12 września 2013

Upominki ze Spotkania Blogerek. (cz II)

 
Obie bransoletki wpadły mi w oko. Czerwona w szczególności. W wakacje się z nią nie rozstawałam. :) 








Żółty cień już mam wypróbowany. Pięknie wygląda na oczach (osypuje sie tylko na poczatku, później trzyma się cały dzień bez bazy). Nie roluje się. 










Same nowości, i kolejny żółty cień do kolekcji. :)









Patyczki i tarka - jeszcze nie wypróbowane. :) 





Peeling miałam w wersji bodajże ananasowej - uwielbiałam go. Żel się przyda, ale plastrów nie użyję, gdyż nie mam takiej potrzeby.



Maskę znam -  dostałam ją od firmy do testów jakiś czas temu. Jest rewelacyjna. Na dniach na pewno będzie recenzja. Odżywki bardzo fajne!



Same nowości! 







Herba Studio
 Tisane miałam już parokrotnie w słoiczku, ale gubiłam! W sztyfcie będzie idealne na zimę!
 



Same wspaniałości. Krem jest do cery dojrzałej więc oddam go mamie, co do BB się zastanowię czy go używać, reszta czeka na swoją kolej testowania.
 

  

Kolejne nowości! :)




Żel pod prysznic o zapachu melona i arbuza - na pewno będzie pieknie pachniał.
 



Jedwab do włosów (Biosilk) i olejek arganowy.

 



Maseczki.
 
 


Maseczka ma już swoje 5 minut na blogu. 
Recenzja pojawiła się tutaj.





Najbardziej cieszy mnie bronzer! :)
















Dziękuję za spotkanie i te wszystkie wspaniałości! :) 

20 komentarzy:

  1. No no no dużo fajnych rzeczy widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te peelingi Joanny kocham za to jak pięknie pachną! <3 No i Sylveco to cudowna firma :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Sylveco nie miałam wcześniej do czynienia :) Cieszę się, że mam teraz możliwość przetestować ich produkty :)

      Usuń
  3. Ale dużo wszystkiego :) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne upominki, szczegolnie kolorówka paese:)

    OdpowiedzUsuń
  5. prezenciki dostałyśmy świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne upominki. Szczególnie od ByDziubeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była miłość od pierwszego wejrzenia! :)

      Usuń
  7. mam tą bazę z marizy :D i też zwinęłam na spotkaniu :D dała radę! :D a z Sylweco mi jeszcze kosmetyki nie przyszły ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Same pyszności ;) Mam ten niebieściutki lakier Paese i jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniałości, zazdroszczę Ci zestawu z Pilomax :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, same wspaniałości!:) Tisane jest super, miałam zarówno wersję w słoiczku jak i w pomadce :D
    No to mega Ci zazdroszczę, że nie masz problemów z cerą, ja mam duże, ale na to wiele czynników się złożyło :\. Więc idziesz sobie na oczyszczanie i z głowy, żadnych syfów :D. Ja muszę chodzić co 2-3 miesiące, bo inaczej biedaaa haha :<

    OdpowiedzUsuń
  11. czerwona bransoletka rewelacyjna :) masz, co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile wspaniałości!
    Tez bym sie wybrała na takie spotkanko, byłam raz i było super!
    Tylko teraz nie mam za bardzo możliwości, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jak ja Ci zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne produkty !!:) Na razie zamierzam coś kupić z forever young. Polecasz coś z tej strony?:)

    OdpowiedzUsuń