9 września 2013

Spotkanie podkarpackich bloggerek kosmetycznych - zapisy!

Wakacje się skończyły, już niedługo połowa września, więc można powiedzieć, że mikołajki za pasem! Jak mikołajki to i prezenty. A jak prezenty to i uśmiech. A pamiętajmy, że uśmiech dziecka jest najpiękniejszym jaki może nas spotkać!

Dlatego końcem listopada (23.11.2013r.) razem z Nati z bloga http://po-prostu-piekno.blogspot.com organizujemy spotkanie bloggerek kosmetycznych z Podkarpacia. Nie będzie to zwykłe spotkanie, a takie, które ma na celu pomoc dzieciakom z rzeszowskiego Domu Dziecka Mieszko!
Czego najbardziej potrzebuje Dom Dziecka znajdziecie tutaj.



Jak pomóc i jakie są warunki spotkania znajdziecie w tej notce.
Zgłoszenia wysyłajcie do Natalii na maila: justbeauty91@gmail.com 
wpisując w tytule "Mikołajkowe spotkanie bloggerek - zgłoszenie".
Wzór zgłoszenia
Imię i nazwisko:
Adres bloga:
Macie miesiąc na zgłoszenie się, ale liczba miejsc z pewnych przyczyn jest ograniczona! 
Dlatego nie zwlekajcie! :)

13 komentarzy:

  1. Jesteś z podkarpacia?! Haha nie miałam pojęcia, ciekawe jak daleko mnie, bo ja też podkarpacie :D. Już od razu się zgłaszam, nigdy nei byłam na spotkaniu blogerek, chciałabym poznać dziewczyny, tym bardziej, że można sprawić prezent dzieciakom:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja się jeszcze do niego przekonuje. haha. :D

      Usuń
  3. o ja świetna sprawa :) Rzeszów to jest moje miasto szkoda że trochę za młoda jestem i nie jestem bloggerką kosmetyczną hahaa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeeej spotkamy sie ;DDD ale fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, z takim spotkaniem połączonym z pomocą dla dzieciaków. Mam nadzieję, że będę się mogła z Wami spotkać również:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbuję swojego szczęścia i również wysłałam swoje zgłoszenie :)
    Fantastyczna akcja - bardzo lubię pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak tu miło jestem tutaj pierwszy raz :) i zostane na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń