Przegląd zdjęć...

Czas na przegląd Instagramowych zdjęć z ostatnich kilkunastu dni. :)

1. Uwielbiam fotografować niebo. :)  2. Dla Pana misia. ♥   3. Pierwszy październik - czas start!   4. Raj na ziemi dla mojej siostry :) 
5. Najsmaczniejsze śniadanie ever!   6. Pyszotka, choć cierpliwości trzeba niemało do obierania!   7. Przygotowanie do egzaminu z prawa karnego i wykroczeń...  8. Trochę jesieni w domu.

1. KSW!  2. Zakupiony, już ochrzczony (dopiero się go uczę, z jednej strony go bardzo lubię z drugiej się go boję, haha:D)   3. Za naleśnikami jakoś nie przepadam, ale ten był wyborny! Kurczak w sosie słodko kwaśnym w nalesniku. Pyszota. 4. Ja i las to dwie przeciwności - (z moją miłościa do robaczków odpadam w przedbiegach) ,  ale mój tata to bardzo lubi.
5. Jesień w małych rączkach się chowa. 6. Swego czasu wrzesień kojarzył mi się właśnie z winogronami z działki! Najlepsze. 7. Pewnego, sobotniego wieczoru...   8. Mój dzisiejszy widok przed 8 z okna. Ale na chwilę obecną jest pięknie i słonecznie. :)

 INSTAGRAM 

Komentarze

  1. Bardzo fajny mix :) Śniadanko wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix. Sama uwielbiam Instagram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam podchodziłam do niego dość sceptycznie. :D

      Usuń
  3. Ja też nie przepadam za naleśnikami ale z kurczakiem... zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo jedzenia heheh... głodomorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też właśnie dodałam taki post:)Świetne masz te zdjęcia:)
    Ciągle robisz mi smaka na tego naleśnika:))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :-)
    Mój tata wczoraj dostał od kolegi cały worek orzechów włoskich - strasznie wciągają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. naleśnik musiał być pyyyycha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ogląda się te zdjęcia, kiedy widziało się je już wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejujeju wybacz, że tak na raty odpisuję, ale muszę ponadrabiać wszystko przez ten brak neta i przeprowadzke- naukę, bloga, recenzje i wszystkooo :D
    Żubry masz tu: http://www.lasy.gov.pl/zubr hihih ale wolę pandy i tak! Przesłodkie :)
    A co do grzywki.. Jakoś nie wiem, musiałam ją myć codziennie i mnie to męczyło i poza tym chyba zwyczajnie mi się znudziła :P Haha jak to babie! A teraz w ogóle mam krótkie włosy, ale też już mi się znudziło:(
    Już już miałam szukać hebe we Wrocku, kupić micela z tołpy.. ale zobaczyłam gazetkę z biedry, gdzie ich micel 400ml za 8pln będzie, więc na niego się skuszę haha :D Oszczędzam! Już musiałam kupić fartuch, buty na tańce i teraz jeszcze mnie czeka strój medyczny cały (mundurek) no i wyprawka na praktyki za jakieś 200pln minimum, więc póki co to ja tylko dokladam do tych studiów a z anatomii i tak jestem mega tępa.. ahaha :(

    OdpowiedzUsuń
  10. I mam nadzieję, że na wszystko Ci odpowiedziałam? :D Jak coś to krzycz! I wybacz za spam.. Boże, cała ja :X jak to mówiła moja wychowawczyni w gim- zakręcona jak ruski termos!

    OdpowiedzUsuń
  11. przyjemnie ogląda się takie zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja lubie instagramowe foty :D nie mogę się doczekać, aż będę miała możliwość i swoje konto utworzę:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestawienie ciekawe foteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty