zDENKOwani. (sierpien)

Zdenkowani w sierpniu.
Zdecydowanie kolejne denka muszą być większe, bo na półkach już brak miejsca na nowe produkty, a dno dotyka mało produktów! 


1. Sally Hansen, Insta - Dri, Fast Dry Nail Color - Fajnie nabłyszczał i ogólnie przyspieszał wysychanie lakierów. Uwielbiam pędzelki tych lakierów za wielkość! :D Czy kupię ponownie: MOŻLIWE.

2. Eveline, Odżywka wzmacniająca z diamentami - moje drugie, bądź trzecie opakowanie, które sięgnęło dna wśród diamentowych odżywek. Nie używam jej według zaleceń producenta, a po prostu jako baza pod lakier. Czy kupię ponownie: TAK, już kupiłam.

1. Biały Jeleń, Emulsja do higieny intymnej z jaśminem i macierzanką - delikatny, wydajny, z pompeczką. Bardzo lubiłam. Czy kupię ponownie: TAK.

2. Radox, żel pod prysznic o zapachu lawenda i lilia wodna - Fajny zapach, ale sam żel w sobie średnio wydajny. W regularnej cenie NIE kupię ponownie, ale na promocji MOŻLIWE, że się skuszę.

1. Dove, Dezodorant w sprayu - Piękny, długo utrzymujący się zapach, nie pozostawiał białych śladów. Czy kupię ponownie: TAK.

2. Lady Speed Stick, Dezodorant w sprayu - identyczną mam o nim opinię jak o powyższym dove! :) Czy kupię ponownie: TAK.
1. Dezodorant w sztyfcie - Od lat ich używam i nie mogę o nich złego słowa powiedzieć - Czy kupię ponownie: TAK

2. Ziaja, Mleczko nagietkowe do demakijażu twarzy i oczu - Kupiłam je ponieważ nigdzie nie mogłam znaleźć rumiankowego, o którym się dużo dobrego naczytałam. I dzięki temu poznałam jedno z fajniejszych i delikatniejszych mleczek do twarzy! Do tego bardzo wydajne i tanie! Czy kupię ponownie: TAK



 1. Lagenko, Maseczka kolagenowa Last Minute - pisałam o niej TUTAJCzy kupię ponownie: MOŻLIWE.



2. Ziaja, maska regenerująca z glinką brązową - Co tu dużo mówić - Jak dla mnie jedna z najlepszych masek do twarzy. Czy kupię ponownie: TAK.

3. Marion, Maska na twarz nawilżająco-odżywcza - Pisałam o niej TUTAJ. 




a co u Was dotknęło dna w ubiegłym miesiącu? :)


Komentarze

  1. Ja lady speed stick w żelu używam, ale jakoś juz zaczyna mnie męczyć :D co do dezodorantów dove to jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię ten żel z Radox'a <3 ślicznie pachnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ale jak na pojemność i wydajność jego to się cenią. :D

      Usuń
  3. Zdenkować dwa paznokciowe produkty w jednym miesiącu niezły sukces ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta diamentowa odżywka rozdwoiła mi paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje!

    Mi też ta diamentowa odżywka przypasowała, bo tej 8w1 nie cierpię...

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywki Eveline uwielbiam, świetnie działają na moje paznokcie, też używam je jako bazę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też stosuję Eveline jako baza pod lakier, bardzo lubię!:D

    No ja do Rzeszowa niecałą godzinkę busem mam, więc chętnie bym się wybrała:D. Nawet bardzo miło, ale jeszcze nie wiem czy się załapałam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. odżywka z Eveline zniszczyła mi pazurki :( za to bardzo lubie tą emusje z BJ :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, myślałam, że działa zasada- kto pierwszy ten lepszy, a miejsc jest mało :D. Mam nadzieję, że się spotkamy!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa, no tak, rozumiem! Więc mam nadzieję, że zobaczymy się na spotkaniu :D
    Dzięki dzięki, Wrocław piękne miasto, ale tak daleko.. to mnie dobija, za 1,5tyg wyjeżdżam już :P. Mam nadzieję, że sobie poradzę:)
    O o o, a ten micel z Tołpy w jakiej cenie? Bo polowałam na biodermę, ale narazie oszczędzam, bo trochę za bardzo poszalałam z zakupami ^^ i szukam czegoś tańszego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz co, no przy używaniu blokera z Ziaji wystarcza mi sam dezodorant (aktualnie dove), a tak to na razie nie mam zamiennika lady speed stick bo muszę zużyć to co mam (bo rzadko teraz do niego sięgam) jak go jakoś wykończę to się będę zastanawiać "co dalej" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No też tak myślę, początek najgorszy.. I wiem, że mi się spodoba, czuję to! Najgorsza rozłąka z Chłopakiem, jednak będzie nas dzielić koło 500km, wizyty maksymalnie raz na 2tyg.. :\
    Wynajmuję pokój dla siebie w mieszkaniu, gdzie będzie mieszkało jeszcze 4 obce dla mnie osoby, nie wiem nawet kto haha :D Ale raczej wszyscy studenci.
    Oo, to w promocji się bardzo opłaca! Przydałoby się -40% w Rossmannie :P. Ewentualnie będę polować na promocję gdzieś we Wrocku bo w Stw to raczej nie ma czego szukać.. haha :D Jak będzie dobra cena to na pewno kupię:)
    Ej no właśnie.. Już raz to obczajałam, że coś z tymi godzinami u mnie nie tak, ale totalnie się nie orientuję w tym haha wychodzi na to, że żyję we własnym świecie ^^ Poszperam, może uda się zmienic!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnieeee to jestem mega niecierpliwa, ale znam już jeden z tych kremów, wiem już że mnie wszystkie bez wyjątku uczulają, niezależnie od firmy :P (chyba jeszcze tylko z veet nie próbowałam), więc poczekam na recenzję, będę śledzić:D

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja nie potrafię sobie tego wyobrazić, ale.. trzeba i wierzę, że damy radę:)
    No to raczej, tam jest pełno wszystkiego:D Nie wiem jak to ogarnę haha :P Dzięki dzięki, jakby co to czekam na info!

    Ha-ha, ja vs blogger- 1:0, żyłam wg czasu pacyficznego ^^. Już chyba jest dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Straaaasznie zazdroszczę.. Ja mam mocne i ciemne włoski i już pal sześć, że wszystko mnie podrażnia- po prostu nie da się ich idealnie kremem usunąć:< hejt na matkę naturę :P Noo prawda, veet sie ceni!
    Jestem z siebie dumna, nareszcie dobra godzina :D. Dzięki za zwrócenie uwagi, ja ciągle zapominałam żeby poszperać ^^
    Pierwsze słyszę! Ale fajnie:D Ale właśnie napisała do mnie dziewczyna z kosmetologii z mojego roku, zaczynamy razem i chcemy się zgadać na spotkanie wcześniej i właśnie zaproponowała wyspę haha przypadek? nie sądzę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha taaaak, z pewnością! To był jakiś znak :D
    O, piątka, też używam męskich! Dla mnie lepsze :P. Ale najbardziej lubię żel do golenia z Nivea Men taki cały biały, dla delikatnej skóry :D
    No to właśnie o to chodzi, na początku drętwo.. Ale przynajmniej kogoś będę znała, bo ogólnie to we Wrocku zero znajomych, a co dopiero na uczelni, więc akurat, będzie do kogo pyszczek otworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak nawiasem.. Zaczęło się od spotkania bloggerek, a teraz jesteśmy w punkcie, w którym rozmawiamy o produktach do golenia.. fascynujące haha :D

      Usuń
  17. No właśnie myślałam nad tym, mogę zacząć od nowa, nowe relacje i wszystko :D
    Tak, bo mężczyźni golą twarz, która jest bardzo wrażliwa.. A nam już tak nie dogadzają hehe :P. Ale ja np. też mam bardzo wrażliwą skórę na nogach, więc bez wymyślania i zbędnych bajerów, kupuję od ponad roku ciągle ten sam żel i jest gitara:D

    OdpowiedzUsuń
  18. te dezodoranty z dove sa naprawde rewelacyjne ;) uwielbiam prawie kazda wersje ;)) a i ja tez odzywki z eveline uzywam jako baza pod lakier ;) Rownie dobrze sie sprawdza:D

    OdpowiedzUsuń
  19. jak gdzieś spotkam tą emulsję z Białego Jelenia to się może na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie się u mnie sprawdziły! Miałam już tą 8w1 już ze dwie buteleczki, diamentową, a teraz 9w1. Miałam wrażenie, że ta diamentowa działała słabiej, ale skoro mają takie same składy to nie wiem od czego to zależało. U mnie te odżywki działają genialnie, żadnych skutków ubocznych nie było:)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojj wiem o czym mówisz.. Też raz mnie poniosła głupota :P. Musiałam wyjść na szybko i pomyślałam "ee, no co się może stać, ogolę na sucho, będzie szybciej", żałowałam już zanim wyszłam z domu haha ^^. Ale przynajmniej już wiem, że więcej nie spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha no cóż, taka nasza przypadłość :D. Ale nauczka jest!
    Ja właśnie weszłam i miałam coś na blogu poogarniać, jakiś post.. ale chyba zajmę się tym później, a teraz pójdę spać ^^. Co za dzień, jesień mnie dobija:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję denka!
    Również lubię tę maskę z ziai.

    OdpowiedzUsuń
  24. Maseczka z Lagenko rzeczywiście jest świetna, byłam zachwycona efektami po użyciu tej maseczki

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedys dawno dawno temu używałam tego mleczka z ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię kosmetyki z BIAŁEGO JELENIA i często do nich wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem spore denko ;) U mnie niestety nie sprawdza się ta diamentowa odżywka, jedynie 8w1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam żadnego kosmetyku, ale ostatnio kupiłam żel do mycia twarzy z Białgo Jelenia. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty