Venus, Łagodzący balsam po goleniu i depilacji

Lato się skończyło a ja dzisiaj o produkcie idealnym na tą upalną porę roku.
Mimo, że depilujemy Nasze ciało cały rok, tak ja Nim najbardziej zachwyciłam się właśnie latem.
Dlaczego? Odpowiedź znajdziecie w działaniu tego produktu. :)


Venus, Łagodzący balsam po goleniu i depilacji



 Stosowałam go każdorazowo po depilacji nóg i okolic bikini. 
Sprawdził się u mnie idealnie. 
Ale jak to w recenzjach rozbijmy moje ochy i achy na części pierwsze.

Co mówi producent?

Łagodzący balsam do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej, w szczególności miejsc podrażnionych goleniem i depilacją. Skutecznie łagodzi wszelkie podrażnienia, przynosząc natychmiastowe ukojenie. Balsam ma wyjątkowo lekką konsystencję, dzięki czemu łatwo się rozprowadza i szybko wchłania.

Opakowanie  
Poza widocznymi walorami na zdjęciu (przezroczystość, bardzo ładna szata graficzna czy dopasowanie do dłoni) to balsam ma lekko skośną zatyczkę, która otwiera się bez łamania paznokci.

Konsystencja i wydajność 
Konsystencja jest rzadka, ale o dziwo produkt jest bardzo wydajny. Dobrze się rozprowadza po ciele, nie spływa. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu.
Zapach  
Piękny. Świeży, orzeźwiający, owocowy! Mocno wyczuwana pomarańcza, która jakiś czas utrzymuje się na ciele.

Działanie 
Czyli to co najważniejsze. Poza pięknym zapachem balsam bardzo dobrze radzi sobie z podrażnieniami skóry! Nawilża, odżywia i ujędrnia skórę.  Nie mam problemu z krostkami po goleniu, także nie wiem czy je by zniwelował.
Dlaczego zachwycałam się nim właśnie w lecie? Ponieważ balsamu używałam wtedy na poparzone od słońca ciało i... ulga była natychmiastowa! Idealnie ukoił pieczenie, schłodził poparzone partie ciała. 

Skład
Cena i pojemność
Za 200 ml zapłacimy ok 7 zł
 
Dostępność
Między innymi Rossmann.

Produkt kupię ponownie na pewno.

 



Komentarze

  1. tez go mam, jednka ma wrażenie iż jego największa zaleta jest właśnie zapach :) reszta zostawia sporo do zyczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za sam zapach bym płaciła te 7 zł. :D

      Usuń
  2. za taką cenę myślę, że warto

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś sobie zakupię jakiś kosmetyk po depilacji (choć nie mam takiej potrzeby ;)) Może to będzie coś z Venus.

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba coś dla mnie. Z przyjemnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, ale może kiedyś będę miała okazję wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubiłam go, ale bez zachwytów :). Ogólnie to chyba miałam jakąś inną wersję, coś tam pozmieniali :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie. Szczególnie, ze radzi sobie z podrażnieniami. Mam sucha skórę i o swędzenie po depilacji u mnie łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwny komunikat pojawia się u Ciebie, gdy chcę uruchomić stronę w nowym oknie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go i polubiłam, na moje podrażnienia sprawdził się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się ciekawie i przyjemna cena :)
    +
    zapraszam na candy!! :D
    http://uszatkaa.blogspot.com/2013/09/candy_13.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam pojęcia o czymś takim ;) Mam skórę wrażliwą i skłonną do podrażnień, więc na pewno to wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty