TAG: Kolory tęczy

Jakiś czas temu zostałam oTAGowana przez fabryczną, a że TAG ciekawy to odpowiadam! :)




 

    Czerwony 
    •  Joanna, Fruit Fantasy, Gruboziarnisty peeling do ciała [Soczysta malina] - miałam wcześniej w wersji ananasowej i go uwielbiałam. Z tym jestem pewna będzie tak samo. :)
    • Sally Hansen, Diamond Strength, 89 Honeymoon Red - lakiery SH to jedne z moich ulubionych jesli chodzi o trwałość.










     



    Różowy
    • Victoria`s Secret, Sheer Love, Perfumowana mgiełka do ciała - mgiełkido ciała uwielbiam, te z VS najbardziej. Za piękny zapach, przyzwoitą  trwałość. :)
    • Bebe Bebe for Women ,Woda perfumowana - Piękny zapach, śliczne opakowanie, bardzo trwały. :)  
    • Silcare, The Garden of Colour, nr 70 - piękny jasny róż z kolorowym shimmerkiem. :) 
















    Fioletowy
    • Lady Speed Stick Wild Freesia, Antyperspirant w sztyfcie - co tu dużo mówić, mój ulubieniec wśród antyperspirantów. 
    • Essence, Colour & G, 26 Break Through -  Ubolewam, że tych lakierów nie ma już w sprzedaży. Te "stare-nowe" mnie nie przekonują...
    • Bielenda, Granat, Peeling owocowy + maseczka kondycjonująca, Granat - Fajne maseczki polecam. :)


     











    Niebieski
    • Sally Hansen, Zmywacz do delikatnych i sztucznych paznokci - Zmywacze z SH są moimi ulubionymi, ale mam też zamiennika. :)
    • Eveline, Minimax, Numerek 811. - Piękny kolorek, mała pojemność, fajna konsystencja i cena ok 4zł. Czego chcieć więcej? ;)
    •  Wibo, Eyeliner, Electric Blue - latem uwielbiam go na oczach za piękną, chabrową kreskę która utrzymuje się na oczach cały dzień nienaruszona. :)


    Żółty
    (ale dziwnie wygląda to bez polskich znaków na zdjęciu:D) 
    • Lovely, Curling Pump Up  i Maybelline, Colossal Volum Express 100% Black -  Moi ulubieńcy wśród tuszy!  Planuję poświęcić im niedługo notkę w której będą same ochy i achy ! :)
    • Lovely, Gloss Like Gel, nr 100 - piękny , blady żółty! Latem cudownie wyglądał na dłoni.
      









     



    Zielony
    • Isana, Zmywacz do paznokci o zapachu migdałów - No niestety migdała w nim nie wyczuwam, ale jest godnym zastępcą Sally Hansen z niebieskiej półki. No i 20 zł tańszym :)
    • Lovely, Gloss Like Gel, nr 107 - bardzo jasna zieleń, na paznockiach identyczna jak w butelce.
    • Victoria's Secret Garden Collection Sparkling Sugared Pear - mgiełka do ciała- najpiękniejszy zapach z jakim do tej pory się spotkałam wśród mgiełek. Pisałam o balsamie o tym samym zapachu tutaj



    Pomarańczowy 
    • Original Source, Żel pod prysznic o zapachu Mango & Macadamia - Pięknie pachną, ale wciąż staram się je bardziej niż polubić. Nie są zbyt wydajne. 
    • Essence, Colour & Go, 46 wake up! - mocna pomarańczka! :) Pokazywałam ją tutaj na pazurkach mojej 6letniej modelki! :) 
    •  Marion, 7 Efektów, Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym - pięknie pachnie, ale czy działa to jeszcze tego nie wiem. :)






     
      

    Multikolor
    • Kosmetyczka, Lauren Ralph Lauren - zmaltretowana, ale moja ulubiona, podręczna! :)  
    • Farmona, Tutti Frutti, Peeling cukrowy do ciała ,[Mango i brzoskwinia]- jak to pachnie! jak to nawilża! jaką cudowną powłokę pozostawia na skórze! Lada dzień będzie o nim więcej na blogu. :)
    • Essence, Colour & Go,43 where is the party? - kameleonik, który pokazywałam na pazurkach tutaj.


    Jeśli u Was jest ten TAG to napiszcie mi to w komentarzu :)
    Chętnie poczytam kolorowy post u Was. :)

    Wibo, Electric blue, Eyeliner

    Komentarze

    1. Przechodziłam kilka razy koło VS w Złotych Tarasach ale oprócz ich bestsellerowego zapachu Bombshell nie miałam okazji niczego innego powąchać :P

      OdpowiedzUsuń
    2. Bardzo fajny post :) i naprawdę niesamowicie kolorowy :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Postaram sie coś wyskrobać na dniach :)

        Usuń
    3. Eyeliner niebieski pięknie wygląda na powiece ♥
      Lubię tą maskarę z Maybelline i zmywacz do paznokci :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Super zrobiłaś ten tag :) I zgadzam się co do lakierów z Essence

      OdpowiedzUsuń
    5. Dziękuję bardzo! :) na pewno odpowiem! :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Bardzo fajny TAG :D. Sama mam sentyment do Colossala, jedna z moich pierwszych maskar! Tyle, że miałam wersję z fioletowymi napisami. Teraz czekam do grudnia aż będą jakieś świąteczne tanie zestawy (tusz+micel itp) i wtedy kupię znów :D
      Ooooo nie, ale mnie skręca z zazdrości!!!!! Mgiełki z VS.. chyba zażyczę sobie od Mikołaja haha :D. Mam obsesję na punkcie VS- modelek, pokazów, bielizny, kosmetyków, gadżetów :D. Ceny mają zaporowe np. portfeli, torebek.. Ale mgiełkę muszę mieć! Haha pobudziłaś tym postem mój uśpiony na kilka dni zakupoholizm :D
      Alboooo może jeszcze nie kryć! Mam też żółciaka z Wibo i nie wiem ile musiałabym nałożyć warstw żeby nie było prześwitów :P.

      Oj, z tym to i ja mam problem.. Choć akurat przy smarowaniu rzęs się dzielnie trzymam, bo mam motywację, ale ogólnie- lipa haha :D

      OdpowiedzUsuń
    7. Świetnie Ci ten tag wyszedł, zdjęcia i pomysł bardzo fajny;)

      OdpowiedzUsuń
    8. świetny tag ;-) uwielbiam ten peeling z Joanny :D

      OdpowiedzUsuń
    9. muszę w końcu zrobić ten Tag :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Mega lakiery :D <3 i moj ulubiknuly tusz pump up :D teraz ja nadrabiam i odpowiadam na Twoje komentarze u mnie pod wpisami :)

      OdpowiedzUsuń

    Prześlij komentarz

    Popularne posty