Powrót po krótkiej przerwie + Instargramowy MIX.

Uff.
wracam pomału do świata aktywnych internautów.

Około środy padł mi windows.
Wszystko poszło się paść, ale jakimś cudem (a konkretnie nie cudem tylko dzięki wujkowi i pewnemu systemowi) odzyskałam prawie wszystko. 
Tak - należę do tych - którzy to co używają na bieżąco - m.in. folder RECENZJE, trzymają na pulpicie czyli w moim przypadku w miejscu, które tego nie zapisuje na żadnym konkretnym dysku.
ale no ODZYSKAŁAM i nie wyobrażacie sobie mojej radości jak mi się to udało. :)

Komputer jest jak nowy, dosłownie.
Nie ma na nim praktycznie nic, poza domyślnymi programami.
Czeka mnie masa instalacji i zgrywania z dysku przenośnego.
NIEWAŻNE :D

Cieszy mnie bardzo, że nie ubyło mi obserwatorów - dziękuję! :)  

Żeby nie był to post stricte pisemny to wrzucam dziś instagramowy MIX z ostatnich dni. :)
/zdjęcia do powiększenia./

1. Wieczorny, jesienny spacer nad rzeką.Mimo, że łabędzie jakoś nie szczególnie lubią mnie bo atakują bardzo często, to ja je uwielbiam! :) 2. Droga na uczelnie empekiem. O dziwo to lubię. 3. Empikowe szaleństwo, ale mnie aż tak nie porwało! 4. TAAAAAK! Idziemy z D. na paranienormalnych. Już nie mogę sie doczekać ( weekend zapowiada się wybornie - sobota -spotkanie blogerek. niedziela - kabarety!)
5. Banan + czekolada - jest jakieś inne lepsze połączenie? :)6. Jesienne wieczory z Buzzem. 7. N I E C I E R P I Ę tego, ale mus to mus - czyli sprzątanie w szafie z ciuchami. 8. Końcem września odbierałam babcię z lotnika, po nielaże półrocznej rozłące. :)

1.Moje ulubione. Były. 2. 8:00 rano - Ćwiczenia z wyszkolenia strzeleckiego. 3.Dobre, ale nie rewelacja. Chociaż latem miałyby plus za orzeźwienie, haha :D 4. Moje czarno-białe oczko w głowie! 5. Tęsknię okropnie za ich Zakopiańskim smakiem! 6. 7. 8. Nie może przecież zabraknąć zdjęć nieba, prawda? :)


A co u Was słychać ? :)

Komentarze

  1. Jak widzę kota, to od razu mi się cieplej robi :D Ale bym tuliłaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj znam ten ból jak się traci wszystko z kompa, gorzej jak się nie da odzyskać:(
    A te zdjęcia Twoje baaardzo lubię :D
    p.s
    hahaha też nie lubię sprzątać w szafie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego takie pliki trzeba trzymać na dysku innym niż systemowy i wysłać skrót na pulpit :) wtedy nic się nie straci przy awarii systemu :) Chociaż dla ciekawostki powiem, że wszystko z pulpitu zapisane jest na partycji z systemem :)

    Ja akurat uwielbiam robić porządku w szafie z ubraniami ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubię sprzątać w szafie, zawsze coś ciekawego znajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma instagrama, ale chyba założę
    Obserwujemy? Jeśli tak zaobserwuj pierwsza i napisz mi w komentarzu .:)
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zachęci mnie Twój blog do dalszej obserwacji być może go zaobserwuję.

      Usuń
  6. Lubię takie mixy :D. I lubię sprzątać w szafie- mogę pomóc! :D Haha ogólnie to zastanawiałam się czy by nie poprosić Cię o zamówienie kilku rzeczy (czyt. kilku pomadek NYC czy jakoś tak haha kosztują niecałe 3zł a ponoc fajne) na ezebra, ale ćwiczę silną wolę! nie mogę kupować! Dość:( hahah
    Noooo i zapraszam do mnie do ocenienia jak podoba Ci się moja rymowanka konkursowa sprzed kilku dni haha :*

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że już masz windowsa;d znam ten ból:)
    piękne widoczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję walki z komputerem, bo wiem jaka to udręka :D
    Uwielbiam kabarety :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pędzelek w panterkę jest genialny ♥Dobrze rozprowadza, nie pochłania dużo podkładu, ani nie pozostawia "smug" Jak dla mnie to najlepszy pędzelek do podkładu ♥ Ma bardzo mięciutkie włosie, malowanie się nim to sama przyjemność ♥

    Pozdrawiam ♥
    http://sandra-lip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny mix, oscypka chceeeee i lodów ;) Ech, narobiłaś mi smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie niejednokrotnie robię przeglądając własne zdjęcia, haha :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty