Eveline rozpieszcza!

Przepraszam Was najmocniej za dzisiejsze zdjęcia, ale robione były o godzinie 20:30 (Post jest dodany automatycznie) a zależało mi bardzo na pokazaniu tych wspaniałości, a przez najbliższe dni nie będę miała czasu ani na zdjęcia ani na notkę.

Otrzymałam wczoraj paczuszkę od Eveline, w ramach współpracy.
Całość prezentuje się tak:

NAWILŻAJĄCO – UJĘDRNIAJĄCY BALSAM DLA SKÓRY SUCHEJ, BARDZO SUCHEJ
Nawilżająco-ujędrniający balsam sprawia, że skóra staje się maksymalnie wygładzona, ciało perfekcyjnie ujędrnione i wymodelowane. Doskonale nawilża, poprawia elastyczność skóry, niweluje szorstkość i łuszczenie, dzięki czemu przedłuża trwałość opalenizny. Aksamitna,
szybko wchłaniająca się formuła zapewnia skórze miękkość i satynową gładkość, a niezwykły zapach kwiatu lotosu orzeźwia i napełnia energią.

MŁODE DŁONI ODMŁADZAJĄCY KREM DO RĄK 8w1
 Wyjątkowe połączenie bio kwasu hialuronowego i UREA w jednej formule bioHyaluron Plus Comple intensywnie nawilża i wygładza. Olejek makadamia przyspiesza naturalną regenerację i odbudowę naskórka. Volufilin wspomaga proces zwiększenia objętości podskórnej tkanki tłuszczowej, wyraźnie napinając, ujędrniając i uelastyczniając skórę dłoni. Kombuchk przywraca optymalną gęstość skórze. Skutecznie liftinguje i wygładza. Ekstrakt z lukrecji rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt.

100% KWAS HIALURONOWY
Innowacyjna formuła serum ze 100-procentowym kwasem hialuronowym głęboko nawilża i regeneruje skórę, opóźniając procesy starzenia się komórek. Błyskawiczny lifting skutecznie wypełnia istniejące zmarszczki oraz wszelkie nierówności. Przywraca skórze idealną jędrność i elastyczność. Doskonale napina, wygładza i rozjaśnia naskórek. Skóra nabiera młodzieńczego blasku i świeżości.

CIENIE QUATTRO

 Kolekcja cieni została oparta na wyjątkowej technologii niezwykle drobnego rozcierania, co sprawia że cienie są trwałe i wygodne w aplikacji. Doskonale przylegają do powieki i utrzymują się przez wiele godzin. Specjalnie dobrana formuła zawierająca mikro cząsteczki, pozwala na ładne przenikanie się kolorów na oku. Świecące drobinki nie są zbyt widoczne, jednak tworzą typowo wieczorowy makijaż.
Każde opakowanie zawiera podwójny aplikator, który ułatwi precyzyjne nakładanie cieni.
Technika wykonywania smoky eyes jest zawsze taka sama. Rysunek oka oraz ponumerowane wypraski ułatwią wykonanie profesjonalnego makijażu. Cienie Quattro dostępne są w czterech wyjątkowych zestawieniach kolorystycznych, a swoboda użycia koloru z całej palety barw pozwoli na wyjątkowy, indywidualny wizerunek odpowiedni na każdą okazję.


Czego recenzje chciałybyście zobaczyć jako pierwszą? :) 

Komentarze

  1. Aaa zazdraszczam! Ja miesiąc temu dostałam paczkę, ale Twoja bardziej mi się podoba :D. Cienie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. serum 100% kwas hialuronowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kosmetyki :) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dostałam podobną paczuszkę i wszystkich kosmetykow jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie najbardziej ciekawią cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam SPA do ciała. Jest naprawdę świetny jak zresztą wszystkie balsamy do ciała z tej serii :) Miłego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paka. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja poproszę recenzję kwasu hialuronowego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeny te cienie sa naprawde rozwalajace ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam ten krem do rąk! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po kilkudniowym stosowaniu go też ! :) Ma świetną konsystencję i zapach!

      Usuń
  11. Witam.

    Na krem do rąk na pewno się skuszę muszę go wybróbować ;)

    Poza tym organizuje konkurs na testerkę kosmetyków z Marizy - więcej info na http://dzeejlo.blogspot.com/

    Zapraszam serdecznie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa jak te cienie wyglądają już na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejej to przeznaczenie! <3 hahah ja się psikam mgiełką codziennie <3 Ubóstwiam Cięę! :D:* Chłopak mi teraz wypomina, że puściłam się za mgiełkę z VS... :( :( hahahahaha nie moja wina, że jestem maniaczką VS:D

    OdpowiedzUsuń
  14. O jaki fajny zestaw! Ja jestem ciekawa cieni :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty