Trwałe naklejki na paznokcie!

Jakiś czas temu na instagramie pokazywałam naklejki na paznokcie, które dostałam!
Wiedziałam, że na dłoniach trzymają się kiepsko (kilka dni), ale na stopach ich trwałość sięga 4-5 tygodni! Tak czy owak, obkleiłam nimi zarówno dłonie jak i stopy.
Są piękne. Jak na razie mam w dwóch różnych wersjach: 
Cocktail                                                                                                  i Gown
W dzisiejszym poście pokażę Wam tą pierwszą :)


Naklejki przyklejamy na oczyszczone i odtłuszczone paznokcie dobierając z różnych rozmiarów swój kształt. Każda naklejka jest naprawdę długa, i obcinając ją warto oszczędzać, gdyż z "resztek" można zrobić innym razem frencha lub gdy końcówka jest większa może zdać się na inny paznokcieć. :)
Na stopach noszę je już prawie drugi tydzień i jak na razie ani jedna naklejka się nie odkleiła; nie postrzępiła na końcach! Na dłoniach nosiłam je tydzień i ściągnęłam ponieważ... miałam ochotę na coś innego! :) Dlatego teraz z utęsknienia co drugi dzień maluję paznokcie na inny kolor. :) Dodam, że naklejki są ciągle moczone czy to przez mycie naczyń czy kąpiele! A nadal trwałość to ich jeden z atutów. Zdarzyło się, że podczas mycia włosów zahaczyłam o naklejkę, ale nie spowodowało to odklejenia.
Oczywiście na końcu używamy Top Coat (w moim przypadku był to Sally Hansen, Double Duty ) i cieszymy się pięknymi stopami/dłońmi. 
Jak dla mnie super alternatywa m.in. na wyjazdy czy dla osób, które lubią kilku/kilkunastodniowe mani. :)




 Zapuszczam paznokcie i zapuszczam. Niestety są delikatne jak papierek... :(
Już nie wiem czym je mogę wzmocnić (?)
Ale bardziej ubolewam nad skórkami, z którymi sobie nie radzę... :(

Tutaj znajdują się inne naklejki z tej firmy. :)
Mi wpadło jeszcze w oko Garter, Bodysuit, Marabou. Ale wszystkie bym przygarnęła z wielką chęcią! :)
Ich cena z tego co znalazłam na internecie to 7$.

Używacie naklejek?
 Czy wolicie lakierowe mani? 
____________________________


Komentarze

  1. śliczne naklejki ;) z chęcią zobaczę te drugie w akcji! ;) Ja jeszcze nie miałam, ale planuje zakup ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wolę malowane, ale chętnie wypróbowałabym takie naklejki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie muszę wypróbować naklejki :)
    mam bardzo podobne problemy z paznokciami :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny efekt:) Chyba też się na nie skuszę bo już na innym blogu też spotkałam że je chwalili:)Wiem że też dobrze je pokryć lakierem bezbarwnym wtedy lepiej się trzymają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie używałam naklejek ale mam je w swojej kosmetyczce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są, to im trzeba przyznać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie efekt koncowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne pazurki :D ja używam z eveline 8w1 i są twarde jak kamień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie używałam naklejek i to chyba nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie używałam naklejek ,ale ostatnio coraz bardziej zastanawiam sie nad ich zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają pięknie, nie wiem tylko czy starczyłoby mi do nich cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne naklejki, świetnie prezentują się na stopach :) Na paznokcie polecam duet Nailtek II u mnie sprawdza się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaaaa! ale to piękne! chcę! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty