Victoria's Secret - krem do rąk i ciała o pięknym zapachu.

VS - Supersoft Pink Cool & Carefree Hand & Body Cream

 

Zapraszam do kolejnej recenzji!

Opakowanie:  Doskonale widoczne na zdjęciu. Tak jak to na VS przystało - piękne! :) Duża różowo fioletowa tuba, o bardzo przyjemnej szacie graficznej. Z wydobyciem produktu nie ma problemu dzieki zatrzaskowi, który na szczęście działa łagodnie. Mimo tegp, że jest nieprzezroczyste to pod światło z łatwością można zobaczyć ile produktu nam zostało. No i duży plus, za zakrętkę na dole, dzięki czemu produkt spływa i nic się nie marnuje.




 
Zapach:  Sama nie umiem go zdefiniować, ale producent zapewnia, że jest to marakuja i stokrotka. Bardziej bym się przychylała do stokrotki bo nuty owocowej w nim nie czuję, ale i tak jest bardzo ładny! Pozostaje przez długo czas na skórze.
Wydajność: Nie używam go codziennie, więc ciężko mi opisać go w tej kategorii.
Konsystencja: Nasuwa mi się jedyne, dobre  określenie - kremowa! Nie jest gęsta ani tym bardziej rzadka. Dobrze się rozprowadza. Szybko wchłania.
Działanie: Ja używam go tylko do dłoni, sporadycznie do ciała, dlatego moja opinia będzie dotyczyła właśnie rąk. Producent zapewnia odżywienie i nawilżenie. No i to wszystko mamy w tym kremie. Dobrze nawilża aczkolwiek nie jestem pewna czy z rękami potrzebującymi bardzo mocnego nawilżenia sobie poradzi. Nie zostawia tłustego filmu ani klejącej warstwy, a przyjemne, delikatne uczucie.
Pojemność: 200 ml. 
Cena
: 12$ (ebay-10$)


Komentarze

  1. VS otworzyła swój salon w Warszawie już kupę czasu temu, a ja jeszcze ani razu ich nie odwiedziłam. Muszę wreszcie się wybrać i powąchać słynne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak cenowo w skelpie VS. Bo w SP balsamy VS swego czasu były mega drogie! :D

      Usuń
  2. Kosmetyków Vitoria Secret nie miałam okazji wypróbować ale tym kremem naprawdę kusisz ;)
    Dodaję do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na pewno odwiedze Twój blog. :)

      Usuń
  3. nie mialam ;)

    wiolak-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne opakowanie, szkoda, ze nie mam dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie rzeczywiście urocze ;D ciekawy produkcik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooooooo Victoria's Secret! Uwielbiam :D. Na pewno pokochałabym ten krem choćby za samo opakowanie haha :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty