5 października 2013

Jak trafiacie na mojego bloga...


Dzień dobry w piękne, sobotnie popołudnie! :)

U Was na blogu uwielbiam podczytywać po jakich hasłach wujek google przesłał czytelnika do Was, więc postanowiłam i u siebie pochwalić się kilkoma ewenementami. Choć nie ma ich szczególnie dużo to pare z nich sprawiło u mnie śmiech ewentualnie otępienie :)




  • jak zrobić kolorowy podkład - Zielono-niebieski czy może czerwono - biały?
  • idę na wesele jak upiąć szal? - Tak żeby Ci było wygodnie...
  • ile kosztuje oscypek maly w zakopanem - z tego co pamiętam to ok 2-3 zł - polecam z żurawiną. :) 
  • czy banany so moczopedne - som, soom!
  • jak sie robi makrame - powiedziałabym, że google nie gryzie, ALE HOLA HOLA to google Cię odesłało do mnie! O.o I tu me zdziwienia nad zdziwieniami. Niestety, nigdy nie robiłam!
  •  jak zmywac jolly jewels? - słuchy mnie dochodzą, że się JJ nie zmywa wcale. to coś jak makijaż permanentny! 
  • jak pozbyc sie duzej pumy?? - Nie pozbywaj się jej. Zaadoptuj. Pumy są takie ładne! <3
  • gdzie w rossmanie jest pomadka alterra - tam gdzie świeczki ewentualnie pieluszki.
  • jakiego podkladu używa katarzyna bujakiewicz - nie jestem już jej menadżerką - więc Ci nie pomogę! :(
  • okres k jak pozbyc sie tego brzuucha miesiaczka -  Cwanaś.
  •  jak pozbyc sie ciala z rąk - Ciała z rąk czy rąk z ciała? Tak czy inaczej filozofia tego pytania jest zbyt głęboka na mój cenny czas.




  • poczytam sobie joy - no cóż. Ja jednak polecam czytanie joya w wersji papierowej. Dużo przyjemniej przewracać kartki niż zjeżdżać myszką w dół.:)
  • mam dlugie włosy - ja też, ja też! i co teraz?
  • noszę pierścionki na stopach - spoko. jak tak lubisz...



  • zacznij je zwijać wokół własnej osi, kierując się od dołu ku górze, aby powstał rulon - to przepis na ... ?!
  • zapuszczanie włosów z krótkich na długie - długoletni proces!
  • lg swift l% mnoży smsy - AHA! ojj po % dużo się mnoży, nie tylko smsów...


  • firma kosmetyczna q luxurious gloss  - AHA!
  • poważne kobiety z okolicy - NIE SKOMENTUJĘ! :o
  • kobiety szukajoce szczęścia i domu -  kto szuka, nie błądzi!
  • znaczenie godzin - Pierwsza godzina - niedźwiedź śpi... druga godzina - niedźwiedź chrapie....
  • brzuchy meskie - Która z Nas ich nie lubi?
  • poprawka na szczęście - znam lepsze sposoby na bycie szczęśliwym, ale jak tak lubisz....
  • wiem co jem o serah cały film - Kasia Bosacka jest zawiedziona Twoją ortografią. :(



  • navod ako si spravit dobry uces- obrazky   - aleococichodzi?


Czekam w komentarzu na Wasze rodzynki wśród szukający. :)




20 komentarzy:

  1. Hahaha :D U mnie nie znalazłam takich dziwnych wpisów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaa o jakie super :D a jeszcze lepsze twoje odpowiedzi ;p

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie to się sprawdza? Bo chciałabym też wiedzieć jak to jest u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pozbyć się dużej pumy :D Znaczenie godzin - boska odpowiedź :D I jeszcze to ciało z rąk...padłam :D
    Ależ perełki tu masz- cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MAM INTERNEEEEET! :D :D hihihi wracam, zwariowałaś kobieto, całe archiwum u mnie chyba zwiedziłaś haha :* Poczytam potem (czyt. jutro) bo już padam, idę spać..
    Co do posta- ale się uśmiałam! Czytając takie rzeczy zastanawiam się co ludzie mają w głowach haha, nigdy bym nie wpadła na większość z tych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. to ostatnie to wygląda mi na "jak sobie sprawić dobry sukces- obrazki", ale może tylko moje oczy to tak widzą ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, powiedz mi, te hasła znalazłaś przez google analytics? Ja niby na tej stronie szukałam haseł, ale nie umiem, napiszesz mi jak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o tym, to ja dobrze wiem, myślałam, że z google sprawdzałaś ;PP

      Usuń
  8. brzuchy męskie????? mniam :")

    OdpowiedzUsuń