7 października 2013

zDENKOwani. (wrzesień)

Słabo u mnie,
oj słabo.
Ale używam ostro produkty bo już nie mam ich gdzie trzymać. :D

 
  • Tołpa, Dermo Face, Physio, Płyn micelarny do mycia twarzy i oczu - jak dla mnie najlepszy micel z 3 z którymi miałam do czynienia. Recenzowałam go tutaj. KUPIĘ PONOWNIE 
  • Pollena-Ewa, Eva Natura Herbal Garden, Dwufazowy płyn do demakijażu oczu z ekstraktem z zioła świetlika - Nawet fajny był. Radził sobie z mocniejszym makijażem oka. Używałam go do oczu jak i do twarzy. Pozostawiał tłustą warstwę na twarzy. RACZEJ NIE KUPIĘ PONOWNIE.
 Wrzesień sponsorowało hasło "wykończ swoje zmywacze" :D
  • Isana, zmywacz do paznokci o zapachu nagietka - Dobry zmywacz, trochę przesusza skórki w okół paznokci, tani. KUPIĘ PONOWNIE (zresztą już kupiłam.:))
  •  Sally Hansen, Zmywacz do delikatnych i sztucznych paznokci - mój ulubieniec wśród zmywaczy do paznokci. KUPIĘ PONOWNIE.
  • Eveline, Profesjonalny zmywacz do paznokci bezacetonowy 3 w 1 - może być. NIE WIEM CZY KUPIĘ PONOWNIE

  • Eveline, Błyskawiczny krem do depilacji nóg z aloesem i wyciągiem z melona - bardzo go polubiłam, działał tak jak powinien, gładkie nogi miałam ok 3 dni, więc rewelacja! Ale ten zapach, o zgrozo! Nie jest zbyt wydajny.  KUPIĘ PONOWNIE.
  • Oriflame, Optimals, Krem na dzień do cery suchej i wrażliwej - Dobry krem. Ja osobiście, za firmą oriflame nie przepadam, także działanie tego kremu było dla mnie zaskoczeniem. Dobrze nawilżał. Zawsze nakładałam go pod makijaż. Nie rolował się. Rzadki, dość wydajny. Cena to ok 45 zł, więc nieco zawyżona moim zdaniem.  MOŻLIWE, ŻE KUPIĘ PONOWNIE.


  • Original Source, Żel pod prysznic o zapachu cytryny i drzewa herbacianego - Jako to żele z OS - pięknie pachnące, mega niewydajne. :) Zapach orzeźwiający, doskonały na lato (dlatego ja go zużywałam w tempie jeszcze szybszym dodając do kąpieli) - KUPIĘ PONOWNIE, lecz inny zapach (obecnie mam mango)
  •  Joanna, Z Apteczki Babuni, Odżywka wzmacniająca do włosów cienkich, delikatnych, ze skłonnością do wypadania - Rewelacyjna odżywka, po której moje włosy skłonne do plątania się i szorstkości były gładkie i z rozczesywaniem nie było problemu. KUPIĘ PONOWNIE




 










22 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tej odżywki od babuni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polecam. :) Kosztuje niewiele, bo coś ok 6 zł. :)

      Usuń
  2. 2-faze Herbal Garden miałam ,ale uzywałam tylko i wyłącznie do oczu i sprawdziła się u mnie - ok - może kiedys do niej powróce , poki co jednak testuję wszystko inne co się da - haha ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy jest dostępna - hmmm....chyba tak , nic mi nie wiadomo ,aby coś sie zmieniło

      Usuń
  3. Zmywacz Isany jest jednym z najlepszych zmywaczy do paznokci jakie znam. Nie wyszusza płytki, świetnie, szybko zmywa czego chcieć więcej? Płyn micelarny z Tołpy czeka już na swoją kolej, ciekawa jestem czy się u mnie sprawdzi :) Denko nie jest złe, ja ani tyle nie zużyłam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja ostatnio myślałam nad zakupem tego micela z Tołpy bo był w promocji w Hebe za 10 zł, ale w kocu zrezygnowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować w końcu tej serii apteczki babuni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie się mocno zabrałaś ;) Też uwielbiam ten zmywacz z Isany, ciągle kupuję go ponownie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można dostać ten zmywacz do paznokci Sally Hansen ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tylko zmywacz z Isany który kupuję notorycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmywacz Sally Hansen to również mój ulubieniec, a płyn do demakijażu oczu jest na mojej liście do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego denka znam tylko micel z Tołpy oraz krem do depilacji Eveline. Oba kosmetyki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę w końcu spróbować zmywacza z SH:)

    OdpowiedzUsuń
  12. z micelkiem widzę się zdublowałyśmy ;)
    miałam tę odżywkę joanny ale chyba w jakiejś starszej wersji - na pewno nie miała czerwonej zakrętki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio tez kupilam ją z inna zakretka, choć opakowanie to samo :)
      mam nadzieje, ze dzialanie takie same :)

      Usuń
  13. Ja mam denko sierpień-wrzesień i wrzucę je jeszcze w tym tyg, haha nie wyrabiaaam :D
    O mamo, zazdroszczę gładkich nóg 3 dni! :o mnie wszystkie kremy uczulają, cholerstwa wredne:( Ale na kosmetologii zajęcia praktyczne robimy na sobie nawzajem, więc będę miała przymusową depilację woskiem za jakiś czas we wszystkich możliwych miejscach haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tylko zmywacz do paznokci i żel pod prysznic Lime :)

    OdpowiedzUsuń