do zakładek)
No i  zdjęcia robione zaraz przed snem przy lampce, która sprawia, że wszystko ma żółto pomarańczowe kolory... 
 
 
TAGuję


Pytania
 /chciałam trochę porozrzucać je, żeby nie były tylko z półki kosmetycznej/:
 
  • Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
  • W jaki sposób najchętniej się relaksujesz? 
  • Do czego masz słabość?
  • Najlepszy sposób na jesienną chandrę?
  • Co byś przygotowała na szybki deser wieczorem?
  • Książka, którą poleciłabyś każdemu to ... (i dlaczego właśnie ta)
  • Do jakiego wspomnienia z dzieciństwa wracasz najczęściej?
  • Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś w życiu?
  • Największy bubel kosmetyczny?
  • Zima czy lato? Dlaczego?
  • Największy sukces w życiu?

18 komentarzy:

  1. Co do czwórki, to jesteś taka sama jak ja! :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie czesto goszczą też czerwienie, ale jednak róż góruje :)

      Usuń
  2. dzięki za nominację! :* wkrótce odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. och, ja miło :) Dziękuję bardzo :) Już się biorę za pisanie!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna fanka Kingsów <3 O matko, jak dobrze, że ludzie słuchają jeszcze dobrej muzyki!:D
      Na kaszę oczywiście zapraszam :) Najlepiej w sezonie letnim!:D

      Usuń
    2. Hm, jakieś 60 km :) więc Marcele kursują praktycznie co godzinę :D Poza tym widzimy się w Rzeszowie za dwa tygodnie !:)

      Usuń
    3. Już ja o to zadbam. Zbierzemy się w Olą ze spill-the-time i plotkowania nie będzie końca! :D

      Usuń
  4. O, widzę, że zostałam nominowana :) Z chęcią odpowiem w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację! Jest mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teżż uwielbiam różowe paznokcie :D. Dzięki Ci Śliczna za wyróżnienie, w najbliższym czasie odpowiem :*****
    Can' wait!!!!!!! Aaaaa Rzeszów to będzie miazga :D. Teraz mam patologiczne 2tyg na uczelni :\. A potem nic tylko się cieszyć, tak fajniee że się poznamy:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejej! Zbieraj dupkę i pisz:* A ja mam teraz zabójcze dwa tygodnie, a właściwie hmm 8 dni licząc od jutra, nie wiem jak przeżyję haha:D

    OdpowiedzUsuń
  8. No ogólnie czeka mnie kilka rzeczy, ale anatomia oczywiście najgorsza, już w czwartek, a ja prawie nic nie umiem, bo weekend w domu:((( Masakra haha zostało mi dwa dni i dwie noce i nooo muszę zaliczyć!:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie mogę się obejść bez tuszu do rzęs. ;)

    OdpowiedzUsuń