17 listopada 2013

Tydzień w zdjęciach. (1)

Sama osobiście uwielbiam przeglądy zdjęć, i patrząc po komentarzach pod moimi poprzednimi Wy też je lubicie, dlatego wymyśliłam sobie dodawać taki post co tydzień w niedzielę, z braku zdjęć, co dwa tygodnie - tzw  niedzielne przeglądy zdjęć.
Zobaczymy czy to się przyjmie.  :)
Pozycję od 1 do 3 zajmuje ROKSI, pies rodziców mojego przyjaciela, który totalnie podbił moje serce. <3 Kilka miesięcy temu była taka malusia, pokazywałam ją w jednym z lipcowych przeglądów, o tutaj.

4. Poznajcie GONZO - Ptaka, który w domu jest od czerwca (przyleciał na balkon sąsiada, a że wiedział, że my posiadamy klatkę "podarował nam" pierzastego przyjaciela, a sumienie kazało go zatrzymać, żeby nic go nie pożarło! :)) Z racji, że ja do domu wróciłam kilka dni temu to pomału dostaję na jego punkcie małego, pozytywnego bzika! Przeczytałam już chyba większość możliwych papuzich forumowisk i poradników, kupiłam mu zabawki. Jest bardzo bojaźliwy, dziki - ale będę się starała go oswoić - myślę nad zakupem dla niego przyjaciela, ale boję się, że wzajemnie się nie zaakceptują (?)
1. Kupiłam ciasto francuskie ze względu na zrobienie czegoś mega szybkiego i mega łatwego do porannej kawy - padło na ciasto francuskie z waniliowym budyniem i truskawkową konfiturą (która niestety się wylała w piekarniku, ale to nieważne!:D)

2. Po powrocie do domu pierwsze co zrobiłam wieczorem to zapalenie świeczek - tak za tym tęskniłam, że hoho.

3. Niestety wschody oglądam dużo częściej niż zachody słońca, a mam wrażenie, że są bardziej magiczne - sama nie wiem. :)

4. Stare zdjęcie, które bardzo lubię - poprzez instagram trochę poprzycinane, ale to nic.
1. Pisałam ostatnio na facebooku, że naszło mnie na totalną zmianę w moim pokoju - począwszy od zmiany koloru ścian, skończywszy na wymianie mebli. No i zaczęło się poszukiwanie w sklepach ładnej, zgrabnej meblościanki :)

2. Przeglądanie zdjęć z wesel zawsze wywołują u mnie ogromny uśmiech i rozmarzenie na twarzy - i nieważne czy jest to para mi obca, znajomi czy rodzina. Po prostu UWIELBIAM. [na zdjęciu dłoń mojej babci.]

3. D. jest dla mnie jedynym mężczyzną dla którego jestem w stanie uczyć się o spalonym, o momentach kiedy występuje faul czy słuchać o wyjazdach Jego ulubionej drużyny - ma to też swoje plusy  - na meczach wzdycham do Johna Terrego <3

4. Nie wiem co mam tu napisać, haha! :D Ale mniej więcej tak wyglądają zdjęcia, które robi mi D. rozśmieszając mnie podczas naciskania spustu!

13 komentarzy:

  1. bardzo ładne te nowe mebelki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi sie podobają, ale niestety nie ma w tej meblościance szafy na ubrania, więc w moim przypadku - odpadła w przedbiegach :)

      Usuń
  2. lubię te podsumowania u Ciebie :D
    ale narobiłaś ochoty na te ciastka francuskie!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziutkie zwierzaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Papużka jest uroczo, w dzieciństwie marzyła mi taka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię papugi... na zdjęciach :) Na żywo są dla mnie zbyt głośne. Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń