21 października 2013

2 świeżutkie współprace.



Na początku chcę Was przeprosić za zdjęcia, które będą w obecnym poście i prawdopodobnie w kilku najbliższych. Zmieniłam obiektyw i fotografowanie moim obecnym przedmiotów wielkości miniaturowej graniczy z cudem! Poluję na kolejny obiektyw - na 50mm, którego fotografia takich malych pierdół będzie przyjemnością! Przebolejecie najbliższy miesiąc, dwa? 

W ostatnim czasie udało mi się nawiązać 2 współprace - obie włosowe!
Wysyłka była ekspresowa, na drugi dzień paczuszki już na mnie czekały.
Oby i efekty testów były równie ekspresowe :)

W pierwszej paczce był lakier do włosów nadający średni stopień utrwalenia o pojemności 400ml - Brocato ze strony WWW.fryzomania.pl

Miałam możliwość wybrania sobie produktu z wymienionej listy, który miałabym ochotę przetestować. Wybór padł na lakier średnio utrwalający, gdyż włosy utrwalam w miarę często, a w domu jak na razie mam tylko lakier o mocnym utrwaleniu, który jak na codzienne użycie jest zbyt mocny.


Druga paczuszka to zawartość od CeCe of sweden, w skład której wchodziły:




  • Odżywczy koncentrat z jedwabiem Cece MED Silk Repair Concentrate przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych
  • Serum z jedwabiem Cece MED Silk Serum przeznaczone do włosów suchych, zniszczonych i rozdwajających się końcówek.
  • Lotion Cece MED Oily Hair Lotion przeznaczony do włosów tłustych.

Którego produktu jesteście najbardziej ciekawe? :)

37 komentarzy:

  1. Przesyłka od CeCe Med naprawdę wygląda kusząco. Gratuluję współprac i miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum z jedwabiem brzmi ciekawie. Oby nie tylko brzmiało. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby! :) Lada dzień dam im pierwszą szansę.

      Usuń
    2. Ja również czekam na opinię :-)

      Usuń
  3. Odżywczy koncentrat z jedwabiem Cece MED Silk Repair Concentrate przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych o tego o tego!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten lakier, ideałem nie jest ale jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy u mnie się sprawdzi. :) Oby tylko nie sklejał włosów!

      Usuń
  5. Świetny nagłówek:) Sama czy Natii?:D

    Zawsze byłam ciekawa produktów Firmy CeCe:) Ale omijam je z daleka bo dość drogie a nie chce zmarnować pieniędzy na bubelek:) Z chęcią poczytam czy mają coś fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. produkty Cece widze teraz królują na blogach, miłego uzytkowania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super współprace :D wszystkiego jestem ciekawa swoją drogą bardzo ładny wygląd bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywczy koncentrat z jedwabiem Cece MED Silk Repair Concentrate przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych
    Serum z jedwabiem Cece MED Silk Serum przeznaczone do włosów suchych, zniszczonych i rozdwajających się końcówek.

    Zdecydowanie tych dwóch jestem najbardziej ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę paczuszki od Cece of Sweden! :(
    A w ogóle to piękny, nowy wygląd!! Wow wow wow :D. Sama robiłaś szablon?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem totalnym beztalenciem w takich rzeczach! :( Tak jak pisałam wyżej. To co piękne to dzięki Natii z bloga http://po-prostu-piekno.blogspot.com/ :)

      Usuń
  10. gratuluje wspolprac i udanego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To serum z jedwabiem wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. och, dawno nie byłam i widze wspaniałe zmiany na blogu! Ja osobiście jestem ciekawa wszystkiego, jak zawsze ;D;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współprac i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję współprac i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje świetnych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aa i zapomniałam dodać, że piękne zmiany na blogu zrobiłaś :) Aż sie zastanawiałam czy na dobrego bloga weszłam :) Chociaż Twoje zdjęcie było pięknym elementem wystroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, bardzo dziękuję! :) To miłe gdy ktoś zauważa zmianę! :)

      Usuń
  17. Super współprace :) Szczególnie tej drugiej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w ogóle bardzo podoba mi się nowa odsłona graficzna :) a co do produktów to wszystkie brzmią bardzo ciekawie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a zmiana świetna! :) chociaż brakuje mi Twojej mordki na początku bloga :D odkąd pamiętam zawsze była, najpierw potrójna, potem już tylko pojedyncza :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże, ja u Ciebie tak dawno nie byłam... aż mi wstyd! a u Ciebie tak się pięknie zrobiło! ŚLICZNY dizajn bloga. Śliczny! Bardzo bardzo w moim stylu, lekki, kobiecy, minimalistyczny. Oczu oderwac nie mogę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. tej paczki od CeCe to Ci zazdroooszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Halo halo, czekam na coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń